Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cheetahfan schreef:Mooie lijstjes hierboven!
En welkom SAnne!Je moet er wel lekkere dingetjes aan toe voegen zoals fruit oid anders is het best saai (vind ik).
Ik probeer ook zo veel mogelijk zelf te maken, maar als we met huisgenoten eten dan is het toch vaak risotto uit een pakje of pasta met zo'n zak saus. Zelf maken duurt te lang en is te duur dan...
Vandaag weer hele dag uni en daarna samen eten met huisgenoten. We hebben een nieuwe huisgenoot dus we zullen ook weer vaker samen eten nu. Hebben jullie nog tips om dan een beetje gezond te eten? Zonder mezelf ontzettend voor banketstaaf te zetten.(Ik hoor ze al: oo, geen kaas? Zit daar te veel vet in?
)
Lijstje voor vandaag:
O: 1 khd arme boterham met notenpasta, 200 gram magere kwark met kaneel
T: appel
L: 2 khd arme boterhammen met ham, gekookt ei
T: 150 ml magere yoghurt met 1 weetabix en wat bosbessen/frambozen en wat rozijnen
A: penne met tomatensaus, champignons, ui, kip en broccoli (probeer veel groenten en iets minder pasta)
T: protein chips, kwart galiameloen
B: half uur fietsen, geen tijd om te sporten vandaag... Misschien nog wat losse buikspieroefeningen ofzo
T: Thee, water
secricible schreef:vaak zijn dat ook van die fases. Mensen voelen zich ongemakkelijk omdat jij op je eten let en zij niet. Kwestie van niet te moeilijk er over doen, vragen of mensen bepaalde dingen apart willen doen (zoals die kaas) en dan is het binnen de korste keren de normaalste zaak van de wereld.