xNavatu schreef:Het staat toch ook bij avond tussendoortje haha
Oh suf, net wakker

Dan ga ik voor bier!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Of fietsen, in een uurtje fietsen kun je heel wat verbranden. Ik kan zelf niet hardlopen omdat ik scheef loop en dat is slecht voor je lichaam.Dus ik fiets dan mijn vaste rondje van 25km. Doe ik iets meer dan een uurtje over.
Stral schreef:Kayleigh: Lindemans?![]()
Ik heb 10 jaar geleden een kriek-voorval gehad dus ik krijg het echt niet goed meer binnen
Ik heb er nu 2 die ik probeer 5x in de week te rijden, 10x dusGemiddeld gezien. Is soms meer (als er andere bijkomen), soms minder. Deze week minder dus!
Stral schreef:Kayleigh: Lindemans?![]()
Ik heb 10 jaar geleden een kriek-voorval gehad dus ik krijg het echt niet goed meer binnen
Ik heb er nu 2 die ik probeer 5x in de week te rijden, 10x dusGemiddeld gezien. Is soms meer (als er andere bijkomen), soms minder. Deze week minder dus!
Stral schreef:Gribaldi: wil je zeggen dat ik lieg ofzo?![]()
per wéék he, niet per dag?
Fruitbier is zo vrouwelijk![]()
Als het echt héél warm is, kan mij dat nog eens smaken, Lindemans on the rocks![]()
Maar liever ander bierGeen bruine, wel blonde. Allemaal, ik discrimineer niet
Haha, grapje, denk dat mijn favoriet Tripel Karmeliet is. En Orval.
Hele tijd geen bier gedronken, had het er wat mee gehad, maar tegenwoordig smaken ze mij weer!
En echt ZO niet goed voor de lijn, ik merk wel verschil in buik, een avondje wijn tov avondje bier eigenlijk!