En als je zo gelukkig bent dan is dat prima toch

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Magrathea schreef:https://www.metronieuws.nl/nieuws/binne ... lwagens-ah
En natuurlijk zijn ze daar weer, de mama's die dan roepen dat álles wel vies is dus dat dit nutteloos is.
Ja en
secricible schreef:enige wat ik in dat artikel nog hout vindt snijden is mensen die zeggen dat er ook geen honden in horen. Daar ben ik het helemaal mee eens, maar kinderen dus ook niet.
Anderszijds zit al mijn eten dat ik koop verpakt dus volgens mij komt het niet in aanraking met de kar. Dus ik vraag me af of het in de praktijk echt een ding is, maar ik geef de super wel gelijk dat het gewoon niet hoort.
Als die kinderen nog van de leeftijd zijn dat ze niet kunnen lopen, passen ze dus ook nog prima in het daarvoor bestemde kinderzitje.
Qimm schreef:Kind hoeft toch niet mee naar de winkel? Tegenwoordig al helemaal niet meer, je kunt het spul ook gewoon thuis laten bezorgen. Algeheel kinderverbod in supermarkten zou ik wel een mooie ontwikkeling vinden, maar helaas niet realiseerbaar...
Boodschappenkarretjes zijn voor.... boodschappen
Marjoow schreef:Magrathea schreef:https://www.metronieuws.nl/nieuws/binne ... lwagens-ah
En natuurlijk zijn ze daar weer, de mama's die dan roepen dat álles wel vies is dus dat dit nutteloos is.
Ja en
Ja, no offence, maar ik vind dit ook een vreemde actie.
Als ze dit bij ons gaan invoeren lach ik me in ieder geval helemaal stukDie winkel is echt smeriger dan de onderkant van die schoentjes hoor.. Zeker van kindjes die dus inderdaad nog niet lopen.
Verse groente fruit, snap ik ergens. Maar een appel die op de grond rolt gaan wij echt niet weggooien hoor. Die wordt gewoon teruggelegd en zijn dan viezer dan die schoenen. Beetje overdreven en naar mijn mening onnodig plastic vervuiling.
Ik ben wel eens aangesproken door een klant omdat ik de pakjes vleeswaren voor het vullen op de grond had liggen (moest op de onderste bak zijn) dat vond zij al onhygiënisch..
Een beetje viezigheid ga je niet dood van en ik mag toch hopen dat groenten en fruit thuis gewassen worden voordat ze genuttigd worden.
[edit] Ik weet niet hoe het er bij die AH aan toegaat, maar onze karretjes staan ook buiten. Dus regen, zand, bladeren en al die andere vieze dingen komen er ook in.