TessJazz schreef:Ik ben nu aan de beurt!
Net ontwerp gezien![]()
Lekker over mn hele elleboog![]()
Een uil en mandala!!
Lekker bezig Tess

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Igniss schreef:Leuke en ook gave dingen komen er weer langs!![]()
ik heb zojuist mijn ontwerp gekregen
Morgen op de tattoo con in het MECC in Maastricht krijg ik een niffler met snitch gezet. (wederom een hp/fb tattoo voor mij)
Ga ik daar nog iemand zien van hier toevallig?
_FD schreef:Kom even onder mijn meeleessteen vandaan. Ik heb een vraag.
Wil graag een tattoo in onderstaande stijl maar welke shop maakt mooi fine line werk. Wil er best even op wachten en reizen is ook niet zo erg als het maar in Nederland is.
[ [url=m/2AmQXc.png]Afbeelding[/url] ]
_Karlijn schreef:Ik wil graag de tekst: "I didn't come this far to only come this far" laten zetten maar ik weet niet waarliefst op m'n arm maar ik heb er al 4 op m'n armen... links binnenkant onderarm (van boven tot onder) en buitenland onderarm (een tekst vanaf mn pols), rechts een sort of sleeve onderarm (die met bloemen en negative band van laatst) en binnenkant bovenarm (hartje met vader/dochtersilhouette met dotting van laatst). Ik vind buitenkant bovenarm niet zo mooi.. achterkant linkerbovenarm zou nog kunnen maar sta ik ook niet om te springen. En ik wil wel graag op mijn armen, om die uiteindelijk vol te krijgen en andere plekken zijn 1: of niet zichtbaar voor mijzelf en dat wil ik niet en 2: vind ik niet mooi...
Over luxeproblemen gesproken
_Dreamer schreef:Nog even afwerken, maar bijna weg
[ [url=m/E4Zi6R.jpg]Afbeelding[/url] ]