Mag over een uur de folie eraf halen en dan komt er een foto! Wilde ik eerst niet doen omdat ik bang was voor negatieve reacties maar ben er zo blij mee dat dat me niet zoveel meer kan schelen.
Als je er zelf blij mee bent is dat het belangrijkste toch? Als je leuke reacties krijgt is dat mooi,maar het gaat om jezelf.
Kwal
Geplaatst: 07-07-15 13:27
Ben benieuwd naar een foto Jildau!
Ik schrok me vanmorgen de pestpleuris, had geslapen met folie. Dat was dus een blauw-zwart-witte bende Gelukkig toen ik het afspoelen was ie weer netjes, maar man ik dacht echt dat ie geruïneerd was
Hij trekt wel ontzettend en de blauwe stukken zien er wat week uit, ik ben als de dood dat hij niet mooi 'opdroogt' haha. Afwachten maar.
Ik had trouwens niet gedacht dat ik er best nog wel zo'n last van zou hebben, mijn achillespees doet zeer en mijn enkelbanden, het lijkt wel alsof iemand er een flinke trap tegen aan heeft gegeven haha.
xTiffani
Geplaatst: 07-07-15 13:47
Gvd, gisteren opgepast op een pup en die ging met zijn scherpe tandjes bijten op mijn arm, en dus 1 x langs de tattoo er is nu een stukje vel vanaf maar daaronder lijkt de tattoo nog gewoon normaal, nu duimen dat ie ook mooi gaat helen zo.
Edit: de tattoo is dus van de week gezet en nog niet geheeld, de korstjes moeten er nog afvallen.
Volgens mij is dat normaal hoor Kwal. Ze vertelden mij net dat er morgenochtend veel inkt in het folie kan zitten. Gewoon het overtollige inkt is dat!
Haunting
Geplaatst: 07-07-15 14:16
Jildau schreef:
Volgens mij is dat normaal hoor Kwal. Ze vertelden mij net dat er morgenochtend veel inkt in het folie kan zitten. Gewoon het overtollige inkt is dat!
Klopt. Net als dat bij het vervellen ook stukjes inkt mee komen. Geen zorgen maken maar pas na een week of 2/3 kijken of hij goed geheeld is.
BB1981
Geplaatst: 07-07-15 14:24
ook terug, tattoo staat er mooi op, zal de foto morgen ff maken
ben ook wel benieuwd naar die van jou jildau
ilaan
Geplaatst: 07-07-15 14:58
Mijne is eindelijk opgeknapt! Super blij mee!
Kwaliteit is slecht doordat ik ze heb samengevoegd maar ach...
saartjuh88
Geplaatst: 07-07-15 14:58
Ja ik ben ook benieuwd! Die van mij is gister begonnen met vervellen en jeuken.. Verschrikkelijk. Zitten nu meer grote ingekleurde stukken op, vorige keer meer lijnen dus nu meer gekleurde velletjes
Ik lees al een tijdje mee maar vind het ook wel leuk om te reageren. Zelf heb ik ook een tattoo, en ik wou het er ook bij één laten.. Maar nu begint het toch weer ontzettend te kriebelen.
Mooi ilaan! Die schaduw van het anker is erg goed!
Jildau
Geplaatst: 07-07-15 15:24
Okee heb foto's van mijne! Wel een tattoo met voor mij echt een betekenis. Mijn vader is op veel te jonge leeftijd plotseling overleden door een hartstilstand na een optreden met zijn band. Mijn vader was gitarist en zanger en deze passie voor muziek deel ik met hem. Hij was groot fan van Mark Knopfler (Dire Straits) en op zijn crematie werd het nummer 'So far away' gedraaid en deze tekst staat ook op zijn steen. Zeer bijzonder nummer voor mij dus. Genoeg gepraat, dit is 'm!
TessaVB
Geplaatst: 07-07-15 15:25
Wauw Jildau! Ik vind hem supertof! Dat vogeltje is lievvv
En dat anker is ook opgeknapt zeg! Mooi! De zeester van de vorige pagina vind ik ook lievvv
Jildau, ik dacht uit je berichten op te maken dat je hem eerst liever niet wilde plaatsen maar nu je er zo blij mee was wel? Dat is toch nergens voor nodig! Ik vind hem prachtig! Netjes gezet, mooi uitgewerkt en prachtige betekenis!
Ik fiets (ben postbezorger ) vijf uur per dag met mijn onderarm in een los verbandje Mensen vragen mij ohhhhh wat heb jij gedaan??? Ik heel droog oh niks hoor,pas getatoeeerd.