@T2T, Wat een gave foto. Door de organisatie gemaakt? En je bent sowieso lekker bezig.
@Marlis, Wat leuk dat je plezier in het MTB rijden krijgt. Ja die schotse hooglanders vind ik ook niet wat. Vooral met jongen ernaast. En een leuke foto dat dan weer wel.
@culaccino, Wat vervelend dat het lichaam niet meewerkt. Hopelijk gaat het snel wat beter. En nog hopen op beter weer.
Zelf ben ik gisteren van vakantie terug gekomen. Lekker een mooi stuk gefietst. Maar helaas de laatste 5 km schoot het in mijn kuit. Na 30km voelde ik al wel dat mijn kuit moeilijk zou kunnen gaan doen. Maar het fietsen ging eigenlijk heel lekker. Maar na 115km ging het mis toen ik een fietser in wilde halen. Ik moest er even snel langs. Maar toen ik aanzette ging het mis.
Al met al wel een lekkere vakantie gehad die veel te kort was. Ene keer dan een lange tocht gefietst en een keer een korte. Verder eigenlijk niet veel gefietst. Volgende week zondag ga ik aanhaken met een tourclub. Die komen bijna langs mijn huis op fietsen en fietsen dan door tot de duitse grens. Dan pauze en zelfde weg terug. Ze gaan 160km doen. Maar ik doe dan maar 30 a 40km.
Aangezien het weer ben ik niet van plan morgen te fietsen. En ik moet mijn kuiten wat rust gunnen.(vind ik moeilijk en gewoon weer werken van de week.)
Watertoren Scheveningen.

Normaal de ingang van Castlefest wat dus niet door ging.