[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 13:19

Binnen kant van arm had ik weer totaal geen problemen mee.
Richting okels vond ik dan weer wel minder prettig,had t idee dat ze mn oksel zat te tatoeeren terwijl dat echt nog een stukje scheelt.
Zaterdag ga ik toch nog terug om hem net even wat verder te laten schaduwen.
Afbeelding

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 14:37

njiloj schreef:
Lestrange01 schreef:
Op Instagram zie ik vaak wel mooie tattoo's voorbij komen, maar niet echt van Nederlandse artiesten.

Ik wil hier toch even op inhaken.
Heel veel van de foto's van tattoos op instagram zijn bewerkt en geretoucheerd. In het 'tattoowereldje' word dit helaas veel gedaan, en zo goed dat je het niet eens ziet. In real life zien de plaatjes er vaak een stuk minder uit.

Niet allemaal hoor! maar helaas word het wel veel gedaan. En er zijn gewoon artiesten die enorm goed zijn en echt boven de rest uitsteken. Maar die zijn inderdaad vaak ver weg, heel duur en hebben een lange wachtlijst.

Hierop inpikkend: een heel goed Instagram account dat toont hoe erg tattoos op foto’s vaak bewerkt worden door artists is https://instagram.com/tattooedtruthfairy Sommigen zijn te bizar voor woorden en leggen veel te hoge verwachtingen op :n

Mand

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 16:04

Wat bij mij echt zoveel zeer deed was binnenkant elleboog. Heb echt zitten janken, ookal duurde dat maar 2 minuten ofzo :z

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 16:10

cinniz123 schreef:
Binnen kant van arm had ik weer totaal geen problemen mee.
Richting okels vond ik dan weer wel minder prettig,had t idee dat ze mn oksel zat te tatoeeren terwijl dat echt nog een stukje scheelt.
Zaterdag ga ik toch nog terug om hem net even wat verder te laten schaduwen.
[ [url=m/Jdzx5B.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi!!!!

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 16:13

Sheehan schreef:
Wat bij mij echt zoveel zeer deed was binnenkant elleboog. Heb echt zitten janken, ookal duurde dat maar 2 minuten ofzo :z

Daar had ik zelf weer minder moeite mee . Zi zie je maar tis net waar de zenuwen lopen zijkant arm vond ik ook zwaar trouwens. Tatoeren is gewoon niet ..... zeker na een paar uur :) dan doet bij mij alles zeer

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 16:41

Mijn spier in mijn arm ligt waarschijnlijk gewoon hoog, mn binnenkant onderarm zit (zo goed als) vol en het deed zo vreselijk veel zeer. Ik heb zowel aan de binnenkant en buitenkant van de zijkant van mn arm ook tattoo’s en daar heb ik amper wat van gevoeld. Het boeket duurde drie en een half uur, die op mijn pols was de eerste en dat voelde ook niet heel prettig. Ik ben allergisch voor tattoo inkt, dus het zwelt ook altijd absurd op bij mij en dat houd drie dagen aan. Zou is kijken of ik een foto kan vinden van mijn boeket toen ie gezet was, hij lag echt op mn huid zo dik was het. Hij is inmiddels genezen en ziet en nu zo uit:

Afbeelding

Foto in de volle zon, hij lijkt echt vaag maar dat is ie totaal niet :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 16:57

Allergisch voor tattoo inkt? Ff hele stomme vraag, maar waarom ga je dat risico aan als je weet dat je er allergisch voor bent?

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 17:03

De eerste keer wist ik het natuurlijk niet :D We zijn nu aan het uittesten voor welke ik wel of niet allergisch ben, met rode inkt heb ik namelijk totaal geen moeite. Mijn dokter weet er van af, ik weet ook goed hoe ik het moet verzorgen. Zo’n heftige reactie is het ook niet, alleen word het mega gezwollen.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 17:15

Sheehan schreef:
Mijn spier in mijn arm ligt waarschijnlijk gewoon hoog, mn binnenkant onderarm zit (zo goed als) vol en het deed zo vreselijk veel zeer. Ik heb zowel aan de binnenkant en buitenkant van de zijkant van mn arm ook tattoo’s en daar heb ik amper wat van gevoeld. Het boeket duurde drie en een half uur, die op mijn pols was de eerste en dat voelde ook niet heel prettig. Ik ben allergisch voor tattoo inkt, dus het zwelt ook altijd absurd op bij mij en dat houd drie dagen aan. Zou is kijken of ik een foto kan vinden van mijn boeket toen ie gezet was, hij lag echt op mn huid zo dik was het. Hij is inmiddels genezen en ziet en nu zo uit:

[ Afbeelding ]

Foto in de volle zon, hij lijkt echt vaag maar dat is ie totaal niet :+

Prachtig

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 17:17

Sheehan schreef:
De eerste keer wist ik het natuurlijk niet :D We zijn nu aan het uittesten voor welke ik wel of niet allergisch ben, met rode inkt heb ik namelijk totaal geen moeite. Mijn dokter weet er van af, ik weet ook goed hoe ik het moet verzorgen. Zo’n heftige reactie is het ook niet, alleen word het mega gezwollen.

