Ja ik was de Schotse ruit.

Ik heb deze opgeslagen voor de volgende keer.
Waar halen jullie inspiratie vandaan? Pinterest?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Ik betaal echt weinig, zeg tussen de 30 en 35 euro. Dit is dan met een verstevigende laag eronder.
Ik weet dat het echt een crime is om een goeie nagelsalon te vinden die ook betaalbaar is. Vriendin van me gaat bij zo een "fabriek" met buitenlandse dames, met alle respect. Staat binnen half uur weer buiten met 1 kleur op d'r nagels.
De mijne neemt uitgebreid de tijd, vindt nail art geweldig leuk en is nog gezellig ook. Ben echt onwijs blij met haar, beste nagelmevrouw ooit.![]()
Roosch schreef:Ik heb je gepbt!
Het is gewoon heel lastig om een fijne salon te vinden. Ze zijn er wel, maar waar begin je.. m'n vriendin is content met waar zij gaat maar dat is echt een fabriek. D'r in, één kleur, afrekenen, d'r uut. Niks voor mij.
Lau schreef:Sintara schreef:Hoeveel betaal je nou voor zoiets? Ik heb ze maar een keer laten doen, maar toen kreeg ik het idee dat ik alleen een kleur mocht kiezen..
Ik heb 60 betaald voor deze set, maar had er ook niks meer op zitten.
SincereQ schreef:KletsKoekje schreef:[ [url=m/y3JQBD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier ook weer de nagels gedaan. Weinig tijd dus alleen de nagelriemen naar achter geduwd met een bokkepootje maar alsnog fijn dat ze weer gedaan zijn zo voor mijn verjaardag
Welke kleur is dit? Vind ‘m heel mooi!
_San87_ schreef:Die rood is echt prachtig. Welke is dat?
Pepperrr schreef:Daarom heb ik het zelf maar geleerdliet eerst altijd acryl bij een vriendin van me zetten maar dat liet vaak na een week of anderhalf al los. Elke 1,5/2 weken 40 euro betalen voor het bijwerken werd me te gek
![]()
Nu zelf begonnen met een fiberbase van neonail. Een goeie prep en het blijft makkelijk 3 weken zitten. En dan moet ik het bijwerken ivm uitgroei. De lengte is gewoon van mezelf, niks verlengd!
Dit is overigens mijn huidige set die ik erop heb zitten.
[ [url=m/Xf3p9F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pepperrr schreef:_San87_ schreef:Die rood is echt prachtig. Welke is dat?
Dat is de blushing cheek van neonail, is ook echt mijn favoriete kleur
En op mn ringvinger en pink de sparkling kiss.
En dit zijn toevallig nail stickers van aliexpress haha. Zitten ook zwarte plantjes/bloemetjes op maar die zie je dus niet goed