Hier ook peper en zout, meer niet. De rest staat allemaal in kastjes.
Eulogy
Geplaatst: 10-11-15 12:48
Mijn aanrecht staat heel vol maar vooral met wijn (voorraad uit Nederland die ik nergens anders kwijt kan), olijfolie, peper, zout, crackers, koffie, suiker en thee en spaghetti (in zo'n pot) Ik heb best een grote keuken maar geen bovenkasten, helaas.
SharonIndezz
Geplaatst: 10-11-15 12:49
Mijn lijstje:
O: 2 rijstwafels met aardbeienjam met daarop paar drupjes magere yoghurt + beker melk. T: 2 droge zonnepit boterhammen + banaan L: 2 rijstwafels met pindakaas en komkommer. + beker sinaasappelsap. T:/ A: macaronie
IMANDRA
Geplaatst: 10-11-15 13:22
Kayleigh_ schreef:
Bij mij staat er olijfolie op het aanrecht, en peper en zout. Niet erg uitnodigend
Bij ons ook, samen met wat sauzen (curry, ketchup), wat fruit (vooral appels en de sporadische avocado) en wat kruiden potjes die niet meer in de kast passen haha.
Mijn lijstje vandaag: O: shake T: cappuccino T: snack a Jack L: 4 wasa crackers met 42gr kipfilet T: snack a Jack A: geen idee, aardappel met iets van groenten en iets van vlees T: Skyr met proteïne reep (aardbeien van zaterdag zijn helemaal beschimmeld, pap had ze in de koelkast gezet haha)
Travellust
Geplaatst: 10-11-15 13:34
Jullie zijn best grappig
Als ik niet mag snoepen dan snoept er niemand bij mij thuis hoor Sharon
Ik heb boodschappen gedaan voor deze week. Ik eet:
2x roerbak groente (200 gram) met een beetje noodles 2x pasta met 200 gram groente, rucola en een handje penne 1x 450 gram spinazie met een klein beetje aardappelen 1x roerbak sperziebonen met noten en tomatenblokjes.
O: 4 wasa thin crisps met smeerkaas L: kwark met kaneel en lijnzaad T: cup a soup en nog een cracker met smeerkaas A: boerenkool
Ik zie 3 pakken worst en 2 pakken spekjes in de koelkast liggen Ik sla de worst wel over en probeer om de meeste spekjes heen te vissen. Ben benieuwd hoeveel man er vanavond eigenlijk mee eten...