Die koters bouwen niks aan weerstand op, en je vergiftigd ze met de meuk die in die doekjes zit. En het maar vreemd vinden dat die kinderen zo vaak ziek zijn...
Ik beet vroeger lekker nagels (ok, nog steeds

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
quera schreef:MyWishMax schreef:Maar honden mogen toch sowieso de supermarkt niet in? Tenminste, ik zie altijd verboden voor honden bordjes en kom ze dus ook nooit tegen.
Van die kleine. K*t hondjes worden nog wel vaak toegestaan mits in een jas/tas
Magrathea schreef:Baarmoeder verwijderen is echt niet zomaar een dingetje dat je ff doet hoor. Het zit heel diep in de bekkenbodem en verzakkingen zijn echt geen grap. Je buikholte is een mooi tetrispakketje van organen, als je daar iets uit haalt blijft de rest niet op magische wijze zweven
Wendy schreef:Magrathea schreef:Baarmoeder verwijderen is echt niet zomaar een dingetje dat je ff doet hoor. Het zit heel diep in de bekkenbodem en verzakkingen zijn echt geen grap. Je buikholte is een mooi tetrispakketje van organen, als je daar iets uit haalt blijft de rest niet op magische wijze zweven
Misschien eens ophouden met dat eeuwige gezeur over verzakkingen. Ja, verzakkingen krijgen vrouwen. Van bevallingen bijvoorbeeld, en ja, de kans is aanwezig als de baarmoeder verwijderd wordt. Daarom is het ook zo belangrijk om je aan die 6 weken rust te houden. De meeste verhalen over verzakkingen na de operatie komen van mensen die die termijn niet in acht nemen.
Bij mij is dat dus niet gebeurd.
Tja, een baarmoeder is ook maar een klein dingetje hè.
Cayenne schreef:Dit filmpje!
Echt bizar om je kinderen met dit weer 45 minuten in de volle zon in de auto te laten!
https://www.dumpert.nl/mediabase/744206 ... e_zon.html
Ik denk dat ik had geprobeerd een raampje in te tikken (dan wel aan de voorzijde ivm de kinderen).
Dan maar een procesverbaal voor vernieling.
Joolien schreef:HAha ik vind t niet eens zo'n gek idee van de AH. Laat ze maar een statement maken hoor.
Wat winkelwagens betreft, waar ik meer van schrok gisteren was oma die met haar kleinkinderen boodschappen deed. Kinderen van rond de 3 jaar zaten ook in de wagen en mochten boodschappen helpen op de band leggen. Maar dat ene kind ging dus staan, en kwam met zijn heupen boven de rand uit. Dus als hij zou vallen, zou hij head first tegen de plavuizen aan klappen. Dat ging 1 keer ook bijna mis, maar ik zat me zo te verwonderen dat ik niks heb gezegd.
Maar dat was nog niet het ergste, want bij het afrekenen vertelde oma doodleuk aan de cassiere dat een van de jongens al een keer uit het wagentje getieft was, en daarna een grote glup op hoofd had.
Dan denk ik echt, ben je nou zo dom dat je daar niet van leert ofzo? De paasei
c_alsemgeest schreef:Joolien schreef:HAha ik vind t niet eens zo'n gek idee van de AH. Laat ze maar een statement maken hoor.
Wat winkelwagens betreft, waar ik meer van schrok gisteren was oma die met haar kleinkinderen boodschappen deed. Kinderen van rond de 3 jaar zaten ook in de wagen en mochten boodschappen helpen op de band leggen. Maar dat ene kind ging dus staan, en kwam met zijn heupen boven de rand uit. Dus als hij zou vallen, zou hij head first tegen de plavuizen aan klappen. Dat ging 1 keer ook bijna mis, maar ik zat me zo te verwonderen dat ik niks heb gezegd.
Maar dat was nog niet het ergste, want bij het afrekenen vertelde oma doodleuk aan de cassiere dat een van de jongens al een keer uit het wagentje getieft was, en daarna een grote glup op hoofd had.
Dan denk ik echt, ben je nou zo dom dat je daar niet van leert ofzo? De paasei
Misschien vindt ze het oma zijn helemaal niet zo leuk
Wendy schreef:Magrathea schreef:Baarmoeder verwijderen is echt niet zomaar een dingetje dat je ff doet hoor. Het zit heel diep in de bekkenbodem en verzakkingen zijn echt geen grap. Je buikholte is een mooi tetrispakketje van organen, als je daar iets uit haalt blijft de rest niet op magische wijze zweven
Misschien eens ophouden met dat eeuwige gezeur over verzakkingen. Ja, verzakkingen krijgen vrouwen. Van bevallingen bijvoorbeeld, en ja, de kans is aanwezig als de baarmoeder verwijderd wordt. Daarom is het ook zo belangrijk om je aan die 6 weken rust te houden. De meeste verhalen over verzakkingen na de operatie komen van mensen die die termijn niet in acht nemen.
Bij mij is dat dus niet gebeurd.
Tja, een baarmoeder is ook maar een klein dingetje hè.
Magrathea schreef:Joh, ik zeg ook niet dat iedereen ziek wordt. Ik vraag me alleen af waarom je wil snijden in een gezond lichaam (als je daarmee dus gezondheidsrisico's neemt die niet in verhouding staan tot het voordeel wat je ervan hebt).
Een ander verhaal is het natuurlijk als je last hebt van weet ik veel wat voor aandoening en dat dus een groter probleem vormt dan de eventuele risico's van het verwijderen. Dat is een specifiek geval. Echter, nogmaals, het is niet iets om licht over te doen. Het kan een groot risico zijn.
En nee, het is niet zo dat je enige 2 opties zijn 'kinderen baren of baarmoeder eruit laten halen'. Welke optie je kiest moet eenieder voor zichzelf bepalen, maar ik snap artsen heel goed die niet zomaar een doorverwijzing doen. Net zoals dat ik die waarschijnlijk niet krijg als ik mijn appendix preventief wil laten verwijderen omdat ik geen ontsteking wil en ik er toch nooit iets mee ga doen. In theorie is het mogelijk en handig, echter kun je maar beter geen onnodige risico's introduceren.