Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 11:01

Jolien87 schreef:
Bolivia schreef:
Jeetje ik heb al een tijdje niet meer gepost maar moet dit toch even met jullie delen.. Zat een beetje op filmpjes van Jillian te googlen toen ik dit tegenkwam:

http://www.dailymotion.com/video/xm7ypg ... UT7Uxwz1EI

Lig nog steeds in een scheur :')

Mijn hemel, is er een dokter in de zaal? Dat had de oma van Jillian kunnen wezen.
De eerste keer dat ze in- en uitademde dacht ik even dat ze in een epileptisch insult was geraakt.
Nee, dan ben ik toch blij dat we nu Jillian hebben.

:') _O- :')

myrt3

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 12:45

hahaha, wtha the fiets! hi-la-risch

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:39

Ik moet vandaag ook een shredmomentje inlassen ergens maar met 2 kindjes die rondhupsen hier is dat niet zo makkelijk ;)
Ik ga ze eerst maar eens uitlaten op stal :)

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 17:08

Ik ben gisteren dus begonnen en heb nu echt zooooveel spierpijn.. Echt overal. Benen, buik, rug.. Hoe kan je dan in hemelsnaam beginnen aan dag 2. Vond dag 1 al moeilijk, nu met al die pijn word dat hel :P Hoe deden jullie dat?
Moeten spieren niet herstellen?

myrt3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 17:18

Ik had heel erg last van mn kuiten, ben gewoon doorgegaan.. Dat is het hele idee achter shredden dacht ik. Maar vond t ook raar om geen rust moment te hebben..

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 17:35

Ik had na dag 2 juist minder spierpijn :j

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 17:54

Gewoon even doorbikkelen Eline, spierpijn verdwijnt na een paar dagen vanzelf.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 17:56

Precies; ik had geen pijn meer op dag 4. Je moet net doorzetten, van een training van 20 minuten kan je geen enkele schade oplopen volgens Raponsje. Het is geheel normaal als je drie dagen amper trappen kan lopen :D

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 18:25

Mmm ik kom net een workout voor de WII tegen van Jillian.......... aangezien ik nog een bon heb liggen ga ik het eens proberen. Gebruik ik de WII ook nog eens haha

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 18:27

Oeh wil je mij even laten weten wat je ervan vindt?

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 18:30

Ik ben na de Shred begonnen met Insanity van Sean T, maar vond het helemaal niet leuk om te doen... -O- Ben dus weer lekker terug gegaan naar Jillian. Nu doe ik Body Revolution met als toevoeging iedere dag de Cardio training van het bijbehorende level. Iedere dag een uur trainen ipv een half uur en ik vind het weer lekker!! Had nóóit moeten switchen 8)7

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 18:40

Ben erg benieuwd hoe het op de wii bevalt..... Van de week komt ie binnen en kan ik gaan testen!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 18:54

ElineS schreef:
Ik ben gisteren dus begonnen en heb nu echt zooooveel spierpijn.. Echt overal. Benen, buik, rug.. Hoe kan je dan in hemelsnaam beginnen aan dag 2. Vond dag 1 al moeilijk, nu met al die pijn word dat hel :P Hoe deden jullie dat?

Keep on going! ~~}>

"Pain is weakness leaving the body"
:+

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 18:55

lillytjuh schreef:
Ben erg benieuwd hoe het op de wii bevalt..... Van de week komt ie binnen en kan ik gaan testen!

Heb je daar ook een balance board voor nodig?
*kijkt naar een verstofte Wii *

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 19:03

Ja met balance board.... Die had ik alwel 1x gebruikt 1,5 jaar geleden dus hier ook alles verstoft....

