Dimphyl schreef:Maaaaar, het maakt niks uit, want ook die ongetestte, gevaccineerde persoon, kan je besmetten.
Lees jij überhaupt?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dimphyl schreef:Maaaaar, het maakt niks uit, want ook die ongetestte, gevaccineerde persoon, kan je besmetten.
Dimphyl schreef:Askja schreef:Gevaccineerden hoeven niks te doen omdat ze zich hebben laten vaccineren. Dat is hun bijdrage aan de publieke gezondheid en veiligheid. Ongevaccineerden kunnen hun bedrage leveren door zich te laten testen.
Allebei niet doen omdat je daar geen zin in hebt: prima, maar dan heeft dat dus consequenties voor je bewegingsvrijheid.
Maaaaar, het maakt niks uit, want ook die ongetestte, gevaccineerde persoon, kan je besmetten.
Steppe schreef:Domme vragen van Nederlandse Wappies aan de gezondheidsdienst
“Voor de zekerheid even nagevraagd...
[knip]
IK: Wacht! Ik wil gewoon zeker weten dat ik dit allemaal begrijp... Dus, zelfs als ik al Covid had, zou ik me nog steeds moeten laten vaccineren, want we weten niet hoe lang de natuurlijke immuniteit duurt, en we weten ook niet hoe lang vaccinatie immuniteit duurt. En ik zou het vaccin moeten krijgen om een gevaccineerde te weerhouden om Covid van me te vangen, maar zelfs als ik het vaccin krijg, kan ik het toch aan de gevaccineerde geven. En, de andere gevaccineerde kan nog steeds makkelijk een ernstig geval van Covid van mij opvangen en sterven. Heb ik dat allemaal goed?
GGD: " - k l i k - .........."
IK: Um hallo? Is er nog iemand?
Zou ik het dan toch goed begrepen hebben?
Dimphyl schreef:Askja schreef:Jay snapt er dus weinig van of meet met twee maten.
Gevaccineerden hoeven niks te doen omdat ze zich hebben laten vaccineren. Dat is hun bijdrage aan de publieke gezondheid en veiligheid. Ongevaccineerden kunnen hun bedrage leveren door zich te laten testen.
Allebei niet doen omdat je daar geen zin in hebt: prima, maar dan heeft dat dus consequenties voor je bewegingsvrijheid.
Maaaaar, het maakt niks uit, want ook die ongetestte, gevaccineerde persoon, kan je besmetten.
Mariposa11 schreef:verootjoo schreef:Die CO2 eraan koppelen is best een goed idee. Hebben we in een klap ook het klimaatprobleem te pakken.
[ [url=m/P5lmcb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alstu
loriene schreef:Swah schreef:Allemachtig is dit het niveau?
Wat bedoel je daar precies mee?
loriene schreef:verootjoo schreef:Hoe zou jij iemand noemen die gefotoshopt nieuws deelt om mensen te overtuigen dat de minister kwaad in de zin heeft?
Het is NEP, overduidelijk gefotoshopt. Waarom gaan mensen dat delen
Waarom dit,waarom dat.....
Ik ga in ieder geval niet iemand uitschelden voor wappie.
verootjoo schreef:Hoe zou jij iemand noemen die gefotoshopt nieuws deelt om mensen te overtuigen dat de minister kwaad in de zin heeft?
Het is NEP, overduidelijk gefotoshopt. Waarom gaan mensen dat delen