Bootsiebob dus goeie avond gehad gisteren, das tof Lizard snap dat de kou dan ook niet lekker wandelen is. SusanH jij had beter weer . Lekker goof ziet wel fris uit ook Bedankt voor reacties op badkamer. Ook erg blij mee. Ik heb vanmorgen lekker stukje buiten gewandeld met pony en lil
Ik had vanmiddag ruimte om even te wandelen, maar helaas was het weer allemaal regen.
shaddy82
Geplaatst: 02-12-25 08:27
Mooie badkamer Boedjang en wat fijn dat het nu klaar is, kun je er lekker van gaan genieten
Wij zijn ook het hele weekend aan de klus geweest, vorige week is bij ons de ondervloer beneden vervangen en daarvoor moesten we ook tijdelijk het huis uit. Vrijdag konden we er terug in en konden we aan de klus, vandaar ook weinig tijd voor andere dingen.
Mooie wandelingen zijn er nog gemaakt door jullie, ondanks het grauwe weer
Hier is het prachtig weer, ben vanmorgen even gaan hardlopen in de polder en ga zo met de honden op pad.
boedjang
Geplaatst: 04-12-25 13:51
Oh heerlijk he goof en SusanH. Ik was na mijn cursus ook even lekker op pad
shaddy82
Geplaatst: 04-12-25 16:22
Fijn weer een zonnetje gezien vandaag, al is hij hier ondertussen al weer weg. Fijne kleurrijke foto's komen er nu ook weer voorbij, mooie blaadjes en paddenstoelen en blije honden Max was ook blij met de zon.
lizard
Geplaatst: 04-12-25 16:23
Ik was ook nog even buiten.
Goof, boedjang,en shaddy82,ook weer mooi.
Bootsiebob
Geplaatst: 04-12-25 18:10
Heerlijke foto’s allemaal en genoten van de zon. Wij ook