Ik ben er ondertussen vrij goed in geworden, ligt ook wel aan de tattoo liner van Kat Von D Heb een eyeliner van Beebee toegestuurd gekregen en die is echt inktzwart en gaat geen kant op, zelfs niet als je het echt wilt.. Maar het is een vrij harde punt dus zo moeilijk aan te brengen
Als mijn oogschaduw goed lukt doe ik nooit eyeliner op omdat ik bang ben dat het mislukt.
WowAmigo
Geplaatst: 03-05-15 21:31
Hallo allemaal, ik ben vanuit mijn eigen topic (krijg de link even niet geplaatst ) hier naartoe verwezen, dus als het mag stel ik hier een vraag! Ik ben voor de (eenmalige) dansvoorstelling voor de dansschool van mijn dochter gebombardeerd tot "hoofd makeup" dwz dat ik samen met een paar andere moeders voor de voorstelling een aantal jongedames tot 12 jaar toonbaar mag maken voor hun optreden in een kleine theaterzaal. Uiteraard is het het mooiste om te werken met professionele stage make up, maar daar is het budget helaas niet naar, dus ik wil proberen met wat low budget oplossingen toch een eind te komen. Mijn vragen:
- weten jullie welke foundation ik zou kunnen gebruiken voor op toneel? - welke tint foundation is dan aan te raden? - welke (kleur/merk) oogschaduw zou ik kunnen gebruiken?
Hebben jullie nog handige tips voor low budget kwasten bijvoorbeeld?
WowAmigo, ik denk dat jullie alleen een lichte foundation nodig hebben? Dan ozu ik voor iets gaan van Catrice of Essence. Gewoon simpel. En aan 1 kleur heb je niet genoeg voor verschillende kinderen, dan is het voor sommigen te donker of juist te licht. 2 of 3 kleurtonen kom je denk ik wel uit. Welke kleur kan ik je niet adviseren, hangt denk ik van het soort dansvoorstelling af. Maar ik zou ook hier gewoon voor budgetmerk als Essence, Catrice of NYC gaan. Hema heeft prima budgetkwasten als je ze daarna toch niet meer gebruikt.
Djilna
Geplaatst: 03-05-15 23:14
Oja, ik heb lenzenvloeistof gehaald om mijn Lancome mascara nog wat langer te kunnen gebruiken, hij begint wat klonterig te worden. Maar hoeveel drupjes doe je er dan in? 1 of 2?
Zo stom, ik heb weken ruzie gehad met de Hypnose Drama en pakte liever een andere. Op een gegeven moment dacht ik laat ik hem nou gebruiken dan komt hij eens op. En nu vind ik hem dus erg fijn Hij zal ook bijna op zijn, maar als ik hem net nog even iets langer kan gebruiken zou dat mooi zijn.