Ik heb op kantoor watermeloen salade gegeten. Echt zo lekker! M’n favo gerecht nu

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ClaudiaHS schreef:Ben iets te fanatiek geweest gister in de sportschool.
Spierpijn in de kont jongens
ManonGrr schreef:Jemig wat is dat voor gerecht dan?het zal wel lekker zijn, dat kan niet anders met zoveel kcal haha. Lekker van gaan genieten, ook al kom je op 2000 uit. Je kan niet altijd het lijntje strak houden. Veel plezier!
ManonGrr schreef:Het klinkt wel echt mega lekker!! Als je echt kcal wil besparen kan je de avocado laten liggen, zo te zien wordt die apart geserveerd. En de tortilla chips, die hebben écht veel kcal voor het volume dat 50 gram brengt.
Snippergroen schreef:ManonGrr schreef:Jemig wat is dat voor gerecht dan?het zal wel lekker zijn, dat kan niet anders met zoveel kcal haha. Lekker van gaan genieten, ook al kom je op 2000 uit. Je kan niet altijd het lijntje strak houden. Veel plezier!
Deze is het:
https://www.hellofresh.nl/recipes/tex-m ... 70a15ab268
Voedzaam maal gelukkig, maar het loopt aardig op in de calorieën. Ik hoorde ook al van mijn tante dat ze er nog gehakt bij wil doen. Gematigde portie eten dus maar
En inderdaad, prima als het wat uitloopt, maar ik dacht als ik me richt op die 1800kcal en een schepje meer zorgt ervoor dat ik per ongeluk op 2000kcal uitkom, dan is dat helemaal prima!
Edit: ik zit nog even in de ingredienten te kijken en ik ga vragen of ze voor mij de rijst er uit laat. Dan kies ik liever voor de tortillachips