Haha jammer dat de heer op de foto niet nummer 50 heeft Gezellig clubje, is dit een groepje van het hardlooptopic?
Knap, 3,5 uur hardlopen!!! En veel hoogtemeters ook nog. Hele mooie foto’s en die stoomtrein
Lizard die hazelwormen, hagedissen en sprinkhanen wachten gewoon op jou, zodat wij ze hier kunnen bewonderen. Net als Moonsparkle die altijd vanalles weet te vinden, heb jij er ook een goed oog voor. Lijkt me een intensieve, maar mooie wandeldag geweest voor je
Jojoleinee wat paradijselijk daar Ik geloof meteen dat je beenspieren flink gewerkt hebben daar. Prachtig ook die watervallen. Wat vliegt de tijd toch…
Faringo lijkt mij wel heel fijn om weer eens te paard te gaan. En dan het liefst met dit clubje
Net een mooie ronde gelopen, heerlijke temperatuur vandaag
Leuk Bootsie en Moonsparkle. Lizard, mooie plek weer. En een hazelworm, tof! Noordje, wat een bijzonder beeld. Dideh, wat leuk om zo te touren met je vader. Mooie foto's. Gaucho, petje af. Wat een afstand heb je gelopen zeg. Goed hoor, toffe foto's ook. Last van vandaag?
Ik heb gisteren 3 uur gevaren in het centrum van Rotterdam met vriendinnen. Dat was nou echt eens een keertje heel leuk.
Mandyy
Geplaatst: 21-08-22 10:38
Varen is ook zo leuk!
Ik laat ook nog even twee foto’s zien van gisteren.
Suzanne F.
Geplaatst: 21-08-22 11:10
Leuk! Die hazelworm! Ik zou denken dat het een slang was. Ik heb zoiets weleens gezien bij de waterkant en toen dacht ik dat het een slang was maar achteraf was het waarschijnlijk een hazelworm.
Heerlijk om te varen Goof. Leuk met vriendinnen op pad!
Mandyy schattige luchtballon en mooi die foto waar ze verlicht zijn!
Vanochtend vroeg naar de hei geweest met de hond, voor een eerste keer in trein en bus deed hij het super braaf.
Daar aangekomen eerst naar het losloopgebied gegaan om hem te laten spelen. Niet eraan gedacht dat ik dan erna alleen foto’s van een gepaneerde hond zou krijgen. Foto’s maken is ook niet handig wanneer het onderwerp steeds aan je lens komt snuffelen
Gosh wat is de heide droog en dor dit jaar. Jammer!
Grote bonte specht gezien
moonsparkle
Geplaatst: 21-08-22 12:21
Wat gaaf al die luchtballonnen
@boots die foto met die zon tussen de donkere bomen is erg mooi
Ik ben het hele weekeind zo goed als van de radar geweest ivm visite die hier ook in de buurt bleven slapen, maar ik heb wel steeds bij gelezen en prachtige foto's voorbij zien komen
pien_2010
Geplaatst: 21-08-22 13:29
Wat een toffe foto's van jullie. Gaaf varen, gaaf bonte specht en gaaf luchtballonnen. Vanochtend gewandeld ,straks foto's. Nu boerenkool aan het blancheren.
lizard
Geplaatst: 21-08-22 13:32
Goof, Mandyy,en bootsiebob,erg mooie en verschillende foto's van jullie.