Hihi, dat boodschappenlijstje is wel erg inderdaad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snippergroen schreef:Je kan het inderdaad in een app invoeren (ik zelf heb 'Monitor je gewicht', Android) en dan krijg je een mooi grafiekje in de loop van tijd.
Ik gebruik die app zelf alleen om m'n nieuwe laagste gewicht op in te voerenIk voer dus niet alles in.
Snippergroen schreef:Hahaha echt zo hoor, Roos. Ik vind het vooral flauw dat ik, al denk ik denk wij allemaal, 'gezegend' zijn met een grotere eetlust dan dat ons lichaam nodig heeft. De Shetlanders en Labradors onder de mensen
Ik zie zovaak posts op bijvoorbeeld Instagram of TikTok waarin gezegd wordt dat je echt geen halve kilo vet hebt aangemaakt na 1x overeten omdat je dan 3500 kcal meer dan je onderhoud moet innemen. En dan denk ik, you underestimate my powers![]()
Ik heb gelukkig nu al lang geen last meer van vreetbuien, maar als het er op aankomt past er veel in mijn maag hoor.. hahaha.
ClaudiaHS schreef:Thanks Liselot. Wij gaan naar de Hunsrück, Duitsland.
Ik voer ook alles in in Lifesum.
Ben normaal niet zo van de shakes.
Kwam ik net in de stad bij de prijsmepper We Care iced Coffee lower carbs tegen.
Busje meegenomen om te proberen..
Jammie lekker joh.
Staat op, 4 schepjes op 200 ml water.
Ik heb 2 schepjes gedaan op 200 ml melk.
Net echte ice coffee
MoniekJ schreef:Klinkt best goed Snippergroen!
Ik doe niet aan eiwitpoeders etc. Sinds ik het puur en alleen uit voeding haal, groeien mijn spieren juist veel meer. Vandaag gestart met eetschema, ben benieuwd
_Anne_V schreef:Ik vergeet het vaak om te doen, ik probeer altijd 's morgens te wegen, sowieso altijd 1 keer per week. Voor meer inzicht is het zeker handig om elke dag te wegen. Laatst was ik in één dag 1,1 kilo kwijt (ik hield vocht vast)
Wiwabalia schreef:_Anne_V schreef:Ik vergeet het vaak om te doen, ik probeer altijd 's morgens te wegen, sowieso altijd 1 keer per week. Voor meer inzicht is het zeker handig om elke dag te wegen. Laatst was ik in één dag 1,1 kilo kwijt (ik hield vocht vast)
Dat dat zoveel verschil maakt, bizar eigenlijk. Ik ben bang dat ij gedemotiveerd raak als ik elke dag weeg.. geen idee waarom.