Yeahh mn moeder denkt bij die andere reviews dat ervoor betaald is om die review te schrijven dus die gwloofde ze niet
Anoniem
Geplaatst: 07-04-14 10:08
Euh... nou... dacht het niet... Maar bij prettypolish.nl doen ze daar waarschijnlijk stukken minder moeilijk over
Leuk Amanda, volgens mij heb je ook wel eens gereageerd toch?
Huh... welke reviews en wat geloofde ze niet Anke? Volgens mij mis is iets...
En geel... hangt heel erg af van je huidskleur, maar mij staat het niet helemaal, maar daar heb ik schijt aan! Vind het mooi, dus ik draag het
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-04-14 10:11, in het totaal 1 keer bewerkt
LadyMadonna
Geplaatst: 07-04-14 10:10
Corelli schreef:
Met een vijl over het nageloppervlak? Een vijl met wat voor een sterkte raad je daarvoor aan? Want ik heb alleen een glasvijl van herome en die zal ik zo maar niet gebruiken
Nagel inkorten en dan met een 240 voorzichtig glad maken
Corelli
LadyMadonna schreef:
Corelli schreef:
Met een vijl over het nageloppervlak? Een vijl met wat voor een sterkte raad je daarvoor aan? Want ik heb alleen een glasvijl van herome en die zal ik zo maar niet gebruiken
Nagel inkorten en dan met een 240 voorzichtig glad maken
Bedankt
Yv_
Drag
VenoSnorlax
Geplaatst: 07-04-14 10:11
Ik heb een licht bruine huidskleur
En awhh anc omdat ik zo lief ben ook niet en ze geloofde de reviews van beautygloss en teskuh enzo niet omdat ze dacht dat ze gewoon geld krijgen voor een goede review
Je hebt zo veel verschillende tinten geel, er is eigenlijk altijd wel eentje die je best kan hebben. Neon, knal, pastel, met glitter, shimmer, flakies, nou ja, zo kan ik nog wel even door gaan