Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DnT schreef:Ik wil ook trouwjurken passen!
Voel je je gelijk een prinsesje
E.L.F. heeft ook kwasten.
Zitten een paar hele fijne tussen en ze zijn super betaalbaar.
Helaas is het wel hit or miss wat dat betreft, maar voor 1 - 4 euro kun je nog eens een misser hebben
De smudge brush van €1 gebruik ik elke dag om oogschaduw onder mijn oog aan te brengen.
Ideaal en hij blijft ook goed, heb hem echt al jaren en dus ook tig keer gewassen en hij blijft goed.
Net als de zwarte C brush (oogschaduw kwast). Ook die gebruik ik al jaren en hij is na een wasbeurt gewoon weer als nieuw.
_Friemel schreef:DnT schreef:Ik wil ook trouwjurken passen!
Voel je je gelijk een prinsesje
E.L.F. heeft ook kwasten.
Zitten een paar hele fijne tussen en ze zijn super betaalbaar.
Helaas is het wel hit or miss wat dat betreft, maar voor 1 - 4 euro kun je nog eens een misser hebben
De smudge brush van €1 gebruik ik elke dag om oogschaduw onder mijn oog aan te brengen.
Ideaal en hij blijft ook goed, heb hem echt al jaren en dus ook tig keer gewassen en hij blijft goed.
Net als de zwarte C brush (oogschaduw kwast). Ook die gebruik ik al jaren en hij is na een wasbeurt gewoon weer als nieuw.
Ik heb nog een leuke bruidsmeisjes jurk voor je, ook heel erg prinsesje!
elkee schreef:Mooie kleuren inderdaad!!
Edit: geprobeerd te filmen maar ik ben echt een kluns wat dat betreft. Geen idee hoe ik mijn telefoon vast moet zetten etc etc. Dus ik heb het opgegeven haha
Twilight schreef:ik hou van mijn winged eyeliner, maar idd met ogen open, is die zo afgekapt, maar goed dat neem ik voor lief dan