Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik kan me wel voorstellen dat je schrikt.
Niet normaal hoor. Ik zie jou dan helemaal voor me, met die enorme lach van je en dan lekker gaan met die banaan.
Puera schreef:Joe Leonie, ben jij als kind in een vat met Redbull of zo gevallen?Net als Obelix, of was het Asterix?
Alle gekheid natuurlijk. Fijn dat je zo lekker hebt kunnen sporten!
Jij ben zondag pacer bij de Amsterdam Marathon toch?
. Ik heb deze week vakantie dus kan mijn energie in het sporten stoppen.
Zeker niet lui dus!
Het alternatief waren m’n oude schoenen maar die waren helaas op. Dan maar kiezen uit twee kwaden. Gelukkig heel lekker gelopen op m’n nieuwe paarse pattas. 

.
.
Nu twee geschaafde knieën, waarvan er een open is. Hopelijk gaat die snel weer dicht want ik zit net lekker in de trainingen. Ik kwam er hiermee wel achter dat de ongevaldetectie van m'n Garmin werkt, want als ik niet binnen 15 seconden had geannuleerd zou die een alarm sms hebben verstuurd naar de contacten die ik daarvoor heb opgegeven, 
Ondanks dat het parcours 300 meter langer was haha. Mn Strava PR staat op 1:56:57.
succes maar mij niet gezien. Ik zie dan ook echt helemaal niks, ben hartstikke nachtblind EN zie geen diepte. Ik zou mijn nek breken.
. Ja de soupe trail, zo leuk! Ben benieuwd.
). En toch weer mooie afstand in de benen. Heerlijk he al die blaadjes nu
. Maar ziek/overbelast is niet leuk.
. Oei de grond ontmoeten is dan weer een minder goed idee. Hopelijk valt het mee en belemmert het je niet in je rennen.
Best onhandig hahaha. Maar goed te weten dat hij werkt!