vandaar dat een trainer soms wel kan helpen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:IMANDRA schreef:Verkijk je ook niet op hoeveel persoon tot persoon kan verschillen he
Dat is ook waarAls je uitgaat van het BMI heeft Prima2Donna ondergewicht, daar moet helemaal niks af.

Nu heb ik wat meer inzicht op wat wel en niet verstandig is. Ik hoef ook niet persé een sixpack, maar wel dat mijn spieren wat meer zichtbaar zijn. Ik denk dat ik wat meer plank-oefeningen ga doen, die schijnen goed te zijn.
ik mag ook heel rustig inwerken.
Pizza en sushi haha.

)
), maar zelfs normaal ben ik ook vrij bewegingsarm. Ik reis vooral veel op en neer tussen steden en merk dat dat veel energie opslokt. Maar daarom heb ik ook een lage BMR+PAL en pas ik mij kcal er op aan
Tentamen gaat over global health, maar stiekem meer over hoe we markwerking in de zorg hebben op nationaal en internationaal gebied (die verdomde pharma industrie ook
)

)Aria_zz schreef:Hier gister een minder goed dagje en ben beetje ziek aan het worden ook. Hopelijk vandaag wat beter.
. Maar schade valt idd mee!
. Maargoed, had er al een beetje rekening mee gehouden en vnv sowieso mager avondeten.