Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Mijn Amsterdam foam is bijna op, maar heb nog voldoende body creme en mist. Twijfels of ik een nieuwe foam ga kopen... Aan de ene kant niet doen, want hoe komt mijn verzameling ooit een keer op. Anderzijds... Waar moet ik dan mee douchen als ik wel van plan ben body creme van Amsterdam te gebruiken
Banyu schreef:Zertab schreef:Mijn Amsterdam foam is bijna op, maar heb nog voldoende body creme en mist. Twijfels of ik een nieuwe foam ga kopen... Aan de ene kant niet doen, want hoe komt mijn verzameling ooit een keer op. Anderzijds... Waar moet ik dan mee douchen als ik wel van plan ben body creme van Amsterdam te gebruiken
Oh kan altijd. Ik gebruik momenteel met de foam van chado en de bc van banyu
Saaams schreef:Ik kom even binnenvallen.
Iemand ervaring met de geuren voor in de auto?
Ik had er eentje gekocht van ambi pur en action. Maar ik leg het af in mn eigen auto. Wat een stank. Kotsmisselijk.
Dallista schreef:Ow, daar is duidelijk iets mis gegaan bij het drukwerk. Maar dat zal geen invloed op de inhoud hebben, gelukkig.
Ik droomde vannacht dat ik samen met een paar vriendinnen een winkel vond waar ze allemaal goedkope Rituals hadden... en ik ontdekte dat achter de gewone producten steeds yalda verdekt opgesteld stond. Gewoon alles, en zo goedkoop. Ik was een hele blije klant.
Was best wel een teleurstelling dat het maar een droom was.