Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PinkPrincess schreef:Als je gewoon gezond eet en je lichaam geeft wat het nodig heeft dan is dat toch niet aan cijfers vast te houden. Als ik 1,450 eet per dag val ik dood neer!
Ik wil hiermee aangeven dat het enorm vastklampen aan die calorieën echt niet werkt voor mij.
Yonker schreef:Lees jij uberhaubt wel wat er gezegd wordt?
Edit: wss beweeg jij meer en heb je meer nodig. 1450 is als je NIKS doet en dus niet eens knippert met je ogen........
Frummels schreef:Hier even een teken van levenmaar mijn hoofd zit even te vol, dus ik lees alleen mee.
Zal binnenkort weer wat posten, sorry meiden.
Ik laat de BMR discussie even voor wat ie is.Spoiler:
Oh en ik ben inmiddels 7,2 kg kwijt met hulp van personal body plan
Ik ga weer onder de steen.
Dilan93 schreef:Wat betreft BMR. Ik denk niet dat 1 dag onder je BMR eten meteen kwaad kan. Mits je gemiddelde over de hele week gewoon goed is.
Ik heb wel eens 36 uur gevast, dus dan zit ik ook een dag onder mijn BMR. Is niet meteen schadelijk als je de overige dagen normaal eet.
_Snow_White schreef:Helaas had ik een cyste op mijn eierstok die geknapt was. An sich niet zo erg, behalve dat die van mij erg groot was (denk formaat hockeybal) en mijn hele buik vulde met bloed![]()
Ze waren bang dat het om mijn eierstok zou draaien en het de bloedaanvoer zou stoppen, maar het lijkt nu de goede kant uit te gaan. Mag vandaag gelukkig naar huis, maar moet het wel nog even rustig aandoen zodat mijn buik het "losse bloed" weer kan opnemen.
_Lobke_ schreef:Black_kelpie: bevalt dat een beetje dat hello fresh? Ik hoor er wel veel positieve verhalen over.
Frummels schreef:Hier even een teken van levenmaar mijn hoofd zit even te vol, dus ik lees alleen mee.
Zal binnenkort weer wat posten, sorry meiden.
Ik laat de BMR discussie even voor wat ie is.Spoiler:
Oh en ik ben inmiddels 7,2 kg kwijt met hulp van personal body plan
Ik ga weer onder de steen.
IMANDRA schreef:Dilan93 schreef:Wat betreft BMR. Ik denk niet dat 1 dag onder je BMR eten meteen kwaad kan. Mits je gemiddelde over de hele week gewoon goed is.
Ik heb wel eens 36 uur gevast, dus dan zit ik ook een dag onder mijn BMR. Is niet meteen schadelijk als je de overige dagen normaal eet.
Zeker, is ook zo. Maar standaard onder bmr eten is heel slecht. Dus als princess continu te weinig eet dan helpt ze haar lichaam helemaal de vernieling in. Daarom willen we het promoten/praten over zo weinig eten (en dat dat ‘normaal zou zijn’ voor haar) voorkomen. Als je een bmr hebt van 1200 en je eet 1300 is het natuurlijk iets anders, of als je onder controle staat van een goede diëtist.
@frummels wat goed!kruipt weer onder meeleessteen