Nagellaktopic deel 9

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 16:28

Dat heb ik ook een keertje gehad bij het verwijderen van mijn acrylnagels bij een salon := Afschuwelijk gevoel is dat..

Eapy: mooie nagels! :)

Cinnepin

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 17:43

eapy ik vind ze ook heel mooi...de kleur ook!

Frummels..auw

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 20:14

Mijn nagels zonder lak, ze willen niet schoon worden

Heb ze al half uur geweekt, yay..

Afbeelding

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 20:26

Oh? Ik heb altijd als ik mn haar was, gelijk brandschone nagels :D

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 20:28

Ik ook ;)

Vind je nagelbedden plaatselijk wel erg rood....

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 20:29

Waar kan dat aan liggen?

Ja maar ze zijn al stuk schoner dan ze waren maar krijg het ook erg moeilijk onder mijn nagels vandaan.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 20:30

Ik vind je nagels idd ook erg rood hier en daar, zijn ze niet pijnlijk?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 20:32

Wel gevoelig als ik er op druk. Maar komt denk ik omdat ik geen lange nagels gewend ben.

Niet dat ik verga van de pijn kan niet roder lijken door de lamp?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 20:37

Heb je toevallig je nagelriemen wel goed gedaan met een brokkenpiloten? Dat kan ook weleens schelen namelijk..

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 20:38

Hmm ik kan ze niet veel verder terug duwen eigenlijk.

Als ik zeg maar aan me boven rand druk dat mijn nagels gevoelig zijn maar dit heb ik al vanaf dat ze langer zijn geworden.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 20:47

Celiien schreef:
Heb je toevallig je nagelriemen wel goed gedaan met een brokkenpiloten? Dat kan ook weleens schelen namelijk..

Autocorrect? :') :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 20:53

LadyMadonna schreef:
Nouja, je weet het niet, heb een x iemand met een beschadigd nagelbed gehad... Waren ze met de frees door de nagelplaat gegaan...

Krijg gewoon kippenvel als ik er aan denk. Ik heb t ook eens gehad met eraf halen ze deed me zo pijn dus ik trok me hand weg en gaf aan je zit op mn nagel, nee nee zat ze echt nog niet dus ik zo je doet me afgrijselijk veel pijn dus ze zou er niet meer overheen gaan maar het was al te laat, Jezus wat een hel zeg, heeft echt weken pijn gedaan.

Janine heeft de afgelopen dagen/weken natuurlijk enorm lopen experimenteren met gellak dus ik vind het niet zo heel gek dat ze er zo uit zien. Zou ze absoluut echt met rust laten even Janine :j

Shena zo'n vermoeden had ik ook ja :))

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 20:54

Gewone lak mag ook niet? Vindt vreselijk hoe ze er nu uit zien.

Ik ging googelen en kreeg allemaal nare dingen te lezen over rood onder nagels bah.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:05

Joh, t is gewoon wat geïrriteerd, z'n paniek ook weer niet hoor :') nooit googlen wat dat betreft :))

Mijn mening zou zijn kortwieken en helemaal met rust laten en smeren smeren smeren en dan na 2 weekjes weer kijken of ga naar een styliste :)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:06

_Friemel schreef:
LadyMadonna schreef:
Nouja, je weet het niet, heb een x iemand met een beschadigd nagelbed gehad... Waren ze met de frees door de nagelplaat gegaan...

Krijg gewoon kippenvel als ik er aan denk. Ik heb t ook eens gehad met eraf halen ze deed me zo pijn dus ik trok me hand weg en gaf aan je zit op mn nagel, nee nee zat ze echt nog niet dus ik zo je doet me afgrijselijk veel pijn dus ze zou er niet meer overheen gaan maar het was al te laat, Jezus wat een hel zeg, heeft echt weken pijn gedaan.