Ik ben juist allergies voor rood. Met laseren keam het lis en uiteindelijk heb ik huid tranantatie nodig gehad .
Echt heftig

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 17:19

Willl65 schreef:
Prachtig

Dankjewel! <3 Hier een betere foto van toen hij net gezet was. Het zijn de lievelings bloemen van mijn vader, moeder en van mijn oma’s. Wilde zonnebloem voor papa, gerbera voor mama, stephanotis voor ene oma en orchidee voor andere oma. Nog steeds zo blij mee, ookal is hij niet perfect gezet :o

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 17:53

Sheehan schreef:

Oh die vond ik ook echt vre-se-lijk, heb 20 minuten lang liggen vloeken denk ik :')

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 18:30

_Dreamer schreef:
Sheehan schreef:

Oh die vond ik ook echt vre-se-lijk, heb 20 minuten lang liggen vloeken denk ik :')

Bij mij was het alleen dat kleine blaadje, maar god, ik ging zo erg door het stof :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 18:35

Sheehan schreef:

Ah oke, duidelijk :D. Ik moest al aan shock-situaties en epipennen denken en zo, vandaar dat ik het me afvroeg.

keat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 20:23

Hallo allemaal,

Ik meld me ook weer.
Afgelopen juli heb ik een tatoeage aan de voorkant van mn schouder laten zetten bij Melvin Munsterman van de inktfabriek en nu ging het alweer kriebelen.
Ik heb een afspraak voor 3 april voor mn volgende tattoo!
Deze zal denk ik wel iets kleiner worden. Ik wilde hem eigenlijk aan de achterkant van mn bovenarm, boven mijn elleboog, maar mn man was niet zo blij met mijn grote nieuws haha.
Ik denk dat ik hem nu dus op mn enkel/ achillespees laat zetten. Het zal een kolibrie worden met mogelijk iets geometrisch of bloemen.

Wat ik nu heb staan:

Afbeelding

Afbeelding

Zéér lastig om foto's van jezelf te maken haha

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 08:56

Sheehan schreef:
Willl65 schreef:
Prachtig

Dankjewel! <3 Hier een betere foto van toen hij net gezet was. Het zijn de lievelings bloemen van mijn vader, moeder en van mijn oma’s. Wilde zonnebloem voor papa, gerbera voor mama, stephanotis voor ene oma en orchidee voor andere oma. Nog steeds zo blij mee, ookal is hij niet perfect gezet :o

[ Afbeelding ]

Ik hou ervan! Heel mooi

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 09:00

keat schreef:
Hallo allemaal,

Ik meld me ook weer.
Afgelopen juli heb ik een tatoeage aan de voorkant van mn schouder laten zetten bij Melvin Munsterman van de inktfabriek en nu ging het alweer kriebelen.
Ik heb een afspraak voor 3 april voor mn volgende tattoo!
Deze zal denk ik wel iets kleiner worden. Ik wilde hem eigenlijk aan de achterkant van mn bovenarm, boven mijn elleboog, maar mn man was niet zo blij met mijn grote nieuws haha.
Ik denk dat ik hem nu dus op mn enkel/ achillespees laat zetten. Het zal een kolibrie worden met mogelijk iets geometrisch of bloemen.

Wat ik nu heb staan:

[ [url=m/dbZ1LM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/daaWEf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zéér lastig om foto's van jezelf te maken haha

Mooi ook qua plek!
Kuit is wel heel andere plek dan arm ben benieuwd naar het resultaat!

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 09:24

_Dreamer schreef:
Sheehan schreef:

Ik denk dat ik daar ook behoorlijk heb liggen vloeken ja :')

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 20:51

Even een vraagje
Ik heb op mijn bovenarm een tattoo van een vlinder met een hartje. Deze tattoo heb ik zn 12 jaar maar hijs gewoon super lelijk.

Ik wil er graag iets over heen hebben Maja wat... de lijnen zijn zo dik en hard en dan ook nog kleur....

Iemand ideeën?
Afbeelding

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 21:07

Misschien bloemen, een roos ofzo op het rode deel?

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 18:57

Mijn nieuwe aanwinst sinds vanmorgen :D Lekker rood nog maar dat trekt nog wel bij naar grijs.

Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 19:00

Heel mooi!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 19:00

Oeh die is mooi !!!!

Winsel miss een optie om een paar laser sessies te doen eerst ?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 19:02

WinSel schreef:
Even een vraagje
Ik heb op mijn bovenarm een tattoo van een vlinder met een hartje. Deze tattoo heb ik zn 12 jaar maar hijs gewoon super lelijk.

Ik wil er graag iets over heen hebben Maja wat... de lijnen zijn zo dik en hard en dan ook nog kleur....

Iemand ideeën?
[ [url=m/Z3XBDE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zou hiervoor advies vragen bij een tattoo artiest. Die weet beter wat je hiermee kan dan wij :)

En inderdaad, wellicht zijn wat lasersessies een optie.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 07:04

Kim_89 schreef:
Mijn nieuwe aanwinst sinds vanmorgen :D Lekker rood nog maar dat trekt nog wel bij naar grijs.

[ [url=m/gjs9fm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat mooi zeg!