[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 22:27

Haha oh dat is dan wat minder. Maar ach, morgen weer een dag, je kunt er nu niets meer aan veranderen :)

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 22:36

Madeira ik vind echt dat je er super uit ziet hoor. Ik snap je wel, want voor mijn eigen gevoel ben ik ook nog steeds te zwaar. Ik ben voor een gezonde bmi ook nog steeds 5 kilo te zwaar maar het is al veel minder te zwaar.
Het weekendje weg heb ik overleefd. Wel te veel gegeten maar ja dat was te verwachten.
Morgen maar even op de weegschaal de schade opnemen.

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 08:09

Goedemorgen allemaal!
Het weekend overleeft?
Welkom Babs (wat ben je al goed bezig!) en welkom Emma (jeetje lijkt me heftig wat je hebt meegemaakt! :(:) )

Madeira, je ziet er echt goed uit!! en die laatste kilootjes zijn het zwaarst, maar gaat helemaal goed komen! Wel heel erg balen van je knie!

Mootje: wauw 26 km gefietst, goed bezig hoor.

Karin: Wat leuk die complimenten!

Tarzan en Frummels lekker geshopt bij de Primarkt? Mooie bikini! <3 en een heel mooi figuurtje heb je!

Denice: motivatie weg? Kom op je kunt het!!

Winner: wat is je ponybeest toch gaaf! en ik vind je figuur er heel erg netjes uitzien hoor!

Mandy: wat een rot opmerking zeg! Maar qua gewicht ben je wel lekke bezig!

Wauw Captain: wat zie je er nu supergoed uit! Hoelang ben je nu bezig?

Naoom en Mayflower: succes vandaag met de sportplannen!

Frummels: jammer dat je gevoel niet overeen kwamen met de punten van de jury, maar wel lekker dat het voor je gevoel goed ging! Denk dat je al heel trots mag zijn op jullie samen!

Noa: geniet maar lekker van je vakantie!! Diëten komt na de vakantie wel weer! en in beweging blijven doet ook al veel denk ik!

Cass: hoe was het op je werk gegaan?

Wat jullie schrijven over je nieuwe gewicht nog niet echt te geloven, daar heb ik ook wel een beetje last van... Gisteren gaan shoppen in Maastricht en wat nieuwe zomershirtjes gekocht, allemaal Sjes, dus helemaal blij! Alleen de broeken zit ik nog net niet op de maat die ik graag wil. Kan een 38 wel aan, maar zit dan nog net wat te strak, terwijl 40 toch al weer te ruim zit. Wel leuk natuurlijk, maar wel beetje raar. Vooral als ik dan probeer in te schatten welke maat ik heb... ach ja, even wennen dus nog! :D + ik vind pashokjes en vooral die spiegels echt niet leuk!!

Gisteren van te voren geshred, nek een beetje verdraaid, niet echt een fijn gevoel :(
Vandaag na werk nog even paardje hobbelen, maar voor de rest rust. Morgen is de cityrun in de stad en ik ren de 5 km. Ben benieuwd!

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 08:23

Deze even geleend van het shredtopic, maar eigenlijk is ie ook helemaal geschikt voor dit topic, dus dames: laat je inspireren!!!

Afbeelding

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 08:26

Ik heb gisteren de weegschaal maar even opgeborgen... Als hij zo in de badkamer staat schreeuwt hij nog net niet naar mij dat ik erop moet staan :') Hier last van mijn rug. Ik denk door het fietsen, maar heb ook de hele nacht niet geslapen.
Wollie, Balen van je nek. Irritant hè, precies tussen twee maten vallen? Ik heb nog voldoende kleding, maar het zit allemaal zo los als wat :+ Ik mag pas weer kleding kopen als ik klaar ben met afvallen, dus verwacht september / oktober :=

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 09:15

ik ben even terug bij af
heb nog niet bij gelezen doe ikvanmiddag wel even.

mijn heup is zwaar ontstoken door de reuma dus bewegen en sporten zit er even niet in.
ben wel in huis een beetje aan het opruimen en klooien,zitten doet meer zeer dan lopen.
maar traplopen gaat ook niet en bukken ook niet.

