Hylkje schreef:Goedemiddag,
Lees al een tijdje met jullie mee en misschien kunnen jullie mij wat tips geven.
Ik ben opzoek naar een goeie shampoo en conditioner voor krullend haar. Maar ook spul om er voor te zorgen dat het niet gaat pluizen. Wie kan mij helpen ?
heey! ik gebruik voor mijn bos krullen de perfecte krul van andrelon. maar ik heb sinds kort ook de shampoo curly wurly van de lush.. ook erg fijn! nadeel is wel dat er allemaal stukjes kokos in je haar zitten en ook na het douchen.. het gaat r pas uit nadat ik het geborsteld heb.. voelt soms wel wat smerig.. maar zodra alles op gedroogd is en de stukjes ee uit zijn ben ik er verder heel tevreden over!

daarna, ongeacht uitkomst, nog een paar keer met zilver shampoo wassen en dan in de bleek. Denk dat het me niet gaat lukken om er nog meer kleur uit te trekken. Ik heb voor de grap die wash in wash out van het kruidvat gekocht, in de kleur cool blonde. Ik denk niet dat het verschil gaat maken, maar wie weet trekt het nog een klein beetje geel uit mijn haar, en verbergt het die groene puntjes een beetje tot ik in de bleek ga.

Ik ben zelf donkerblond (assig blond), ik heb er nu lichtere highlights door maar ik wil eigenlijk eens iets anders. Op dit moment is mijn haar met highlights behoorlijk goudblond, maar ik zou het licht asblond willen en dus wat minder goud/gelig.
Toen ik klein was, had ik wel echt wit wit wit asblond haar, maar ja, da's 20 jaar geleden
Iemand ideeën of suggesties? Liefst zou ik echt van dat blond willen dat bijna wit is, maar ik weet niet of dat het echt niet bij mijn huid past
Ik ben behoorlijk bleek en heb een koel huidtype, dus op zich denk ik dat asblond niet fout is. Dit vind ik bijvoorbeeld prachtig qua kleur: