Zo ziet het er niet echt uit misschien door de foto idd
PeelSlowly
Geplaatst: 08-04-14 19:47
Yv_ schreef:
Die middelste is toch Drink The Sea? Die wil ik ook . Vind die grijze er ook wel tof uitzien. Doe je ze snel swatchen ?
Klopt, dat is Drink the Sea! Ik denk dat ik die morgen maar eens lak (wil eigenlijk vandaag al wel, maar dat is morgen wat minder handig qua werk en een klant bezoeken, haha). De grijze is The oldest question (met alle grote glitters naar één kant gezakt ).
Ik heb afgelopen Zaterdag de Essie - Romper Room op de nagels gelakt met een Mat coat der over. En na 2 dagen hard werken zit het der nog steeds op zonder stukjes der uit.. Denk dat ik voortaan altijd een mat coat der op moet doen..
VenoSnorlax
Geplaatst: 08-04-14 20:10
Heb alleen fel rood en dat komt een beetje hoerig over denk ik. donkerpaars met zilvere glitter leek mij wel mooi maar weet niet of t kan
Glitters en felle kleuren doen het niet goed op een sollicitatie gesprek. Ga voor een mooie subtiele kleur. Rood zou ik persoonlijk ook laten staan dat vind ik niet zo'n geschikte kleur voor een zakelijke aangelegenheid.
Yv_
Geplaatst: 08-04-14 20:53
Ik vind rood juist wel kunnen bij een zakelijke gelegenheid, juist zelfs . Had naar mijn solli ook rood op. Gewoon een simpel cremetje, maar wel hoerig . Zwarte kleding aan en rode top, zag er gewoon netjes uit.
Glitters zou ik echt laten.
Is het trouwens voor werk of stage? want jij was nog niet zo oud toch anke?
Bij een dierenarts mag je over het algemeen überhaupt geen lak op
PeelSlowly
Geplaatst: 08-04-14 21:06
Ik zou voor een sollicitatiegesprek bij een dierenarts gaan voor alleen een transparante topcoat, tenzij je verkleuring hebt. En anders een heeelll subtiele kleur - ik droeg bij mijn gesprekken Rimmel French Lingerie, daarmee zijn mijn nagels heel iets lichter en erg verzorgd. Helaas lijkt die nergens meer te krijgen
Bij een gesprek wil je er professioneel uitzien en laten zien dat je past bij de uitstraling van het bedrijf, daarom koos ik bij gesprekken (in min of meer dezelfde sector) nooit voor knalkleuren. Heel veel succes morgen in ieder geval
Tijdens mijn werk heb ik altijd verzorgde nagels gehad maar ik droeg nooit opvallende kleuren. Dat zou ook zeker niet geaccepteerd worden. Ze waren daar vrij strikt. Rok boven de knie was omkleden.
Naar sollicitatiegesprekken draag ik altijd neutraal en verzorgd. Gewoon een mooie transparante lak, of iets met een heel licht kleurtje. Het ligt er een beetje aan wat voor functie, als je echt een statement wilt maken kan je best iets met meer power dragen, maar voor een gesprek bij een dierenarts zou ik het heel neutraal houden.
Vooral kiezen waar jij je zelf fijn bij voelt, al zou ik voor sollicitatie glitters wel afraden. Ook neons e.d.zou ik laten staan, maar in creme kun je echt veel kleuren wel pakken. Beetje matchend met je kleding is wel mooi.
En zoals Stef al zei: dierenartsen en assistenten mogen vaak geen lak op, dus laat je daar goed over informeren. Het is pas echt knullig als jij op je eerste dag daar komt en het eerste wat je moet doen is je nagels schoonpoetsen :p