Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vind hem trouwens in het echt toch nog wel wat donkerder ogen dan op de foto.. Maar met kunstlicht had ik ook een foto gemaakt en dan lijkt hij zelfs nog feller rood 

) 
zijn we samen zielig xd

En ik moet wel blush gebruiken en evt blauwe kringen onder mijn ogen camoufleren, dan gaat het goed
Maar idd ook Sin toch eens proberen
Zou ik ze wel allemaal kunnen testen bij MAC of worden ze dan geïrriteerd
Die Romance editie zal toch wel online bestellen zijn dus dat wordt gewoon gokken. Of ik bestel er 3 en verkkoop door wat ik niet mooi vind
Ik vind donkere lipsticks eigenlijk echt prachtig bij meiden met een heeele lichte huid, maar vind het bij donker ook heel vet staan
Nou ik heb geen hele lichte huid, maar ook niet heel donker dus val eigenlijk overal tussenin
Maar idd, roodheid in gezicht wegwerken (en dan blush
) en geen blauwe kringen, dan gaat het goed 
vooral met een beetje toffe kleding kan het echt mooi uitpakken!
)
Ik heb nu een zwarte skinny aan met zwarte gympen en een donkergroene hoody. Zo'n donkerrode lipstick maakt het dan meteen stoerder en toch ook vrouwelijker. Dan is het geen gewone outfit meer 

Ben echt heel makkelijk wat dat betreft, heb een zwarte legging (die ik stiekem ook best wel vaak als pyjama gebruik
), daar een trui overheen met m'n Docs en gaan met die banaan 
Ik vind het niet zo'n probleem om ze mee te nemen, maar niet als ik de volgende dag andere schoenen aan wil