Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
doe mij jouw proetjes maar.

Ik vind mijn sproetjes vreselijk haha. Maar ben ook niet zo van de foundation. Mijn eigen wenkbrauwen zijn best dik en donker daar, zou het er dan niet raar uit zien? Ik snap wel wat je bedoelt, ik vind dat ook echt heel mooi. Zou ik dan juist eerder of later moeten beginnen met tekenen?

elkee schreef:Jammer dat je die al gehad hebt! Ik ben visagiste en had je graag geholpen haha
Maar toch lastig als het dan niet helemaal naar wens is, al gaat dat wel gedaan komen. Als jij het zou doen weet ik dat het prachtig zal worden haha (heb het een en ander gezien op je Facebook pagina). Maar de jurk was al een beetje boven budget dus moet ik helaas op andere dingen wat inleveren
Jans schreef:Jij zit in Duitsland natuurlijk Angela, ik ben gek op de Müller drogist als het op cosmetica aankomt

elkee schreef:Ja Jolien haha! Ik en nog wat andere meiden zijn haar 'modellen'. Verschillende normale meiden en express geen modellen, zodat er voor iedere nieuwe jurk een passend model isje voelt je echt een princes dan!
[ [url=m/2l2n2b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn kwasten komen van AliExpres. Heb nu 30 stuks denk ik, en ze bevallen allemaal super.

Zelfs die witte van 1 euro doen hun werk goed. Zijn niet ideaal en heb echt wel fijnere kwasten, maar die zijn ook gelijk een stuk duurder.