baal als een gigantische stekker

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 09:18

Wollie: ik ben (gelukkig voor mijn portemonnee) niet naar de Primark geweest :D
Wat balen van je nek zeg, wel goed rustig aan doen hoor, je gebruikt je nek meer dan je denkt :(:)
pashokjes en spiegels blijven altijd minder leuk denk ik.. dat tussen twee maten in zitten heb ik ook last van, dat is soms zo frustrerend! Ik koop tegenwoordig alleen nog maar jeans bij Levi's (Curve ID) want ik pas gewoon niets anders. Ja heel soms iets van de Steps of Didi.. Ik heb hele ronde billen en in verhouding met de rest van mijn lichaam wat vollere bovenbenen maar hele smalle heupjes, probeer dat maar eens in een jeans van de H&M te krijgen :+ Beetje jammer haha. Daar komt dan nog bij dat ik lengtemaat 36 heb, ja dan is het einde verhaal bij normale winkels :=

Mootje: ik heb hem ook weggelegd, hij ligt nu in een andere kamer in de kast, want dan ben ik te lui om hem er telkens uit te halen. Werkt prima zo :)
Rugpijn kan heel goed door het fietsen komen inderdaad, maar als je heel de nacht niet geslapen hebt dan zal dat ook niet mee helpen..

Dip: oh nee wat vreselijk naar zeg! Dat lijkt me zo pijnlijk.. Heel erg veel sterkte! :(:)
Hoelang duurt het ongeveer voor zoiets over is?

Vandaag ga ik mijn bitloze hoofdstel eens uitproberen in de duinen :) lekker even ontspannen.. Als het nog droog wordt/blijft dan...

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 09:27

het kan vanmiddag overzijn , blijf een beetje in beweging door te blijven lopen.
maar kan ook een weer duren en dat met een drukke koninginnen dag morgen hoop ik dat ik snel weer op de been ben.
ga zo mijn medicijnen extra spuiten en de prenison tabletten te voor schijn halen.
heb van de reumatoloog een doosje gekregen voor nood en ik vind dat ik dat nu mag slikken.

oh moet ook even iets leuks kwijt
ik heb een dochter met een hele moeilijke maat. maatje 36 /38 ( ze heeft heel veel spieren door het vele zwemmen) en een cup maat d/e en we hebben gister een pracht van een bikini bij livera gekocht.
ze wilde eerst absoluut niet iets met beugels maar na 40 bikini's gepast te hebben zijn we terug naar livera gegaan en heeft ze een hele leuke frisse bikini gekocht, die vrouw deed echt moeite voor haar , ze heeft er ook een leuk kort broekje bij gezocht, werd zo uit de etalage getrokken.

dus kind is weer helemaal blij en moeders ook want was het zat na 2.5 rondlopen in het winkel centrum

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 09:35

Ik hoop voor je dat het heel snel over gaat! Ik zou lekker je medicijnen nemen hoor, dit lijkt me best wel nood :)
Wat fijn dat ze haar zo goed geholpen hebben bij de Livera! Het is altijd lastig als je een kleine maat hebt met grote borsten, bijna nergens kun je het broekje en de top in een aparte maat krijgen -O-
Super dat het allemaal gelukt is! Ik kan me voorstellen dat je het na 2,5 uur wel zat was haha.
Sterkte met je heup !!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 09:48

ze hebben daar aparte tops met aparte broekjes en ze heeft dan nog een extra kort broekje erbij
heb niet meer naar de prijs gekeken was allaang blij iets te hebben

maar goed heb vanmorgen thee op, daarna een shake
en ga nu zachtjes aan overeind komen en weer rond lopen in huis

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 09:52

Als ik weer een bikini wil dan ga ik daar ook maar heen, dat is wel heel fijn namelijk :)

Ik heb net musli met yoghurt op en een kop groene thee. Heb nu nog een koffie verkeerd gemaakt en ga daarna lekker naar stal voor een duinritje. :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 10:04

Dipstaartje, Wat ontzettend naar van de ontsteking in je heup :(:) Hopelijk werken de spuiten en prednison!

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 10:04

Welke muesli eten jullie? Ik had laatst biologische van AH ( ik eet heel veel biologisch ) en vond het zo vies dat ik niet eens mn bakje heb leeggegeten :o

Ik heb net net een bakje yoghurt op met een volkoren boterham en ga zo naar de sportschool. Even cardio doen en spieroefeningen. Dan vanmiddag de weekboodschappen en met de honden wandelen en dan op tijd eten vanavond mn spinningles *\o/*

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 10:08

Wat vervelend dat je reuma zo opspeelt Dip!

