Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 13:54

Klinkt goed!

Ik heb op kantoor watermeloen salade gegeten. Echt zo lekker! M’n favo gerecht nu :).

Liselot

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 16:11

Oeh goeie tip snipper!

Hier een lastige week; gisteren wezen lunchen tijdens het zeilen (broodje carpaccio), vandaag sauna en weer een broodje carpaccio en morgenavond gaan we uit eten met vrienden.
Gelukkig gisteren en vandaag alsnog nauwelijks boven mijn kcal uitgekomen, maar ben wel “bang” voor morgen :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 16:53

Jup. Vocht... we verliezen ongemerkt toch nog best wel wat vocht.
De tikka maaltijd ga ik in de gaten houden.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 19:57

Na super moe thuiskomen toch mezelf nog even voor de eerste keer dit jaar ( :o :+ ) op de racefiets gehesen voor een klein rondje van 16km. Even mezelf over de drempel helpen. Helaas toonde mn rug voortekenen van zijn truukje die er vorig jaar voor zorgde dat ik moest stoppen met wielrennen, dus voor nu maar even gedoemd tot de korte rondjes en de grens niet teveel opzoeken. Was wel weer even lekker :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 20:08

Ik heb een SAS dag... en net 250gram leonidas bonbons op... ik ben nu al bang voor de weegschaal morgen

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 20:50

Vjestagirl schreef:
Ik heb een SAS dag... en net 250gram leonidas bonbons op... ik ben nu al bang voor de weegschaal morgen

Moet kunnen, je ook niet schuldig voelen na het eten ervan...

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 21:04

Ben iets te fanatiek geweest gister in de sportschool.
Spierpijn in de kont jongens _O-

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 21:05

ClaudiaHS schreef:

Hahaha. Lekker bezig!

Hier een goede dag *\o/*

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 21:08

Hier ook goede dag.
Zat om 16u nog maar op 450 kcal. Iets met druk en allerlei afspraken.
Dus vanavond maar patat, met frikandel, sla en veel mayo.
Nu ben ik weer op peil haha.

Afbeelding

Oogst van net.
Die halve komkommer zit al in mijn buik :P

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 21:50

Netjes!
Hier het koude water ontdekt. Water met ijsblokjes.
Twijfel om morgen naar het strand te gaan maar weet niet of het daar koeler is?

Ik heb uit frustratie een paar oude broeken kort geknipt. Had geen korte broeken in huis. En met mijn Hollandse klap kuiten kon ik ook niet echt iets vinden wat mij staat.

Morgen naar het strand betekend dat iedereen verblind gaat worden door mijn melkflessen

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 21:53

ClaudiaHS schreef:

Haha heerlijk! Ik ook morgen denk ik, kijk er al naar uit <3 :')

Oeh goede oogst!

Purny, gewoon flaneren met die melkflessen hoor. Doen ze zonnebril maar op haha.

Hier net lekker getraind met pt en weer vreselijk gelachen. Gaat hij mij zitten filmen met bench press. Zie ik het net op zijn insta staan. Maar goed dat hij het geluid uit heeft gezet :')

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 22:35

Purny, hier aan het strand was het goed uit te houden. Lekker briesje.
Zee is ook echt een lekkere tempratuur.
Was vanavond even een rondje lopen langs de boulevard en er zijn echt heel veel met melkflessen (ik zelf ook, haha)

ClaudiaHS, eigen tuintje? Lekker vers.

Vjestagirl, zulke lekkere bonbons kan ik ook niet van af blijven. M'n oma zou zeggen daar kan je maar 250gram van aankomen, meer heb je niet gegeten :)

Snipergroen, klein rondje is ook al lekker toch?

Hier vandaag normaal gegeten. Merk vocht vasthouden wel al, m'n horloge zat echt heel strak na deze dag.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 00:21

Lekker strand!
Zijn er vast meer met melkflessen.
Mooi schijt aan hebben.

Moniek morgen ook spierpijn, jeeej :')
Ik denk bij mij van de leggpress, die had ik 10 kg zwaarder gezet.

Kosseh, ja moestuintje.
Tomaten, komkommer en courgette doen het echt bizar goed.
Denk dat ik wel 150 tomaten heb en al zeker 25 courgettes er af heb gehaald dit seizoen. Idem voor de komkommer.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 09:04

Uitdagend dagje voor de boeg. Ik eet vanavond bij mijn tante en die maakt gebruik van Hello Fresh. Het goede nieuws is dat ik al weet wat ik te eten krijg en dus rekening kan houden met de macro's. Het slechte nieuws is dat ze gekozen heeft voor een gerecht van bijna 1000kcal :+ De rest van de dag wordt dus even een uitdaging. Ik heb het plan voor vandaag compleet kunnen maken en heb veel groente mee, maar hoop wel dat ik de dag zonder al te veel honger doorkom. Ik gun mezelf dan vandaag 1800kcal ipv de 1650kcal die ik normaal eet, maar dan nog is maar 800kcal voor 2 maaltijden en 1 tussendoortje niet mega veel :D

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 09:53

Jemig wat is dat voor gerecht dan? 8)7 het zal wel lekker zijn, dat kan niet anders met zoveel kcal haha. Lekker van gaan genieten, ook al kom je op 2000 uit. Je kan niet altijd het lijntje strak houden. Veel plezier!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 09:57

ManonGrr schreef:
Jemig wat is dat voor gerecht dan? 8)7 het zal wel lekker zijn, dat kan niet anders met zoveel kcal haha. Lekker van gaan genieten, ook al kom je op 2000 uit. Je kan niet altijd het lijntje strak houden. Veel plezier!

