Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Waar haal je dan de tijd vandaan om goed te trainen?? Dat kost toch enorm veel tijd?
Ik werk ongeveer 35 uur per week, rij mijn paard 4 of 5 keer per week, heb mijn huishouden, vrienden.. ik vind het al erg passen en meten om 3 keer per week te lopen. En dan loop ik nog geeneens lange afstanden.
Plien91 schreef:Wie van jullie heeft een bodywarmer aan ipv een jasje? Ik merk dat de combi longsleeve met jasje me gauw veel te warm wordt... Zit een beetj in dubio of ik een bodywarmer zal bestellen.
Ostra schreef:Tussen de buien door een kort rondje gedaan, ging goed met mijn voet dus dat is top. Morgen weer trainen dus maar een kort rondje gedaan met de hond. Had alleen een thermo-shirt en een ongevoerd jasje aan en ik had het nog warm. Zelf train ik 3 keer in de week in de sportschool, daar zit een klein stukje rennen in afwisselend met sprinten en af en toe estafette. Daarnaast buikspieroefeningen opdrukken enzovoorts dus wel lekker afwisselend zo'n training duurt 1,5 uur dus best lang. Daarnaast probeer ik een of twee avonden een rondje hard te lopen van zo'n 5 tot tien kilometer en op zondag een lange ronde hard te lopen van 15-20 kilometer. Allemaal afhankelijk van het weer. Paardrijden doe ik nu niet zo fanatiek meer mijn paard is 20 en we hebben enkel een buitenbaan die nu niet rijdbaar is. Vroeger trainde ik 2 a 3 paarden per dag.
Ik heb nog twee vragen, allereerst Greetje hoe is de verkiezing verlopen? En mijn tweede vraag is of iemand hier meegedaan heeft aan een Collor Run? Hij wordt bij ons op het eiland gehouden en ik ben gevraagd om eraan mee te doen. Graag jullie ervaringen hieromtrent.
Winna schreef:Mag ik jullie even een vraag stellen?
Ik heb al een paar keer geprobeerd het hardlopen op te bouwen, ook onder begeleiding, maar loop er elke keer tegen aan dat ik last van mijn schenen krijg. Tot een scheenbeenvliesontsteking is het gelukkig nog niet gekomen, omdat ik elke keer op tijd gestopt ben. Nu heb ik destijds hardloopschoenen aan laten meten. Hieruit kwam dat ik neutrale schoenen nodig had en deze heb ik toen aangeschaft. Zou ik toch andere schoenen nodig hebben om mijn schenen te ontlasten? Of zou een compressiesok het verschil kunnen maken? Met die tip kwam een collega van me.