Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 14:43

Ze hebben het bij mij nooit gedaan...

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 14:45

Bij mij ook niet.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 15:04

Ik zag ze ook niet.

Vandaag weer met de rode/koper tinten gestoeid. Ook wat meer over mijn ogen. Vind het wel tof.
Mijn wenkbrauwen zijn wat minder scheef vandaag haha

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 15:17

Erg mooi Michelle :)! Ik vind warme kleuren mooier bij je staan, vooral de lipstick

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 15:56

Mooie kleuren inderdaad!!

Edit: geprobeerd te filmen maar ik ben echt een kluns wat dat betreft. Geen idee hoe ik mijn telefoon vast moet zetten etc etc. Dus ik heb het opgegeven haha

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 16:24

DnT schreef:
Ik wil ook trouwjurken passen!
Voel je je gelijk een prinsesje <3

E.L.F. heeft ook kwasten.
Zitten een paar hele fijne tussen en ze zijn super betaalbaar.
Helaas is het wel hit or miss wat dat betreft, maar voor 1 - 4 euro kun je nog eens een misser hebben :')

De smudge brush van €1 gebruik ik elke dag om oogschaduw onder mijn oog aan te brengen.
Ideaal en hij blijft ook goed, heb hem echt al jaren en dus ook tig keer gewassen en hij blijft goed.
Net als de zwarte C brush (oogschaduw kwast). Ook die gebruik ik al jaren en hij is na een wasbeurt gewoon weer als nieuw.

Ik heb nog een leuke bruidsmeisjes jurk voor je, ook heel erg prinsesje! *\o/*

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 16:33

Thanx! Ik heb t nooit gebruikt omdat ik altijd dacht dat het me niet stond haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 16:37

_Friemel schreef:
DnT schreef:
Ik wil ook trouwjurken passen!
Voel je je gelijk een prinsesje <3

E.L.F. heeft ook kwasten.
Zitten een paar hele fijne tussen en ze zijn super betaalbaar.
Helaas is het wel hit or miss wat dat betreft, maar voor 1 - 4 euro kun je nog eens een misser hebben :')

De smudge brush van €1 gebruik ik elke dag om oogschaduw onder mijn oog aan te brengen.
Ideaal en hij blijft ook goed, heb hem echt al jaren en dus ook tig keer gewassen en hij blijft goed.
Net als de zwarte C brush (oogschaduw kwast). Ook die gebruik ik al jaren en hij is na een wasbeurt gewoon weer als nieuw.

Ik heb nog een leuke bruidsmeisjes jurk voor je, ook heel erg prinsesje! *\o/*

Nee!

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:54

elkee schreef:
Mooie kleuren inderdaad!!

Edit: geprobeerd te filmen maar ik ben echt een kluns wat dat betreft. Geen idee hoe ik mijn telefoon vast moet zetten etc etc. Dus ik heb het opgegeven haha

-O-
Mijn wenkbrauwen hadden er geen zin in vandaag. Als ik het wat lichter doe richting mijn neus dan erger ik me aan de dikke donkere wenkbrauwharen... Binnenkort maar even een hoop tutorials gaan bekijken.

Heel mooi Michelle!

Suus erg benieuwd naar jouw look van vandaag!

Ik kan niet wachten tot ik mijn jurk weer mag passen *\o/*

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 18:06

De eindpas, altijd spannend :D

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 18:14

Ooh ik wil ook graag trouwen, al is het alleen voor de jurk <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 21:46

Oooohhhh!!!
Mijn Smurf is echt de aller aller liefste <3

Verjaardagscadeautje gehad:

Afbeelding

Prom Night <3

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 22:18

Mooie look!

Poging 2:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 22:47

Wat heb je een supppeerr kel DnT <3
Was het spontaan zelf bedacht of heb je hem enigzins de richting i. gestuurd? :)

Suus mooie look. Mooie kleur op je lippen ook

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:15

Ik meld me ook even in het make-up topic :D De laatste tijd ben ik wat meer dingetjes aan het uitproberen ipv de gewone standaard. Was altijd wel wat bezig met make-up, maar ik heb nu wat meer tijd om gewoon lekker veel dingetjes uit te proberen.

Ik heb ook een nieuwe lijn make-up gevonden die ik heel erg fijn vind: Clinique. Voor het eerst in mijn leven dat ik de perfecte foundation gevonden heb. Had verschillende foundations geprobeerd, maar vaak waren ze het net niet. Sowieso moet ik meer naar het roze toe dan het gele, maar alsnog niet te ernstig 'roze'. Ik hang er wat tussenin en dat is lastig te vinden.

Ik gebruik nu Clinique en wil langzaam over op eigenlijk zoveel mogelijk producten ervan, want het bevalt echt goed.

