Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:Wij denken graag mee. Dit houdt in: het gesprek voeren met en over patiënten met een lage overlevingskans en een te verwachten lange opnameduur. Zo heeft een patiënt van 75 jaar met suikerziekte die niet meer in staat is om thuis de trap op te lopen een vooraf te bepalen geringe kans op overleving, laat staan een goed herstel. Dit geldt ook voor een patiënt van 69 jaar met morbide obesitas en een eerder herseninfarct, waardoor hij of zij thuis al geholpen moest worden met wassen en aankleden.
Popstra schreef:Dan heeft mijn schoonmoeder die in haar uppie 9 kinderen in grote armoe heeft groot gebracht wel een lintje verdiend!
Sizzle schreef:Als je 3 kinderen op de basisschool hebt die allemaal onder begeleiding moeten home schoolen dan ben je zelfs zonder baan al kansloos verloren lijkt mij, 3x totaal andere lesstof en allemaal door elkaar heen.
Sheran schreef:Sizzle schreef:Als je 3 kinderen op de basisschool hebt die allemaal onder begeleiding moeten home schoolen dan ben je zelfs zonder baan al kansloos verloren lijkt mij, 3x totaal andere lesstof en allemaal door elkaar heen.
Maar hier gaat dan toch ook iets mis met het online onderwijs? Basisschool moet de 'schooling' doen, ouders moeten alleen maar zorgen dat ze aangekleed en wel achter de computer belanden.
Popstra schreef:Dan heeft mijn schoonmoeder die in haar uppie 9 kinderen in grote armoe heeft groot gebracht wel een lintje verdiend!
DuoPenotti schreef:Hoe doen ze dat dan in afgelegen gebieden in Australië of Amerika die doen toch ook thuis onderwijs?
Ik denk dat sommige ouders er nu wel achter komen dat hun prinsje of prinsesje niet altijd zo goed is opgevoed. Dat na een schooldag achter de tv zetten geen opvoeden is. En misschien wat meer respect voor de leerkrachten krijgen.
secricible schreef:Dat sowieso haha, 9 kinderen.
Maar ik neem aan dat zij niet voor 9 kinderen school moest verzorgen volgens programma van de leraar en ook nog haar eigen betaalde baan hoefde te doen, of wel?