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 19:05

Sall schreef:
ElineS schreef:

Keep on going! ~~}>

"Pain is weakness leaving the body"
:+

Ik moet nog... Maar ik wil niet haha :') Maar we doen het wel... Later.. Vanavond :P

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 19:25

Kom op!
Het is maar 25 minuten!
'The only bad workout is the onze that didn't happen'

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 19:38

dag 1 level 3, ik ga er tegenaan :D geen cm's kwijt de afgelopen tien dagen level 2, hebben meer mensen daar last van gehad? :o

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 20:18

Sall schreef:
Kom op!
Het is maar 25 minuten!
'The only bad workout is the onze that didn't happen'

En, ik heb het gedaan! Blijft zwaar, maar verbaasde me, dat ik er minder moeite mee had dan gisteren, ondanks alle spierpijn. Was wel lekker om ze allemaal te stretchen enzo. Had het op het laatste moment, de laatste minuut abs wel even heel moeilijk. Steunen en kreunen haha, maar heb ze allemaal gedaan. Eigenlijk alles gedaan, zonder pauze of wat dan ook. Ben kapot. Zweet me te pleuris. Maar voelt wel lekker. Blij dat ik het gedaan heb, want wilde eigenlijk niet. Tijd was ook zo om. "Ow, zijn we nu alweer bij de cooling down?" dacht ik aan het einde.. Terwijl ik gisteren zoiets had van ER KOMT GEEN EINDE AAN! :P

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 20:30

Top Eline!!
Arie, hoe is je eetpatroon geweest? Misschien heeft dat invloed gehad? Of een pauze tussendoor?
Ik roep maar wat.. Staar je niet blind op cm of kg, dat je je sterker en lekkerder in je vel voelt door het shredden is ook heel veel waard!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 20:35

Precies.. Denk dat als je echt heel veel wilt afvallen, je met 30dayshred niet genoeg hebt lijkt me. Dat je dan toch er wat meer bij moet doen, maar ook je hele voedingspatroon moet aanpassen.

Ik doe het niet echt om af te vallen. Wil het alleen iets strakker, ik wil meer conditie en ik wil meer spieren. Dan is dit wel perfect.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 20:57

Mijn eetpatroon is bedachtzaam geweest :j ik eet echt wel heel gezond en aangepast :j
ik had twee dagen L2 gedaan, toen 5 dagen naar NY (zelfs daar best mn eten gebalanceerd) en toen overnieuw begonnen met L2. en er is geen cm af := maar misschien krijg ik wel te weinig kcal binnen. ik doe ook nog aan hardlopen ernaast en misschien heb ik gewoon meer nodig. al lijk ik voor mn gevoel non stop te eten met gezonde tussendoortjes en snacks :')

ik doe het ook niet om af te vallen, wel om strakker te worden, maar dan zou je toch cm kwijt moeten raken?

ik merk wel dat ik sterker geworden ben. nu met L3 moet je vanuit ligstand omhoog komen met je bovenlijf en dat heb ik nog nooit gekund met mijn rug. en dat doe ik nu zonder problemen :j +:)+

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 20:58

Mag ik me ook melden? :) Ben vanavond begonnen met level 1! Kon helaas niet voluit gaan (kamer boven, dunne vloer) dus heb niet gesprongen maar daar iets anders voor in de plaats gedaan. Hopelijk vanaf morgen wel springen haha (dan doe ik het beneden). Vind het wel heel leuk en heb het idee dat het zeer effectief kan zijn!

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 20:58

Ariebombarie schreef:
Mijn eetpatroon is bedachtzaam geweest :j ik eet echt wel heel gezond en aangepast :j
ik had twee dagen L2 gedaan, toen 5 dagen naar NY (zelfs daar best mn eten gebalanceerd) en toen overnieuw begonnen met L2. en er is geen cm af := maar misschien krijg ik wel te weinig kcal binnen. ik doe ook nog aan hardlopen ernaast en misschien heb ik gewoon meer nodig. al lijk ik voor mn gevoel non stop te eten met gezonde tussendoortjes en snacks :')

ik doe het ook niet om af te vallen, wel om strakker te worden, maar dan zou je toch cm kwijt moeten raken?

ik merk wel dat ik sterker geworden ben. nu met L3 moet je vanuit ligstand omhoog komen met je bovenlijf en dat heb ik nog nooit gekund met mijn rug. en dat doe ik nu zonder problemen :j +:)+

dat is in ieder geval een hele verbetering al! *\o/*

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:05

Is het teveel als je het 2x op een dag doet? Want heb het nu gedaan, maar zit nog vol energie en wil nog wel een ronde :P