Flowery schreef:Joe Sinner maakt ook gave zwart-wit tattoo's! Helemaal met dieren erin verwerkt.
Jaaa Joe!

Ik heb hem toevallig net weer gemaild voor een nieuw idee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frummels schreef:Flowery schreef:Joe Sinner maakt ook gave zwart-wit tattoo's! Helemaal met dieren erin verwerkt.
Jaaa Joe!
Ik heb hem toevallig net weer gemaild voor een nieuw ideeEn gaan morgen naar Acid fest. Gaan er nog meer mensen?
Lestrange01 schreef:Frummels schreef:
Jaaa Joe!
Ik heb hem toevallig net weer gemaild voor een nieuw ideeEn gaan morgen naar Acid fest. Gaan er nog meer mensen?
Ik ben net bezig met een mail sturenik vond zijn tattoos zo gaaf! Maar is het wel netjes om je concept gelijk in de mail te zetten? Nog nooit eerder zoiets gedaan namelijk
njiloj schreef:Het was niet de lekkerste plek, nee. Heb hem wel in 1x uitgezeten![]()
Moet zeggen dat ik Mn elleboog en Mn knie erger vond, maar die heb ik beiden dan ook niet uit kunnen zitten in 1x, en Mn knie moet ik nog steeds af laten maken.![]()
Ik heb nu wel echt een enorm beurze keel, al 2 dagen. Zelfs zalven doet zeer, haha!
Maar ja, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden, toch?
Liggen was wat onhandig inderdaad! Lag echt met Mn hoofd helemaal achterover voor 3 uur. Er staat een filmpje hiervan uitgelicht op Mn Instagram ( http://www.instagram.com/Jolijn.keers )
Maar zo worth it! Ben er heel blij mee
Lestrange01 schreef:Op Instagram zie ik vaak wel mooie tattoo's voorbij komen, maar niet echt van Nederlandse artiesten.
Geke_Lizzy schreef:Hallo!
Ik ben al langere tijd een stille meelezer.
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kan het zo niet terug vinden. Een paar weken (maanden?) terug was er bij een shop een actie om een klein portret van een (huis)dier te laten zetten.
Ik wil graag weten welke shop dat destijds was, na het overlijden van mijn pony zit ik er over te denken om een mini portret van haar te laten zetten.
Dankjewel voor het meedenken!