Ja he. Wat Bootsiebob zegt : net zo mooi als het noorderlicht.Nog eentje Deze is wat later gemaakt.Wat een gave plek Bootsiebob en wat superleuk om naar de Milchtankstelle te gaan
Ja het was absoluut genieten Dit komt eraan de komende dagen, dus lekker verder met uitpakken van dozen
Wow noordje wat mooi.Hier weer grijs. En het waait behoorlijk. Morgen nog meer wind. Coco en ik hebben wel droog gewandeld . Kwamen een dode haas tegsn en een stuk verderop langs het pad haar van diezelfde haas. Coco vond het erg interessant allemaal.
Ik was vandaag vroeg thuis.En ik heb een eindje gewandeld bij de Regge.De Regge staat erg hoog.En het waaide,maar ik zag geen stormschade.Tijdens het wandelen,droog, en heen en terug stortregen.
Ik vind het prachtig om te zien hoe de uiterwaarden hun werk doen. Het water staat overal zo enorm hoog!
Nou, de storm ging hier afgelopen nacht helemaal los. Morgen naar Zwitserland. Mocht ik te druk zijn met familie wens ik jullie allemaal alvast hele fijne feestdagen!
Je hebt precies goed getimed Lizard! En wat een water!Jij ook alvast fijne dagen Bootsie en goede reis!
Mooi hoor Lizard.Iedereen ook hele fijne dagen gewenst. Ik heb natte voeten gehaald. Gelukkig goede laarzen