Ik heb ook muesli van de AH, de groene verpakking, maar ik moet zeggen dat ik de gedroogde stukjes fruit, de rozijntjes en de stukjes kokos eruit vis :o (blijft dus alleen de muesli, en wat zaadjes over)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 10:10

Babs, Ik maak zelf mijn muesli's :)
Ik haal havervlokken (naturel of met noten) bij de natuurwinkel. Dan maak ik of overnight oats ( http://www.buzzfeed.com/arielknutson/ov ... tmeal-cold ) of ik maak muesli met de havervlokken met noten, handje chiazaad, handje lijnzaad, evt. cacao nibs / krentjes of nog wat vriesfruit erbij.

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 10:15

He dipstaartje wat naar zeg!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 10:39

Babsiej schreef:
Welke muesli eten jullie? Ik had laatst biologische van AH ( ik eet heel veel biologisch ) en vond het zo vies dat ik niet eens mn bakje heb leeggegeten :o

Ik heb net net een bakje yoghurt op met een volkoren boterham en ga zo naar de sportschool. Even cardio doen en spieroefeningen. Dan vanmiddag de weekboodschappen en met de honden wandelen en dan op tijd eten vanavond mn spinningles *\o/*

heel veel plezier bij het sporten

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 10:44

Sterkte met je heup, erg balen

dipstaartje fijn dat je dochter een bikini heeft kunnen vinden haha 2.5 uur shoppen is idd best lang :P

Zo me vanmorgen gewogen en kwam op 69 kilo ..
heb vh weekend appelstroop gekocht en dat heb ik nu op brood.. met een kop groene thee..
hoelaat zou je dan eigenlijk weer moeten eten? als ik nu 2 broodjes heb en ga nu dus zo aan de schoonmaak en dieren voeren. ( werk bij een dierenopvang)

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 10:46

Ik eet 3 x per dag om de 5 uur.
Maar je kunt ook om de 2-3 uur aanhouden, dan kom je op 5-6 maaltijden per dag, en dan de hoeveelheden aanpassen aan de aantal keren dat je eet.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 10:47

Daar zijn de meningen over verdeeld SL. De een zegt elke 3 uur, maar ik ga alleen maar meer snoepen als ik tussendoortjes eet, dus ben overgestapt naar 3 maaltijden en verder niet. Hooguit een stuk komkommer, augurk of een stengel bleekselderij als ik ergens op wil kauwen.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 11:12

Help! M'n baas heeft bonbons neergezet en ik heb vlaggetjesweek dus al een aantal bonbons op dus nu misselijk!! Helpen jullie even mee mij van de bonbons af te houden!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 11:16

wegzetten, zodat jij het niet meer ziet... Desnoods op zijn bureau!
Hier ook al weer drie keer gebak afgeslagen 8)7

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 11:24

Dat gaat niet want dan zet ie t terug :(
Blugh ik ben misselijk :')

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 11:26

Gewoon een rauwe stengel bleekselderij? Is dat lekker? :+

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 11:28

Dipstaartje :(:) wat naar zeg!

Mootje, bij mij ligt de weegschaal al een paar dagen in de badkamer denk dat ik hem ook maar weer ga verstoppen.. word er moedeloos van :P Wat vervelend van je rug :(:)

Goede/mooie tekst Wollie :D Wat vervelend van je nek :(:)

Kom op Tarzan, je kunt het weerstaan :D :D

SL, nu ik niets kan hou ik eigenlijk ook 3x per dag een maaltijd aan en heel af en toe iets tussendoor, zelden eigenlijk… maar als ik werk eet ik wel wat meer tussendoor (werk is best zwaar lichamelijk, werk met honden/katten).

Heb vanmorgen 2 bruine boterhammen met hagelslag op, ga vanmiddag proberen iets te eten weet alleen nog niet wat (denk havermout met een stuk fruit ofzo).. eten staat mij vreselijk tegen momenteel. En gewoon een bord warm eten.. niet veel, niet gezond allemaal, maar mm..