Noordje proficiat!!!Vanochtend naar de markt gelopen. Het heeft gevroren en het is echt koud. Wel mooi overal die rijp. Fijne zondag allemaal.
Gefeliciteerd Noordje!Leuke wandelingen hierboven! Alleen dat grauwe is jammer, hopelijk krijgen we snel weer zonnige wandelingen!
SusanH wij zetten Strava ook altijd aan om de auto terug te kunnen vinden. BeFunny leuke foto’s! Allemaal leuke hondjes! Noordje gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik heb gewandeld in het Buurserzand.Nat heidegebied.Het was inderdaad nat.Ik had een rustig rondje willen lopen,maar het werd alsnog 7. Km. En dat rustig viel ook wat tegen.Maar wel Lekker buiten geweest.
Hier schijnt ook de zon, dat maakt meteen veel verschil Ik heb vanuit Deventer lekker een km of 7 gewandeld. Gezellig samen met Jex. Langs het kanaalEn weer bijna thuis.
Wow gaucho, die laatste Wat mooiEn Pien en lizard ook zo verschillend maar allebei prachtig. De nevel maakt het erg bijzonder Noordje van harte gefeliciteerd!! Wij zijn een dagje naar Kitzbühel in Oostenrijk geweest en staan nu in de file. Meer Kerstsfeer foto‘s volgen later vandaag
Gaucho ik vind je foto's prachtig vooral door het zonnetje.Bootsiebob wat gezellig.Mandy ik zie nul fotos.
De laatste is vanuit de rijdende auto genomen Hier komen ze dan, hopelijk te zien voor iedereen… 7 km gewandeld
Ja die had de dag van z‘n leven vandaag. En alle mensen die we tegenkwamen moesten even met hem knuffelen