Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wat onwijs knap!

En weer op zoon klein stukje, pfff ik zou gillend gek worden haha. Vind dat nog knapper.
. Echt gedacht dat mijn benen niks waard zouden zijn maar heb oa 100 wallballs, 75 burpees en 100 lunges met 12kg kunnen doen en vandaag niet eens spierpijn. Sterker nog, ben gaan lopen en voelde me wel gewoon oke. Zelfs wat kleine free wheeling versnellingen erin gegooid
. In de avond nog even naar de sportschool om mijn armen wat te trainen.
Daar mag je met recht trots op zijn! Wat super tof dat ineens alles op zijn plaats viel! Echt heel erg gaaf, en wat een mooie omgeving weer
Fijn dat je weer in het goede ritme lijkt te komen!
Jij hebt ook al zo'n eind gelopen, knap! Ben het met je eens dat ik al die personen die je noemt ook mis in het topic, is gezellig als iedereen weer mee kletst.
Hopelijk heb je het druk met leuke dingen, en kom snel weer meekletsen hoor!
En wat een mooie lopen nog in de planning ook zo te horen.
Helaas nog altijd niet helemaal fit, maar vanavond toch maar kijken of we nog een korter rondje kunnen doen. Ik hoop wel dat ikzelf nu ook ga geloven dat ik 10 km kan lopen en dat ik mezelf mentaal wat minder dwars ga zitten/minder onzeker wordt.
en alleen jump to plate ipv broadjump (oftewel, nu moet je naar een plaat springen en niet zo ver mogelijk naar voren zoals bij de Hyrox). Maar ik vind burpees echt helemaal zo erg niet. Vind vooral de slee push en pull stom en zwaar.
Alleen wel meer mensen, dat dan weer wel. En vaak hoge inschrijfkosten.
. En dat is vaak ook helemaal prima.
Ben zo benieuwd hoe het me af zal gaan en of ik het leuk vind. Moet er wel echt al super vroeg zijn en we gaan ook echt al zeer op tijd naar de startvakken lopen. Al met al ben ik ongeveer 12 uur van huis
. Dus ik denk dat ik naderhand doodop ben, gewoon van alles eromheen.

Net als Obelix, of was het Asterix?
Heenweg zullen we er geen last van hebben maar ik hou m’n hart vast voor de terugweg.
Supervixen schreef:En nu zit die appel er nog dus?? Kan dat geen kwaad?