Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nou ja foundation kan ik me nog voorstellen maar lipstick enzo.... duurt echt lang toch

Loose schreef:Oh wat leuk, dat is toch dat je op het vliegveld pas ziet waar je heengaat?
En chocolate bar is mooooi!
Ik heb trouwens 1 MAC lipstick die bijna op is, maar heb hem al 2 jaar en het is m'n favoriet (Hue).
Je weet alleen de temperaturen vooraf zodat je weet wat je in moet pakken en op het vliegveld doe je je code invullen en zie je alle informatie over je vlucht, hotel enz. Ik raad het iedereen aan is een keer te proberen.

Mensen hier die de benen epileren? Welke epilator hebben jullie? Ik scheer nog altijd omdat ik een hekel heb aan pijn
Maar wil het er toch eens op gaan wagen. Maar wat is dan beter? Philips of Braun? 
Ik heb een Philips epileerapparaat, nooit een andere gehad ook dus kan niet vergelijken maar hij bevalt goed.
Als je eenmaal een paar keer geëpileerd hebt doet het ook helemaal geen pijn meer.
De vraag: ik ben op zoek naar glitters voor op je ogen. Het mag/moet goed opvallen. Ik weet dat het in poedervorm bestaat en ook als grote stenen maar waar koop je zoiets? En voor een redelijk goedkoop prijsje. Ik ben hiernaar op zoek voor mijn carrouselgroep om te dragen tijdens het NK. Wellicht handig om te weten gaan wij voor de kleur blauw. Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen.