[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 13:03

Dit is een beetje het idee, dat roségoud/oudroze en balayage-achtig. Aangezien ik bruine uitgroei heb van mezelf vond ik dat wel een handige cover up :Y)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_Nelleke_

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 13:06

Heel tof, die bovenste vind ik het mooist, die is echt oudroze achtig.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 14:07

Ben benieuwd hoe het wordt, Drunksheep! Lijkt me erg mooi bij jou :j

Ohhh Bambolina ik heb met je te doen, want ik ben laatst ook naar de kapper geweest die het ZO kort had geknipt ;( Ik snapte er niks van, het is de kapper bij wie ik al 100 keer ben geweest, ze knipt het altijd heel erg mooi in model, maar nu had ze plots besloten om het 5cm korter dan normaal te knippen :x En als je bedenkt dat ik al een behoorlijk korte bob heb, tja... Bleef niet zoveel meer van over -O-
Inmiddels is het gelukkig al een stukje gegroeid en zit het veel mooier, maar ik ben toch best getraumatiseerd :=

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 18:25

Mooi drunksheep!! Vooral de eerste en de laatste.

En ja Yasmine kan ik me goed voorstellen!! Zeker als je het niet verwacht of iets anders hebt afgesproken.
Bij mij is het van heuplengte naar kaaklengte #)
Gelukkig zijn mensen in mijn directe omgeving wel mild/positief. Mijn vrienden kunnen normaal nog wel is lelijke grappen maken :p maar ze vonden het na mijn beschrijving wel mee vallen. Ben zelf daardoor nu ook over de ergste schok heen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 19:27

Ik ben nu wel heel nieuwsgierig Nina :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 21:03

Thanks dames! Ik vind het bovenste ook heel mooi, maar moet even zien of mijn haar licht genoeg is voor het roze gedeelte. Het balayage deel moet wel lukken denk ik :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 12:20

Ik heb helaas geen goede foto kunnen maken, maar het is heel mooi geworden! Het donkere is alleen wat minder donker dan ik in gedachten had, maar verder ben ik erg tevreden. Het is echt een beetje zoals de bovenste foto geworden, maar dan met wat meer verschillende tinten erin.

Deze komt ook wel in de buurt:
Afbeelding

En dit zijn pogingen tot foto's van mijn eigen kleur :)):
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De kleur verschilt echt per lichtinval.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 00:47

Heel tof! Waar heb je het laten doen DS? Ben je niet bang dat het roze er in no. time uit is?

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 09:28

Heeeel gaaf!!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 09:41

Thanks!

En ja, dat is een beetje het risico van deze kleur. Daarentegen heb ik jarenlang mijn eigen haar geverfd, en denk ik dat ik nu wel een goede basis heb door de donkere aanzet en de highlights, zodat ik daar weer een nieuw kleurtje over heen kan zetten van La Riche Directions oid.

Heb het laten doen bij House for Hair, een salon in Emmen. Een stuk betaalbaarder dan Salon B en minstens net zo goed geholpen :j

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 10:03

Ssmarty schreef:
Van mezelf is het donker goudblond. In ieder geval met een rode gloed dus.

Het liefste wil ik het ook laten groeien, maar ik word het altijd zo snel weer zat ;).

Strawberry blonde is wel een hele mooie kleur, maar ik vraag me af of dat me staat. Ik heb namelijk ook best wel donkere wenkbrauwen.

Heeft trouwens iemand toevallig ervaring hiermee?

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-wash-i ... /p/3550401

ik zie je reactie nu pas dus misschien heb ne het al geprobeerd of een ander antwoord gekregen, maar ik heb die ook gebruikt voor mijn haar! ik heb zelf blond haar en ik heb de licht blonde versie gebruikt (ik gok asblond) ik zag wel duidelijk dat mijn haar er lichter van werd! en vond het overigens ook heel lekker ruiken haha

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 10:55

Ik heb het inderdaad al gekocht en ik ben er ook tevreden over :). Het frist m'n kleur weer wat op en het geeft een mooie glans.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 13:01

Bambolina schreef:
Ja hoor ik durf nog wel! Volgens mij kan het nu alleen nog maar toffer worden. En ik mag nog terug komen om het was subtieler te laten verven. Grootste vraag is of ik dan ook die paardenstaart er af wil laten knippen. Ik vind het model eigenlijk wel tof, ben alleen een beetje in de rouw omdat het al minstens 6 jaar niet meer geknipt was en ik super blij was met mijn lange haar. Voordeel is wel dat als ik het nu goed blijf verzorgen, het mooi en vol blijft als het weer lang wordt.

Foto's zal ik na woensdag posten! Dan wordt het gepresenteerd. Heb ook foto's van het 'tussendoor'kapsel dan ter vergelijking.

Ben benieuwd naar de foto's! :)

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 14:04

Ssmarty schreef:
Ik heb het inderdaad al gekocht en ik ben er ook tevreden over :). Het frist m'n kleur weer wat op en het geeft een mooie glans.

heb je een foto? welke kleur heb je gekocht? :)

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:15

We gaan nu zo richting de presentatie :) pixels zijn meer gelukt. Wel een kop voor aluminiumfolie nu := gaan ze er daar pas uithalen. In ieder geval dus pas vanavond foto's!

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 22:15

Tof geworden drunksheep!!

Even een snelle selfie terwijl ik op de metro wacht :Y)

Afbeelding

Hoop dat ik nog door de deuren pas :')

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 22:21

Oh wauw Bambolina! Ik begrijp dat je dit vrij extreem vind. Ik ben heel benieuwd naar de pixels!

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 22:24

Die hebben ze er niet meer in gezet helaas :( ik ga straks eerst even onder de douche met 100 liter conditioner, en dan even een foto maken als het 'normaal' hangt!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 22:31

Oh dat is jammer. (Hihi sorry het staat er een beetje gek in je bovenste post.)

Ben je er blij mee? Je hebt al wel een beetje kunnen wennen natuurlijk!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 22:37

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 22:58

Gaaf drunksheep! Mooi zacht, meer vind de laatste foto erg veel naar zwak rood neigen. Terwijl het op de andere wel echt leuk is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 12:05

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 17:03

Ik heb van Directions nu turqouise in m'n haar maar dat gaat er onmogelijk uit hoor. Echt niet normaal, hoef ook bijna nooit bij te werken.

Wil wel weer graag iets anders, maar weet niet zo goed wat..

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 20:18

Die turquoise ging er bij mij dus ook niet uit, ook niet na 2 keer ontkleuren en 2 keer bleken _O-

Ik zie t nu inderdaad Nelleke, daar moest nog ergens 'niet' tussen staan haha!
Het rouw proces aangaande de lengte van mijn haar was eigenlijk wel snel ten einde, hoewel ik het geen tweede keer zo zal laten knippen vind ik het voor nu wel leuk, en heb al een paar manieren van invlechten gevonden waardoor ik een beetje kan variëren! De kleur vind ik er heel mooi in gezet en begrijp de keuzes goed, maar ze passen niet bij mij dus die gaan er weer uit!

En thanks Michelle :D

Nu eindelijk maar is de rest van de foto's laten zien. Dit was na de eerste keer kleuren:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Van de tweede keer helaas niet zulke duidelijke foto, maar dat ziet er ongeveer zo uit (ik kan nog geen foto's van de demo vinden)

Afbeelding

Die rozige zalm kleur vind ik heel tof, dus die ga ik wel onthouden als ik nog is die richting op wil!
Verder hadden ze er nog geel in gezet wat een beetje mosterdkleurig, bijna groen is uitgevallen. Beetje gekke kleur maar paste op de een of andere manier wel bij de rest.

Ik zit nu in de eerste ontkleuring. Heb éen pak voor donkere tinten en éen pak voor lichte tinten gehaald, nu eerst die donkere 2 keer doen en dan volgende week denk ik de lichte.

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 20:19

Tof Bambolina!