Eapy: mooie nagels!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
LadyMadonna schreef:Nouja, je weet het niet, heb een x iemand met een beschadigd nagelbed gehad... Waren ze met de frees door de nagelplaat gegaan...
_Friemel schreef:LadyMadonna schreef:Nouja, je weet het niet, heb een x iemand met een beschadigd nagelbed gehad... Waren ze met de frees door de nagelplaat gegaan...
Krijg gewoon kippenvel als ik er aan denk. Ik heb t ook eens gehad met eraf halen ze deed me zo pijn dus ik trok me hand weg en gaf aan je zit op mn nagel, nee nee zat ze echt nog niet dus ik zo je doet me afgrijselijk veel pijn dus ze zou er niet meer overheen gaan maar het was al te laat, Jezus wat een hel zeg, heeft echt weken pijn gedaan.
Janine heeft de afgelopen dagen/weken natuurlijk enorm lopen experimenteren met gellak dus ik vind het niet zo heel gek dat ze er zo uit zien. Zou ze absoluut echt met rust laten even Janine
Shena zo'n vermoeden had ik ook ja
_Friemel schreef:Joh, t is gewoon wat geïrriteerd, z'n paniek ook weer niet hoornooit googlen wat dat betreft
Mijn mening zou zijn kortwieken en helemaal met rust laten en smeren smeren smeren en dan na 2 weekjes weer kijken of ga naar een styliste