Ik ben trots op mezelf, kon vrijwel alles moeiteloos doen. Moest na de eerste jumpingjacks wel ff naar boven om mn zoontje te vertellen dat het toch echt bedtijd was maar heb ze gewoon opnieuw gedaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bolivia schreef:Jeetje ik heb al een tijdje niet meer gepost maar moet dit toch even met jullie delen.. Zat een beetje op filmpjes van Jillian te googlen toen ik dit tegenkwam:
http://www.dailymotion.com/video/xm7ypg ... UT7Uxwz1EI
Lig nog steeds in een scheur
xAmigo schreef:Ik meld me hier ook! Ik lees al een tijdje mee, en heb net alweer dag 8 van level 2 achter de rug!
Ik ben niet begonnen met de Shred om af te vallen, want ik was al slank, maar omdat ik een actievere en gezondere leefstijl wil. Ik rijd wel elke dag paard en voor mijn werk ben ik ook wel actief, maar ik miste het om mezelf fysiek écht uit te dagen, bij paardrijden gooi ik namelijk niet al mijn energie eruit. Vanaf dag 1 ben ik ook begonnen gezonder te eten (alleen moeilijk vol te houden na een tijdje). Ik heb namelijk het geluk/ongeluk dat ik zo'n beetje naar binnen kan werken wat ik wil, zonder echt dik te worden. Vooral chocola was echt een van mijn zonden, maar wat ik wel begon te merken, is dat ik minder energie had dan vroeger, soms viel ik na een ongezonde vreetbui gewoon in slaap! En toen kwam de realisatie dat je eten gewoon je brandstof is, en dat al die ongezonde troep een soort van diesel in een benzine auto is.
Ik begin dus nu elke dag met een groene smoothie: bijv. banaan + spinazie, chinese kool, etc.. en gemalen havermout, en ik probeer minder suiker te eten.
Helaas nam mijn motivatie na een tijdje toch wat af en begon ik af en toe een dag te skippen, en zodra er weer chocola in huis was propte ik die ook meteen weer naar binnen. Dus na een tijd te hebben meegelezen, lijkt het me een goed/leuk idee om hier ook mee te kletsen, om motivatie uit jullie prestaties/resultaten te halen en ook als een soort stok achter de deur