Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 19:46

Die van boozy gaan wijd staan als ze regelmatig gebruikt worden, vind ze ook wat stekelig. Heb gezichtskwasten besteld op eBay, de set die elke heeft en ik ben er onwijs blij mee, ik gebruik ze voor m'n BB Cream!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 19:51

Wauw el! Wanneer ga je trouwen? ;) staat je goed!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 19:52

Kaygee, wat lief. Thanks! Wat ben je moooi! Welkom hier :D doe mij jouw proetjes maar.
Ik vind het een mooie look, ik zou persoonlijk je wenkbrauwen aan het begin (bij je neus zegmaar) wat vervagen. Ze beginnen nu meteen al vrij heavy. Ik vind het het mooiste als ze van licht naar donker gaan :j

Ik wil best veel dingen die suus heeft ook hebben haha. Ik word hebberig hier :')

En suus, ik ga voorlopig niet trouwen hoor(was het maar zo'n feest)! :D
Eerst sparen voor een mini Cooper enz enz enz enz enz enz

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 20:29

Wauw elke, staat je goed!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 20:36

Suus__ : ik zag dat jij het w7 banana powder hebt. Waar heb je die gekocht? Bij de gangbare webshops waar ze w7 hebben is ie uitverkocht.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 20:43

Dankje :o Ik vind mijn sproetjes vreselijk haha. Maar ben ook niet zo van de foundation. Mijn eigen wenkbrauwen zijn best dik en donker daar, zou het er dan niet raar uit zien? Ik snap wel wat je bedoelt, ik vind dat ook echt heel mooi. Zou ik dan juist eerder of later moeten beginnen met tekenen?

Dit topic is zeker niet goed voor je hebberigheid haha.

Een enge blootfoto :')

Afbeelding

Mijn ouders zijn nu in Amerika en ik heb gevraagd of ze uit willen kijken naar de gerard cosmetics hydra matte ballet slipper. Hopelijk kom ik daar mijn trouwdag mee door.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 21:48

Wel vanaf t begin tekenen maar vervagen met n spooly dan heb je t ergste al gehad..
Ik heb vergelijkbare wenkbrauwen :)

Ik heb m tijdens n beurs gekocht aranel

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 21:52

Ah top, thanks voor de tips! Ga ik morgen eens proberen!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 22:05

Hoe vul je je wenkbrauwen kaygee? Met een potloodje is heel fijn. Gewoon vanaf iets meer als de helft in gaan kleuren (streepjes gewijs, dan blijft het natuurlijk). Dan loopt het natuurlijk over :)
Ik zal dat morgen eens proberen te filmen als je wilt

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 22:16

Ik doe de boven en onderlijn met een potloodje, vul het verder met poeder. Had vandaag van catrice een soort van liner gekocht om te testen maar dat is dus wat te heftig :)

Ja, graag een filmpje!!

Stom he, ik heb mijn proefmake up al gehad. Maar hoe meer ik er mee bezig ben hoe liever ik het zelf doe. Mijn wenkbrauwen ga ik sowieso zelf doen.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 22:50

Jammer dat je die al gehad hebt! Ik ben visagiste en had je graag geholpen haha :)

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 22:53

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 22:59

Jij zit in Duitsland natuurlijk Angela, ik ben gek op de Müller drogist als het op cosmetica aankomt :D

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 23:09

elkee schreef:
Jammer dat je die al gehad hebt! Ik ben visagiste en had je graag geholpen haha :)

Nichtje van mijn vriend doet mijn make up. Scheelt weer :$ Maar toch lastig als het dan niet helemaal naar wens is, al gaat dat wel gedaan komen. Als jij het zou doen weet ik dat het prachtig zal worden haha (heb het een en ander gezien op je Facebook pagina). Maar de jurk was al een beetje boven budget dus moet ik helaas op andere dingen wat inleveren :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 23:39

elkee schreef:

Als ik ga trouwen, houd ik jou zeker in gedachte :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 23:58

Joolien schreef:
elkee schreef:

Als ik ga trouwen, houd ik jou zeker in gedachte :D

Hier nog een! eerst die vent nog vinden

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 00:00

Shizzel schreef:
Hier nog een! eerst die vent nog vinden

_/-\o_ Idem!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 00:28

Jans schreef:
Jij zit in Duitsland natuurlijk Angela, ik ben gek op de Müller drogist als het op cosmetica aankomt :D

Daar kom ik eigenlijk bijna nooit. Is echt al wel 2 jaar terug dat ik daar ben geweest. Moet ik echt het centrum van Goch voor in en daar kom ik niet veel. Meestal loop ik de DM binnen. Toch maar weer eens naar binnen lopen daar :j

Net online (aliexpress) via china wat makeup kwasten (setje) besteld voor in de auto (reserve, we blijven nog wel eens onverwachts ergens slapen en dan vind ik het wel fijn om iig iets aan kwasten bij te hebben). Benieuwd of ik ze rechtstreeks naar mijn dochtertje kan doorschuiven als speelgoed of dat ze bruikbaar gaan zijn....

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 02:10

elkee schreef:
Ja Jolien haha! Ik en nog wat andere meiden zijn haar 'modellen'. Verschillende normale meiden en express geen modellen, zodat er voor iedere nieuwe jurk een passend model is :) je voelt je echt een princes dan!
[ [url=m/2l2n2b.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn kwasten komen van AliExpres. Heb nu 30 stuks denk ik, en ze bevallen allemaal super.

Heb jij n linkje van je kwasten? :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 11:51

Ik heb de aliexpress app, kun je dan een linkje kopieren?

En thanks ladies. Lekker trouwen met zn alle *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 12:00

Ik wil ook trouwjurken passen!
Voel je je gelijk een prinsesje <3

E.L.F. heeft ook kwasten.
Zitten een paar hele fijne tussen en ze zijn super betaalbaar.
Helaas is het wel hit or miss wat dat betreft, maar voor 1 - 4 euro kun je nog eens een misser hebben :')

De smudge brush van €1 gebruik ik elke dag om oogschaduw onder mijn oog aan te brengen.
Ideaal en hij blijft ook goed, heb hem echt al jaren en dus ook tig keer gewassen en hij blijft goed.
Net als de zwarte C brush (oogschaduw kwast). Ook die gebruik ik al jaren en hij is na een wasbeurt gewoon weer als nieuw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 12:06

Ik heb ook een paar oogschaduwkwasten van ELF, vind ze idd ook prima :) Zelfs die witte van 1 euro doen hun werk goed. Zijn niet ideaal en heb echt wel fijnere kwasten, maar die zijn ook gelijk een stuk duurder.

Ik gebruik de witte C-brush en die is helemaal top. Blending brush vind ik minder van de witte lijn, daar gebruik ik m'n Zoeva liever voor.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 12:08

Eh denk t wel elke zal vanmiddag is kijken :)

Mijn look met t mac osborne palette en op mn lippen n combi van mac soar, estee lauder pure color 120 desirable en estee lauder lacquer in 05 vinyl rose en mn browwiz getest :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 12:29

Misschien toch ook maar een keertje naar Goch dan voor de Müller, ik ga altijd naar Bocholt en kom altijd terug met wel wat spulletjes. Müller verkoopt ook Makeup Factory, vind ik een fijn merk :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 14:41

He doen mn fotos t nu niet?