Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 14:21

Fijne vakantie, Claudia!

Goed bezig zeg Moniek! Wauw!!

Wat leuk, zwemmen met je paard. <3
Ik las de tekst en denk "nee he, daar komt een foto van een 3jarig kind" maar het was veel beter. :))

Ik heb even lekker baantjes getrokken, m'n tempo gaat steeds meer omhoog. Deze keer 1500 meter in drie kwartier. Dik tevreden.

M'n proteïneshakes bevallen ook super maar zo een pot gaat er dus vrij vlot doorheen. :=
Iemand aanrader voor goedkopere, lekkere eiwitshakes?

Deze dagen moet ik er wel tegenaan eten zeg, heb zo weinig eetlust door de hitte. We gaan vanavond een avondje naar de bioscoop en voor mij hoort daar zoute popcorn bij. Past er prima in vandaag, volgens Lifesum. :))

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 14:48

Geen strand geweest maar lekker wezen wandelen in het bos. 10.000 stappen behaald

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 15:08

Roosch schreef:
Fijne vakantie, Claudia!

Goed bezig zeg Moniek! Wauw!!

Wat leuk, zwemmen met je paard. <3
Ik las de tekst en denk "nee he, daar komt een foto van een 3jarig kind" maar het was veel beter. :))

Ik heb even lekker baantjes getrokken, m'n tempo gaat steeds meer omhoog. Deze keer 1500 meter in drie kwartier. Dik tevreden.

M'n proteïneshakes bevallen ook super maar zo een pot gaat er dus vrij vlot doorheen. :=
Iemand aanrader voor goedkopere, lekkere eiwitshakes?

Deze dagen moet ik er wel tegenaan eten zeg, heb zo weinig eetlust door de hitte. We gaan vanavond een avondje naar de bioscoop en voor mij hoort daar zoute popcorn bij. Past er prima in vandaag, volgens Lifesum. :))

_O- gelukkig niet een 3 jarig kind haha. Jullie zouden samen goed kunnen trainen, ze is met haar 3 jaar enorm snel in het water. :))

Ik heb ooit een proteïneshake gehad van de tuinen en die was redelijk te doen maar die bestaat niet meer. Heb laatst nog wat nieuwe geprobeerd en ze zijn allemaal zo goor zoet :r
Ik wil ze door mijn yoghurt doen smorgens maar eigenlijk het liefste smaakloos, lijkt niet mogelijk. Heb dus geen tips voor je..

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 15:11

Helemaal smakeloos zijn ze niet, maar Personal Protein heeft smakeloze proteïne poeders waar je zelf met een flavour shot smaak aan toe voegt. Die poeders zijn dan neutraal van smaak :) Maar je hebt wel echt een shot nodig om ze lekker te maken. Voordeel vind ik vooral dat je daardoor kan variëren in smaken zonder dat je meteen aan een grote pot van één smaak vast zit. Ik heb inmiddels een stuk of 10 smaakjes denk ik zo :D En ik gooi ze ook graag door bijvoorbeeld kwark heen :)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 15:32

Ik heb de whey van Body&fit, die is er in heel veel smaken, waaronder 'neutraal'. Echt 100% smaakloos zijn ze natuurlijk nooit, maar ik vind de neutrale wel echt onopvallend van smaak.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 15:32

Ik heb op aanraden van mijn nichtje bij XXL Nutrition besteld. Kan nu wel even vooruit. :)) :')

_Anne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 15:53

Roosch schreef:
Ik heb op aanraden van mijn nichtje bij XXL Nutrition besteld. Kan nu wel even vooruit. :)) :')

Die zijn lekker! Welke smaken heb je besteld?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 15:54

Vanille en pistache en een proefje van cookie en cream!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 16:07

Ik was vanmorgen niets aangekomen gelukkig <3
Wel heb ik vandaag maar even een dagje streng: veel eiwitten, weinig koolhydraten. En ik heb net al gewandeld, ga zo naar mijn PT en vanavond samen met m'n moeder zwemmen.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 16:40

Pistache van XXL was de enige die ik tolereerde... @Roosch.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 16:41

Ik vind de vanille die ik nu had van ehh.. Weightcare dacht ik, ook wel heel lekker!

Met dat soort dingen ben ik de moeilijkste niet. :')

_Anne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 16:51

Roosch schreef:

Ken ik allemaal nog niet, wil je laten weten hoe ze zijn?

Mijn favoriet is tot nu toe banaan.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 17:27

Ik heb standaard de vanille - kaneel en kokos van xxl nutrition :j makkelijk te combineren allebei.

Hier probeer ik de camping en het mooie weer zo goed mogelijk door te komen. Beweging even wat rustiger, wat pijntjes overal dus vooral wandelen en zwemmen. Eten probeer ik op onderhoud te houden door bewuste keuzes te maken. Bij het ontbijt alleen croissants voor de kids, die eten vanavond ook frikadellen en hamburgers op een broodje, wij gegrilde courgette salade met vis van de bbq. Ijsje of een lekker stukje kaas neem ik dan weer wel :D

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 17:38

Hier geen eiwitpoeders. Vind de meeste ook gewoon niet lekker en mijn diabetes gaat er slecht op. Haal alles gewoon uit voeding en dat gaat prima!
Behalve dat ik nu niet moet niesen, want mijn buikspieren doen pijn, haha.

