Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hamsterfan schreef:Die hand poked is erg mooi gezet ook! Leek me ook altijd extra pijnlijk op de een of andere manier, maar dat valt dus blijkbaar mee
Ik wil ook zo graag meerdere tattoo's![]()
Ik ben nu opzoek naar een shop die een handschrift heel strak kan zetten op de pols (ik heb links daar nog wel wat plek voor). Ik wil een stukje van mijn oma haar handschrift laten zetten, heeft geen haast. In de buurt van Haarlem / AmsterdamGa zelf ook nog even rond kijken bij welke shop ik hem ga laten zetten
Tivoli schreef:Mijn vriend heeft ook een handpoked, gezet door een artiest in Thailand.
Hij heeft meerdere tattoos, waaronder inmiddels ook een hele sleeve. De handpoked was niet alleen de minst pijnlijke, maar is ook nog eens de meest strakke, mooist genezen en degene met de meest mooie donkere kleur zwarte inkt.
Die handpoked zit er al 2 jaar, het laatste stuk van zijn sleeve is twee maanden terug machinaal gezet, die inkt is nu al wat blauw/grijzer dan de mooie zwarte inkt van de handpoked.
Hij zou er dus ook erg graag nog een handpoked bij willen hebben als we weer naar Thailand gaan.
(Ook heel erg mooi om te zien trouwens)
Reusje0504 schreef:Ik heb ook een handpoked, nauwelijks pijn en supersnel genezen. Ook uit Thailand overigens. Geen idee of dat qua verboden kleur klopt... oeps nouja hij kan er toch niet meer af