[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 21:34

Flowery schreef:
Joe Sinner maakt ook gave zwart-wit tattoo's! Helemaal met dieren erin verwerkt.

Jaaa Joe! :j

Ik heb hem toevallig net weer gemaild voor een nieuw idee :') En gaan morgen naar Acid fest. Gaan er nog meer mensen?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 21:50

Frummels schreef:
Flowery schreef:
Joe Sinner maakt ook gave zwart-wit tattoo's! Helemaal met dieren erin verwerkt.

Ik heb hem toevallig net weer gemaild voor een nieuw idee :') En gaan morgen naar Acid fest. Gaan er nog meer mensen?

Ik ben net bezig met een mail sturen := ik vond zijn tattoos zo gaaf! Maar is het wel netjes om je concept gelijk in de mail te zetten? Nog nooit eerder zoiets gedaan namelijk

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 21:52

Frummels schreef:
Flowery schreef:

Jaaa ik ook!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 22:13

Lestrange01 schreef:
Frummels schreef:

Ik ben net bezig met een mail sturen := ik vond zijn tattoos zo gaaf! Maar is het wel netjes om je concept gelijk in de mail te zetten? Nog nooit eerder zoiets gedaan namelijk

Oh geen idee, volgens mij is het wel gebruikelijk om er in te zetten wat je idee een beetje is of voorbeelden mee te sturen. Hij is een goede vriend van ons, dus meestal stuur ik van die halve mails met veel te veel info waar hij niks aan heeft haha. :+

Flowery: Wat leuk!! Misschien kom ik je tegen :D

November108

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 23:33

Ik heb hem een korte beschrijving gestuurd en toen een afspraak gemaakt om langs te komen :D
Als je een concept hebt zou ik die gewoon meesturen. Je krijgt het ontwerp vervolgens 2 weken voor de tattoo-afspraak.
Ik kan echt niet wachten haha, maar ga eerst ook nog een navelpiercing laten zetten :')

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 03:04

Frummels schreef:
Flowery schreef:

Ik kan niet :( Maar ik hoor graag hoe het was!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 10:13

Ah jammer! Ik laat weten hoe het was! :j

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 16:49

Jeej! hier ook weer een nieuwe tattoo!

Gezet door mijn collega van Walk the line Tattoo. Ben er heel blij mee!

Afbeelding

Even fotootje van mn insta gepakt. Was nogal kapot na het zetten, dus zie er echt zo moe uit op alle andere foto's. :o

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 16:54

Gewaagde plek, maar ik vind hem prachtig!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 22:09

Niet mijn smaak qua tattoo.
Maar wel netjes gezet.
Lijkt me ook wel pijnlijk?

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 23:03

Heel erg gaaf!! Verging je niet van de pijn?

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 23:12

Vind hem mooi maar wel een gewaagde plek!
Vraag me af of dat niet ontzettend vervelend liggen is tijdens het zetten? Lijkt me ook een gevoelige of nare plek iig

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 23:13

Het was niet de lekkerste plek, nee. Heb hem wel in 1x uitgezeten *\o/*
Moet zeggen dat ik Mn elleboog en Mn knie erger vond, maar die heb ik beiden dan ook niet uit kunnen zitten in 1x, en Mn knie moet ik nog steeds af laten maken. -O-
Ik heb nu wel echt een enorm beurze keel, al 2 dagen. Zelfs zalven doet zeer, haha!
Maar ja, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden, toch?
Liggen was wat onhandig inderdaad! Lag echt met Mn hoofd helemaal achterover voor 3 uur. Er staat een filmpje hiervan uitgelicht op Mn Instagram ( http://www.instagram.com/Jolijn.keers )
Maar zo worth it! Ben er heel blij mee

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 00:13

njiloj schreef:
Het was niet de lekkerste plek, nee. Heb hem wel in 1x uitgezeten *\o/*
Moet zeggen dat ik Mn elleboog en Mn knie erger vond, maar die heb ik beiden dan ook niet uit kunnen zitten in 1x, en Mn knie moet ik nog steeds af laten maken. -O-
Ik heb nu wel echt een enorm beurze keel, al 2 dagen. Zelfs zalven doet zeer, haha!
Maar ja, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden, toch?
Liggen was wat onhandig inderdaad! Lag echt met Mn hoofd helemaal achterover voor 3 uur. Er staat een filmpje hiervan uitgelicht op Mn Instagram ( http://www.instagram.com/Jolijn.keers )
Maar zo worth it! Ben er heel blij mee

Pfoeeee.. lijkt me ook geen fijne plek!! Ik ben laatst ook bijna 3 uur lang op mijn elleboog getatoeëerd was ook geen pretje!