Vjestagirl; lekker sportief dagje dus.

Gaucho, klinkt toch goed zo op de camping!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 18:23

Ik gebruik ook geen eiwitpoeders. Ik red het elke dag om voldoende eiwitten uit m'n gewone voeding te halen. Dus geen behoefte aan :)

Ondanks dat ik aan huis gekluisterd was vandaag overdag toch 9.000 stappen gezet. Straks nog naar de sportschool. En weer netjes gegeten vandaag. Hopelijk morgen wat positiever resultaat op de weegschaal (vanochtend +/- 0.0 :'))

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 18:25

_Anne_V schreef:
Roosch schreef:

Ken ik allemaal nog niet, wil je laten weten hoe ze zijn?

Mijn favoriet is tot nu toe banaan.

Ik laat het je weten! Duurt nog even want moet eerst deze pot opmaken, maar het ging wat vlotter dan ik dacht. Kon hier iets van 10 porties uithalen en hoopte toch wat meer, dus snel nieuwe besteld. :))

Gaucho, camping life klinkt goed! Als ik op de camping sta zit ik de hele dag aan het bier geloof ik. :')

Jullie zijn sportief. Ik heb maar een paar stappen gezet vandaag, drie kwartier gezwommen en we fietsen straks naar de bios. Meer sportief zal het niet worden vandaag. :+

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 19:26

Eiwit poeders vind ik over het algemeen zo zoet. Iemand tips welke dat niet zijn?

Verder gaat het eten hier niet geweldig, zit dagelijks toch wel tegen de 2000 calorieën. Maar ook vandaag weer 17 km met backpack in de benen, viel niet helemaal mee met die warmte. De route van morgen komt in de buurt van het Henschotermeer langs, dat s waarschijnlijk houden we daar wel een keer pauze van een paar uur.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 19:38

Sharani schreef:
Eiwit poeders vind ik over het algemeen zo zoet. Iemand tips welke dat niet zijn?

Verder gaat het eten hier niet geweldig, zit dagelijks toch wel tegen de 2000 calorieën. Maar ook vandaag weer 17 km met backpack in de benen, viel niet helemaal mee met die warmte. De route van morgen komt in de buurt van het Henschotermeer langs, dat s waarschijnlijk houden we daar wel een keer pauze van een paar uur.

[ [url=m/XtDoxP.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/TL5x7e.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/TQQ9jj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar even serieus: als je dat soort inspanningen levert dan is het toch helemaal niet gek dat je minimaal 2000kcal nodig hebt om de dagen door te komen... Misschien heb je zelfs nog wel meer nodig. Luister naar je lichaam en kies voor gezonde voeding. Dan mag dat soms echt wel meer zijn, zeker als dat prima in verhouding staat tot de beweging/sport activiteiten die je doet :j

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 19:50

Ik was anti proteïneshakes maar ik heb het een tijd gebruikt en viel er juist heel goed vanaf en kon beter mijn dag volhouden. Uiteindelijk gestopt omdat ik het zo goor vond hahah

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 07:50

Vanochtend dan eindelijk weer eens resultaat van m'n nette eten en mijn altijd goede beweging, -700gram ten opzichte van de afgelopen dagen. Heel erg fijn :D

_Anne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 08:06

Laatste 10 kilo te gaan *\%/*
Ik wil meteen mijn doel bijstellen om meer af te vallen :D

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 10:48

Goed bezig jullie *\o/*

Ga komende dagen niet op de weegschaal, merk dat ik veel vocht vasthou. Volgende week maar weer eens kijken.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 11:19

M'n weegschaal was ook niet lief maar om te zeggen dat ik vocht vasthoud kan ook niet, als ik Willie Weegschaal op de sportschool moet geloven. Nouja, niet lief.. ik sta nu op officieel weegmoment op 4 kg in ongeveer 4,5 week. We gaan gewoon stug door.

Wat voor mij gewoon goed werkt is ook af en toe gewoon wat lekkers inpassen. Van de week Hugo gehad, gisteren in de bios popcorn, vorige week een enorme borrel inclusief heel veel lekkers.. zo blijft het vol te houden. :j

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 11:23

Oh, maar is toch super netjes Roosch? En idd, je moet af en toe gewoon wat lekkers in kunnen plannen. Mijn pt zegt ook altijd; eet die pizza of stuk chocola, maar pas dan rest van de dag het een beetje aan.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 11:27

Ja, is ook netjes, maar de weegschaal verraste me eerder deze week met een wel heel goeie daling die nog een flink stuk lager lag dan dit getal. :')
Ach, ik mag tevreden zijn! Gewoon zo doorgaan.

Vanochtend al zumba gedaan. Het is toch best warm, pff.