_Friemel schreef:Ik heb een Kat palette, elke cent waard... boterzacht... ik heb de shade & Light
Ik ga sowieso een palette van Kat halen wanner ik in NY ben, kan ik ng even doorsparen hahaha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rena100 schreef:Js die shade and light is ook mooi, maar ik wil eigenlijk wel een keer iets anders dan natuurlijke kleuren. Maar 82,50 excl....pfff dat is wel erg veel geld hoor. Maar hij is zo gaaf...[ [url=m/65T0Rv.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:Rena100 schreef:Js die shade and light is ook mooi, maar ik wil eigenlijk wel een keer iets anders dan natuurlijke kleuren. Maar 82,50 excl....pfff dat is wel erg veel geld hoor. Maar hij is zo gaaf...[ [url=m/65T0Rv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja hij is tof hèze hebben volgens mij KAT von D in London maar ik heb tarte op 't oog en nog wat andere merken en ik zit alleen met handbagage
en WEINIG handbagage ook echt
Joolien schreef:MAg wel voor dat geld Niniane
Leuk kleurtje Mondy. Viel me gisteren ook al op, maar zou het mooi vinden als je je wenkbrauwen iets meer vorm geeft en iets donkerder maakt. En met ud kan ik je niet helpen.
Pradaatje schreef:Gebruiken jullie ook iets onder de oogschaduw bijv? Een primer of een basis?
Murthul schreef:Jans schreef:Vanmorgen mn wenkbrauwen weer laten doen, hopelijk zijn ze straks rustig genoeg om voor ik uit eten ga weer op te maken..
Boehoehoe ik wil ook mn wenkbrauwen weer laten doen, maar mag komende maanden niet waxen.