Foundation de Suberbalanced lijn, nummer 04: Cream Chamois
http://www.clinique.nl/product/1599/498 ... ced-Makeup
Samen met de Universal Primer van Clinique
Een bronzer van Mac, weet zo even niet welke.
En een Blush van Clinique: Cheek Pop
Lippenstift Bubblegum Pop ook van Clinique.
Mascara van hun Chubby Last Fattening

Het is 100% parfurmvrij, getest op allergie en dierproefvrij behalve als het volgens de wet nodig is om op dieren te testen, zoals in China. Daar moet cosmetica op dieren worden getest anders mag het daar niet verkopen. Liefst heb ik dan dat het merk besluit er niet te verkopen, maar gezien de grote markt in China doet helaas geen enkel groot merk dat. Maar goed, als het niet moet, is het dierproefvrij. De make-up in Nederland is dat dus in ieder geval wel.

Verder zit ik een beetje te ouwehoeren met mijn wenkbrauwen. Ik deed ze altijd wel met potlood, maar ben nu met poeders aan het werk, vind dat natuurlijker eruit zien. Maar de vorm is lastig, want ik heb van mezelf, of nou epileer of niet, een hele ronde vorm in mijn wenkbrauw. Dat kan ik wel verdoezelen door daar een lijn te maken met potlood of poeder, maar omdat daar geen haar is zie je dat altijd. Geen idee wat ik dus echt kan doen om het op te lossen.

Verder, hoe fijn de lippenstift, ik twijfel of de kleur niet te licht en te roze is voor mij. Maar lastig op de foto, want het is qua kleur beetje niet hetzelfde.

Afbeelding

En ik heb met oogschaduw, ik heb een ooglid dat vouwt, dus je ziet mijn oog, klein streepje ooglid en dan dat daarboven. Dat is erg lastig met leuke kleurtjes oogschaduw. Ik kan van alles maken qua creaties, maar iemand die het ziet behalve als ik mijn ogen dicht heb :'). Geen idee hoe ik dat echt kan oplossen.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ElineS op 17-03-16 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:22

@Elines: zoek op YouTube filmpjes over hooded eyes, daar krijg je tips. Ik heb het zelf ook en vind het ook erg lastig wat ik er mee moet. De ene keer lukt het beter als de andere. Helaas spreken de tips elkaar ook erg tegen (licht/donker/glans/mat/lijntje op wimperrand of onder oog).

Zou graag eens een goede workshop volgen bij iemand die daar specifiek mee om kan gaan (en dat ook het onderwerp is van de workshop). Helaas nog niet gevonden.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:24

ik heb het probleem ook, voor cosplays probeer ik zoveel looks, en komt nooit lekker uit de verf.

moet iemand gewoon zown specifieke workshop voor op zetten :D ik zou er zeker voor betalen

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:26

Hooded eyes, een begrip die ik niet ken. Ik ga even youtuben. Ben dus niet de enige met dit probleem :D. Ik vind het zo jammer, want ik ben er best oké in. Bij vriendinnen doe ik met uitgaan ook vaak hun make-up en het is altijd mooi, maar doe ik het bij mezelf, zie je er echt niets van. Zo jammer.

Zou ook wel een goede workshop willen volgen daarover. Wil er ook wel geld voor neerleggen :P

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:39

Ik zelf heb ook lichte hooded eyes, maar niet extreem. Ik kan bv niet echt een mooie wing maken, dat komt bij mij niet mooi uit

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:44

ik hou van mijn winged eyeliner, maar idd met ogen open, is die zo afgekapt, maar goed dat neem ik voor lief dan :')

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:46

Ik kan ook absoluut geen wing maken, dat komt er bij mij niet goed uit te zien.. En als ik eyerliner te dik maak, dan heb ik gewoon één grote zwarte streep boven mijn oog, omdat door de vouw de rest niet te zien is.. Zucht.. Life is hard. Maar ik dan wel weer hele mooie lange wimpers van mezelf, waar ik geluk mee heb. Iedereen zijn plus en min.

Patlican

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:48

Mooie looks komen er voorbij! Ik heb vorige week de stoute schoenen aangetrokken en op Sephora.com besteld. Vandaag is het binnen gekomen de Kat von D foundation, concealer en de Tarte amazonian clay foundation. De kleuren lijken nu goed, morgen even kijken in daglicht. Kan niet wachten op morgen te testen..

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:58

Twilight schreef:
ik hou van mijn winged eyeliner, maar idd met ogen open, is die zo afgekapt, maar goed dat neem ik voor lief dan :')

Precies dat. Bij mij gaat hooden vanaf de helft van mijn oog, dus de wing wordt 'geplet'. Ik erger me daar kapot aan dus ik heb zelden eyeliner.
Ik sta regelmatig voor de spiegel en dan doe ik een mini facelift, dan is ineens de hooded eye weg haha.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 00:04

ik ga wat vaker gewone eyeliner proberen met een beetje kleur onder de onderste wimperrand :) vanuit daar wat vaker complete ooglooks maken.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 00:33

Twilight, foto's or it doesn't happen ;)