Janine heeft de afgelopen dagen/weken natuurlijk enorm lopen experimenteren met gellak dus ik vind het niet zo heel gek dat ze er zo uit zien. Zou ze absoluut echt met rust laten even Janine :j

Shena zo'n vermoeden had ik ook ja :))

Zelfs zonder zo'n frees heb ik al een keer meegemaakt dat iemand bijna door mijn nagelplaat heen vijlde. Dat deed echt super veel pijn (heb een hoge pijngrens, maar wist niet waar ik het zoeken moest) en heb lange tijd met knalrode, super dunne nagels rondgelopen. Ook degene die mijn nagels daarna vijlde deed dat niet prettig: heel ruw en net zolang tot ik zelf aangaf dat het heet/gevoelig werd. De eerste was nog in opleiding (hoewel dat eigenlijk geen reden is om zo ver door te vijlen), maar de tweede had haar diploma al... :x Heb daardoor ook best angst gekregen om met de hand gevijld te worden. Mijn nicht heeft me over mijn 'angst' heen geholpen: zij werkt heel zacht/licht met zowel frees als de hand. Het viel haar op een gegeven moment op dat ik geen zweethanden meer had als ik weer bij haar was. +:)+

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:07

_Friemel schreef:
Joh, t is gewoon wat geïrriteerd, z'n paniek ook weer niet hoor :') nooit googlen wat dat betreft :))

Mijn mening zou zijn kortwieken en helemaal met rust laten en smeren smeren smeren en dan na 2 weekjes weer kijken of ga naar een styliste :)

Haha klopt.

Pff ik wil ze er niet af deze lengte was al hele overwinning haha |(

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:09

Janinevv niet druk maken joh, toen ik net begon had ik dat ook..was ook aan het experimenteren. Bij mij was en toen redelijk gevoelig. Ik was eigenwijs en deed er toen weer een gellak op, deze had ik ff een poosje laten zitten ( geloof alleen top en base ) en beetje uit ;laten groeien....want als ik gellak er op had deed het minder pijn als er wat tegen aan kwam...en zo is het allemaal goed gekomen :j

Ze zijn gewoon wat dunner nu, denk ik?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:10

Ik heb het idd ook al een aantal keren gehad dat er amper nagel overbleef met vijlen... en ook wel eens dat mn nagel halverwege mn vinger door midden brak, dan sta je ook even te jodelen :')

Zelf kan ik tenminste voelen of t zeer doet (nog niet gehad trouwens), ik kan me voorstellen dat het lastig is om met een vijl of frees bij een ander te voelen of je te ver gaat?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:12

Jup heel dun haha.

Vooral omdat ik ze nu lang geweekt heb, daarom ben ik bang dat ik er een scheur en dan is de verleiding groot om het er af te bijten, daarom is de gel ook fijn blijft de rand harder van maarja nu is het geïrriteerd.

Ik denk dat het komt omdat ik te lomp heb gedaan met het eraf halen (primer) niet goed laten weken de acceton en te snel willen doen maarja uit eindelijk langer mee bezig geweest..

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:15

Janine, had ik ook!! Liet het niet lang genoeg weken, en deed dat nog niet in de lamp ( wat voor mij dus makkelijker is..valt er zo af ) en ja ging dan ook wat te grof te werk. Je moet erg gewoon ff feeling voor krijgen. Evenals het lakken...ik lak nu ook veel strakker dan voorheen.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:17

Haha nouja ik ben inderdaad ook nog grote prutser,

het lakken gaat wel steeds beter ook met me linker hand ik mors niet meer zo erg :D :o

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:19

Ik vind mensen met een vijl ook echt dood eng :j zowel met de hand of elektrisch echt brrr

Janine t is bij mij ook weleens gevoelig geweest, beste was voor mij lekker rusten, kortwieken en smeren smeren en nog eens smeren, maar mijn nagels groeien wel als kool :j

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:22

Friemel ik heb hele kleine nagels van mijzelf, wat je wel kunt zien als ik ze heel kort wiek ben ik bang dat ik het te lelijk vind en weer ga lakken of ga bijten, ik ben er nog maar net van af dus kan zeg maar zou weer de fout ingaan.

Nu heb ik ze redelijk lang en heb nu perfecte lengte en nagels lijken ook groter en "smaller" ze groeien niet langzaam dat niet, maar dan moet ik weer een maand wachten.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:24

Mijn nagels vliegen ook mn vingers uit...lijkt veel harder dan voorheen..Maarja mijn haar vliegt ook mn kop uit..gaat ook echt kei hard.

Als je morst is het makkelijk weg te halen met een woodstick...die heb ik ook altijd erbij :j Voor het uitharden heb je het zo weggehaald :)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:25

Ik heb woodstick altijd bij de hand ja :D

Heeft iemand goed merk watjes dat NIET pluist, ik heb al zoveel soorten geprobeerd, kan de juiste niet vinden..