1 biertje staat gemiddeld gelijk aan 2 boterhammen

Dus als het in je kcal past waarom niet.
Komkommer is voor het extra vocht.
informatief toch

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik had weer dezelfde sla als ik al een hele week als lunch eet
Hij smaakte niet meer zo goed als aan het begin van de week
IMANDRA schreef:IsaCalixa schreef:Ik heb net een stokbrood met groene pesto, mozarella, rucola, tomaat, komkommer en kipfilet gehad. Zooo lekker
Klinkt goed!
[/quote]
gribaldi schreef:Stral schreef:Gribaldi: wil je zeggen dat ik lieg ofzo?![]()
per wéék he, niet per dag?
![]()
![]()
![]()
Ik vind het zoveel haha, ik zou niet weten waar ik die tijd vandaan moet halen![]()
Ik werk 50-60u in de week. In mijn agenda staat bijgevolg letterlijk aangeduid welk paard wanneer ik rij tot begin december nu al, anders is het inderdaad niet te doen!
Soms is het meer, soms ook gewoon minder
)
Ik eet het gewoon uit zo'n potje (thuis dan).
Vind pesto uit een potje meestal te zout ook, maar toch maak ik dat dan weer bijna nooit zelf. Ja, het is redelijk vet maar als je het met mate eet zijn vetten niet slecht he. Gewoon een beetje opletten, ik vind meestal dat je niet zoveel pesto nodig hebt omdat het best een sterke smaak heeft.
(eten wat de pot schaft, letterlijk hahah).
Meestal roerbak ik eerst m'n groenten en/of vlees (want ik maak eigenlijk nooit alleen tomatensaus, doe dat altijd met groenten oid) met knoflook en meestal een uitje, dan gooi ik er ofwel tomatenpassata of gepelde tomaten door, een beetje tomatenpuree, kruiden die ik op dat moment heb staan en een beetje zout en dan laat ik het een tijdje staan pruttelen
Niks bijzonders dus, maar genoeg kruiden is wel belangrijk (en een beetje zout maakt ook veel verschil). Het kan ook met verse tomaten maar zie daar de meerwaarde niet zo van in (ik koop tomatenpassata en gepelde tomaten zonder toevoegingen) en het is meer werk. Als je het een tijdje laat pruttelen wordt het sowieso al een stuk lekkerder!
IsaCalixa schreef:Ja nouja, het kan voorkomen dat er tussendoor eens een berichtje komt dat een beetje offtopic is. Maar dat is lastig te voorkomen.
Maar als hier iemand vragen heeft over afvallen/gezond eten/sporten wordt daar altijd netjes advies op gegeven. En ik zie ook nog dagelijks gewoon lijstjes voorbij komen
aanrader!) en verse muntthee