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 08:38

Pfoe nee ook niet mijn ding hoor.
Elleboog vond ik hier ook wel een naar gevoel maar ze kon niet verder omdat hij zo dik werd dus ook in 2x gedaan.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 16:51

Njiloj: knap hoor! Ik vind em echt gaaf! Maar ik zou het op die plek niet durven...lijkt me hel!
Elleboog en knie lijkt me ook maar niks!

Ik ga altijd voor de "veiligere" plekken. Heb nu op enkel, pols, ruggegraat en mijn 2 schouders. Dit jaar komt daar nog bovenbeen en ribben bij. :)

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 10:34

Ach, ik ga eerst gewoon alle pijnlijke plekken af, dan heb ik die maar gehad. :D
Ribben ga ik wel overslaan. als iemand nog maar naar mn zij wijst krijg ik al steken. Dat ga ik echt niet trekken.
Knieholtes en armholtes zijn ook niet leuk. heb een stukje in mn armholte (bij elleboog hé, niet oksel) en dat vond ik nou ook niet echt lekker.
Ben er nog niet aan toe, maar ben stiekem toch al voor de volgende aan het kijken. :o

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 10:38

Lestrange01 schreef:
Op Instagram zie ik vaak wel mooie tattoo's voorbij komen, maar niet echt van Nederlandse artiesten.

Ik wil hier toch even op inhaken.
Heel veel van de foto's van tattoos op instagram zijn bewerkt en geretoucheerd. In het 'tattoowereldje' word dit helaas veel gedaan, en zo goed dat je het niet eens ziet. In real life zien de plaatjes er vaak een stuk minder uit.

Niet allemaal hoor! maar helaas word het wel veel gedaan. En er zijn gewoon artiesten die enorm goed zijn en echt boven de rest uitsteken. Maar die zijn inderdaad vaak ver weg, heel duur en hebben een lange wachtlijst.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 10:46

Ik kan er echt niet tegen als mensen aan de binnekant van mijn pols zitten, daar word ik heel naar van. Toch zit mijn eerste tattoo daar }>

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 11:06

Njiloj: dat is sterk van je :D Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor mezelf de mooiste plekken kies en als die dan pijnlijk blijken te zien heb ik pech :+
Tot nu toe is me dat altijd meegevallen gelukkig :D

Ik denk ook dat veel foto's op het net wat "aangepast" zijn. Spijtig wel, zo krijg je een heel vertekend beeld van sommige artiesten.
Ik verdenk er sommigen zelfs van om hun digitale ontwerpen te shoppen op lichaamsdelen op een foto. ..

Geke_Lizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 11:22

Hallo!

Ik ben al langere tijd een stille meelezer.
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kan het zo niet terug vinden. Een paar weken (maanden?) terug was er bij een shop een actie om een klein portret van een (huis)dier te laten zetten.

Ik wil graag weten welke shop dat destijds was, na het overlijden van mijn pony zit ik er over te denken om een mini portret van haar te laten zetten.

Dankjewel voor het meedenken!

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 11:52

Geke_Lizzy schreef:
Hallo!

Ik ben al langere tijd een stille meelezer.
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kan het zo niet terug vinden. Een paar weken (maanden?) terug was er bij een shop een actie om een klein portret van een (huis)dier te laten zetten.

Ik wil graag weten welke shop dat destijds was, na het overlijden van mijn pony zit ik er over te denken om een mini portret van haar te laten zetten.

Dankjewel voor het meedenken!

Ik denk dat je deze actie bedoeld? :D

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 12:04

Volgens mij was dat bij Blackbear?

Geke_Lizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 12:34

Ja die! Dankjewel :)

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 12:58

Ik heb een dichte sleeve en vond de elleboog wel meevallen eerlijk gezegd . Mijn vingers voelde dof tijdens het tattoeren van mijn elleboog en je zag dat de naald veel harder moest werken maar ik vond het pinuts vergeleken met het twee uur schaduwen van de binnenkant bovenarm eerlijk gezegd. Ik kan mij niet meer zo goed herinneren wat ik voelde bij de binnenkant arm (andere kant van elleboog)
Ik wacht momenteel op een oproep voor mijn tweede arm en ik weet dat ik daar niet naar uitkijk als het om pijn gaat. Toen ik voor mijn laatste sessie moest weet ik nog wel hoe ik op dit forum aangaf het vreselijk te vinden .