Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Met dit tempo kan Nederland uiteindelijk wel eens in de top van landen gaan eindigen die het eerste klaar zijn...!
Super.
Sizzle schreef:Femke_Tweety schreef:Met dit tempo kan Nederland uiteindelijk wel eens in de top van landen gaan eindigen die het eerste klaar zijn...!
Super.
Ik denk niet dat er veel buurlanden zijn die anders gaan. Je hoort er gewoon niets over over de grens.
In Duitsland wordt ook door bedrijfsartsen geprikt, dus al mijn Duitse collega‘s (van een vaste klant) zijn ongeacht leeftijd of risico allemaal al geprikt via het werk, zelfs hun externe medewerkers kunnen langskomen.
Spanje gaat ook als een razende
Er is ook inenttoerisme. Mijn Franse collega, wonende in Zwitserland heeft in Duitsland haar prik gehaald![]()
Ook komen pendelaars in Zwitserland prikken en omgekeerd.
Hier komen dit weekend ook weer een miljoen Moderna prikken binnen en die worden dan een paar dagen later via de kantons aangeboden.
Vayo schreef:Ik ben eigenlijk benieuwd hoe ze nu gaan bepalen hoe lang een vaccin werkt. Ik heb alweer ruim 4 maanden geleden mijn vaccinatie gehad.
Ik zou eigenlijk best wel eens willen laten bloedprikken hierop. Zouden ze, als je geen Corona hebt gehad (zover ik weet), na een vaccinatie antistoffen in je bloed zien of werkt dit niet zo bij Pfizer omdat ze je niet vaccineren met het dode of verzwakte virus zelf?
Nikass schreef:Mijn vriend heeft mij vandaag spontaan naar de GGD gebracht met mijn brief risicogroep, en gevraagd of mijn afspraak vervroegd kon worden, gezien het feit dat gezonde leeftijdsgenoten ook al geprikt worden.
Het kon geregeld worden![]()
Erg aardige en begripvolle mensen
Relaxed schreef:Nikass schreef:Mijn vriend heeft mij vandaag spontaan naar de GGD gebracht met mijn brief risicogroep, en gevraagd of mijn afspraak vervroegd kon worden, gezien het feit dat gezonde leeftijdsgenoten ook al geprikt worden.
Het kon geregeld worden![]()
Erg aardige en begripvolle mensen
Wat fijn! Ipv een weekendje weg als verrassing een ritje naar de GGD
Olympia schreef:Vayo schreef:Ik ben eigenlijk benieuwd hoe ze nu gaan bepalen hoe lang een vaccin werkt. Ik heb alweer ruim 4 maanden geleden mijn vaccinatie gehad.
Ik zou eigenlijk best wel eens willen laten bloedprikken hierop. Zouden ze, als je geen Corona hebt gehad (zover ik weet), na een vaccinatie antistoffen in je bloed zien of werkt dit niet zo bij Pfizer omdat ze je niet vaccineren met het dode of verzwakte virus zelf?
Ik heb 29 januari en 26 februari mijn prikken gehad. Begin mei Corona gehad zonder enkele klacht