Heb met gewone oordoppen ook een kindermaatje vanwege dit probleem.
Zoek nog een oplossing voor goeie oortjes, want zie hardlopen met een koptelefoon ook neit zitten
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pabie schreef:Ik krij dus met geen mogelijkheid in ear oordopjes in.
Zoek nog een oplossing voor goeie oortjes, want zie hardlopen met een koptelefoon ook neit zitten
Pabie schreef:Ik krij dus met geen mogelijkheid in ear oordopjes in.
Pabie schreef:@luxorvalkje
Mijn oren zijn zo afwijkend klein dat ik t zelfs met verschillende maten niet durf, helaas kan je oordoppjes ook nooit passen (wat dan ook wel weer terecht is..). Maar denk er wel nog even over na ze zien er wel erg fijn uit!
Nu gebruik ik trouwens dus niet in ear oortjes (ze bestaan nog!).
Maar die vallen wel echt om de haverklap uit
Gem schreef:Pabie schreef:Ik krij dus met geen mogelijkheid in ear oordopjes in.
Je mag mijn oren wel hebben. Vanmorgen nog uitgespoten, maar van Oost-indische kwaliteit; ze luisteren net zo slecht als dat ze horen.
Pabie schreef:@luxorvalkje
Mijn oren zijn zo afwijkend klein dat ik t zelfs met verschillende maten niet durf, helaas kan je oordoppjes ook nooit passen (wat dan ook wel weer terecht is..). Maar denk er wel nog even over na ze zien er wel erg fijn uit!
poes schreef:Pabie schreef:@luxorvalkje
Bij Coolblue kun je na twee weken gewoon retourneren.
Puera schreef:Nog aanraders voor goede wintertights met hoge taille? Ik krijg altijd verschrikkelijk koude bovenbenen. Een thermobroek eronder helpt niet. Een korte tight helpt wel iets.
Mijn favoriete shirtje komt bij de Decathlon vandaan. Een heerlijk dun en ademend shirtje.
Mijn favoriete broek was altijd een van de Lidl maar dat is nu een van Puma, met een hogere taille. Die blijft altijd goed zitten.
0091 schreef:Hier een control freak die van schema's houdtVerzin iets en ik heb er een schema voor. Zo heb ik dus niet alleen een hardloopschema, maar ook een kledingschema gemaakt voor hardlopen
![]()
Ezelsbruggetje is +10 graden qua aankleden. Mijn schema is:
>17 graden: mouwloze top, short
8 tot 16 graden: shirt, short
3 tot 7 graden: dunne longsleeve, tights
-1 tot 2 graden: dikke longsleeve, (winter) tights, handschoenen+hoofdband
-6 tot -2 graden: longsleeve+bodywarmer, wintertights, handschoenen+hoofdband
<-7 graden: top, longsleeve+bodywarmer, wintertights, handschoenen+hoofdband
Djilna schreef:0091 schreef:Hier een control freak die van schema's houdtVerzin iets en ik heb er een schema voor. Zo heb ik dus niet alleen een hardloopschema, maar ook een kledingschema gemaakt voor hardlopen
![]()
Ezelsbruggetje is +10 graden qua aankleden. Mijn schema is:
>17 graden: mouwloze top, short
8 tot 16 graden: shirt, short
3 tot 7 graden: dunne longsleeve, tights
-1 tot 2 graden: dikke longsleeve, (winter) tights, handschoenen+hoofdband
-6 tot -2 graden: longsleeve+bodywarmer, wintertights, handschoenen+hoofdband
<-7 graden: top, longsleeve+bodywarmer, wintertights, handschoenen+hoofdband
Hou je hiermee dan ook rekening met gevoelstemperatuur?
Want +5 met flinke wind en miezer kan kouder aanvoulen dan 0 graden in de zon zonder wind.
Gem schreef:Morris schreef:
![]()
Maar wel weer schoon hè? Alles gaat het ene oor in en het andere uit