Deze is het:
https://www.hellofresh.nl/recipes/tex-m ... 70a15ab268

Voedzaam maal gelukkig, maar het loopt aardig op in de calorieën. Ik hoorde ook al van mijn tante dat ze er nog gehakt bij wil doen. Gematigde portie eten dus maar :+

En inderdaad, prima als het wat uitloopt, maar ik dacht als ik me richt op die 1800kcal en een schepje meer zorgt ervoor dat ik per ongeluk op 2000kcal uitkom, dan is dat helemaal prima!

Edit: ik zit nog even in de ingredienten te kijken en ik ga vragen of ze voor mij de rijst er uit laat. Dan kies ik liever voor de tortillachips :)

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 10:00

Het klinkt wel echt mega lekker!! Als je echt kcal wil besparen kan je de avocado laten liggen, zo te zien wordt die apart geserveerd. En de tortilla chips, die hebben écht veel kcal voor het volume dat 50 gram brengt.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 10:07

ManonGrr schreef:
Het klinkt wel echt mega lekker!! Als je echt kcal wil besparen kan je de avocado laten liggen, zo te zien wordt die apart geserveerd. En de tortilla chips, die hebben écht veel kcal voor het volume dat 50 gram brengt.

Dank je voor het meedenken! Ik heb berekend dat zonder de basmatirijst ik 265 kcal bespaar. 735kcal tegenover de 1000kcal die stond vind ik voor nu helemaal prima :D Gezonde vetten in avocado natuurlijk dus die wil ik dan wel meepakken deze ronde. En aangezien het gerecht zonder rijst nu wat slapper wordt, is scoopen met de tortilla chips wel lekker natuurlijk. Maak ik er eigenlijk een soort nacho's van haha. Prima om er gewoon een koolhydratenbron in te hebben maar én rijst én de chips vond ik wel erg enthousiast.

De rest van de dag is nu toch berekend op een stevige maaltijd dus vind ik het voor nu een prima balans! :)

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 10:23

Snippergroen schreef:
ManonGrr schreef:

Deze is het:
https://www.hellofresh.nl/recipes/tex-m ... 70a15ab268

Voedzaam maal gelukkig, maar het loopt aardig op in de calorieën. Ik hoorde ook al van mijn tante dat ze er nog gehakt bij wil doen. Gematigde portie eten dus maar :+

En inderdaad, prima als het wat uitloopt, maar ik dacht als ik me richt op die 1800kcal en een schepje meer zorgt ervoor dat ik per ongeluk op 2000kcal uitkom, dan is dat helemaal prima!

Edit: ik zit nog even in de ingredienten te kijken en ik ga vragen of ze voor mij de rijst er uit laat. Dan kies ik liever voor de tortillachips :)

Wel fijn dat je alvast weet wat jullie gaan eten. Dan kun je er inderdaad een beetje rekening mee houden...

Hier vandaag aan huis gekluisterd, in ieder geval overdag, dus minder bewegen dan ik gewend ben. Vanavond gelukkig wel lekker kickboksen, dan haal ik het wel weer een beetje in :P

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 10:44

Dat is een goeie kcalbom ja :))

Mijn weegschaal gaat langzaam maar zeker richting de eerste -5. Nog even volhouden en doorpoepen.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 10:52

:') Haha, doorpoepen, maar al goed bezig Roosch.

Lastig soms he als je ergens anders gaat eten, Snippergroen?

Hier vanmorgen -21 *\o/*

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 10:54

Lekker bezig snippergroen, hoop dat je rug lief blijft.

ClaudiaHS oee lekker!!

Purny, niet over na denken en gaan!

MuSli, veel plezier vanavond!

Ik blijf ontzettend veel last houden van mijn buik, geen idee waarom. Met deze warmte vooral heel irritant omdat je toch aardig moet drinken om een beetje lekker te blijven.

Ik ben vanmorgen heel vroeg uit bed gegaan om met mijn 3 jarige monster op pad te gaan. Ik lag om 7.15 al met mijn kont in het IJsselmeer om een half uurtje te gaan zwemmen. Er is feestweek in de buurt, wist ik veel dat we tussen de boten dan moesten zwemmen :+
Genoten wel :D

Afbeelding

Edit: gefeliciteerd MoniekJ!!

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 10:55

Lekker Moniek!!!

Ik ben aan het inpakken voor de vakantie.
Wasjes draaien, opruimen.
Vanavond nog even naar de paarden.
Morgenochtend vertrekken.
Spierpijn gelukkig wat minder nu.

Edit,wel opgezette buik maar dat zal wel van de patat van gisteren zijn

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 11:19

Maar de rijst zit toch helemaal door het gerecht heen verwerkt? Nou ja, niet te veel bij na denken. een keer mag :)

MoniekJ wat super goed!! Hoeveel wil je nog? Roosch ook heel goed bezig!

En Thirza wat heerlijk lekker gezwommen. Wel vervelend dat je zoveel last hebt van je buik.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 12:13

*\o/* Goed bezig @Moniek! *\o/*