Nagellaktopic deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 20:55

Kan goed hoor taz. Ik heb een glasvijl maar kan er niet aan wennen :n

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 20:59

Dat hoor je veel inderdaad. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het kippenvel op mijn armen staat als ik aan het vijlen ben :o maar mijn nagels doen het er erg goed op.

Santos Herome heeft ook een kleine maat glas vijl die zijn iets van €8 misschien is dat een idee?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 21:00

Oke, dan ga ik vanaf morgen weer met de glasvijl aan de slag :D Ik hou de diamantvijl wel in de buurt, want af en toe moet er wel eens een flink stuk van mijn nagels af. Ik heb (ja, heel dom) laatst de badkamer schoongemaakt met HG Schimmel-zooi, zonder "bescherming", dus nu zien mijn toch al matige kwaliteit nagels, er helemaal niet meer uit. Ben nu met een Trind kuurtje begonnen van 14 dagen, om mijn nagels op te lappen en ik hoop dat ze er snel weer beter uitzien! Maarja, een groot deel daarvan is een kwestie van uit laten groeien...

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 21:03

Ik heb nieteens een glasvijl xd

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 21:14

Heb meer mensen over hetzelfde probleem gehoprd dus ja, denk dat mn vijl gewoon goed was.

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 21:17

Tazzey schreef:
Santos Herome heeft ook een kleine maat glas vijl die zijn iets van €8 misschien is dat een idee?

Ja die heb ik besteld, €6,99 :)

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 21:19

Yv_ schreef:
Heb meer mensen over hetzelfde probleem gehoprd dus ja, denk dat mn vijl gewoon goed was.

Daar zeg je me wat Yv. Ik heb hetzelfde sinds ik met m'n Herome glasvijl vijl, nooit gedacht dat het daar aan zou kunnen liggen! Ik ga eens een kartonnen vijl proberen, kijken of dat scheelt. En anders die van KOH maar aanschaffen, zal wel wat kosten :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 21:27

Nou, ik heb die van Herome echt wel een poosje gehad, maar omdat ik ONTZETTENDE nagelbijter ben geweest, weet ik de broosheid en daardoor dus het peelen eigenlijk daaraan én aan de nepnagels die ik in het verleden heb gehad. Maar toen ik eens goed ging kijken, bleek dus dat-ie niet alles ineen wegvijlt, maar een paar laagjes. En elke keer bleef het bovenste laagje (of laagjes) dus over, waardoor ik de vijl ietswat haaks op mn nagel moest zetten om dat randje weg te krijgen en daardoor dus eigenlijk het oppervlakte van mn nagels ook heel eventjes meevijlde. Toen ik dat in het HK topic zei, waren er meerdere die het ook hadden.

Ik ben toen diezelfde middag een andere wezen halen, werd die van KOH. Was idd echt een rip uit mn lijf voor een stukje glas, maar sindsdien heb ik dat probleem niet meer. Mijn nagels zijn nog steeds broos en peelen ook nog steeds, maar bij lange na niet meer zoals toen.

Stef, dat heb ik inderdaad ook wel veel om me heen gehoord :j. Ik heb altijd een vijl bij me (omdat ik anders weer ga bijten) en menig vriendin slaat 'm af :). Ik vind het zelf heerlijk, haal er met kartonnen vijlen veel te veel vanaf :').

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 21:59

Hoelang is het geleden dat je kunstnagels hebt gehad? Lijkt me stug dat daar nu nog wat van te merken is?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 22:03

Van die kunstnagels zou je niets meer moeten merken.

Ik zet mijn vijl altijd in een hoek tegen mijn nagel.

Iedere nagel is anders daarom kan iets wat voor de een werkt voor de anders juist het omgekeerde doen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 22:24

Dat zeg ik ook niet..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 22:26

Je wijt het splijten mede aan kunstnagels uit het verleden, vandaar mijn vraag hoelang dat geleden is

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 22:43

Zoals ik het lees bedoelt ze dat ze eerst dacht dat het misschien kwam door de kunstnagels en al die andere dingen, maar dat het van de vijl bleek te zijn.

Maar goed om te weten, ik ga nu eens wat anders testen. Want nu heb ik elke keer dat ik gewoon een stukje nagel eraf moet 'trekken' omdat het los zit aan de bovenkant. Wacht, dat klinkt heel vies. Maar peelen is het goede woord :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 22:45

Als je dat hebt moet je het er niet af trekken, wordt het alleen maar erger van :j

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 22:56

Ik ga me toch ook maar eens melden, ik zit al een heeeeele tijd in de meeleesmodus maar vind het wel gezellig om mee te kletsen. Heb hier al een aantal keer een vraag gesteld ook maar nooit echt meegepraat.

Ik ben Amanda, 20 jaar en woon in Spijkenisse. Ik heb heel veel pakjes, vooral van budgetmerken. Sinds kort maak ik veelvuldig gebruik van m'n sensationail gel set, ben daar super blij mee! Ik ga binnenkort even zo'n kuurtje van OPI aanschaffen aangezien m'n nagels nogal splijten en broos zijn..

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 06:10

Leukk welkom
jij bent trouwens dus heel erg blij met je sensationnails denk er ook over namelijk :o

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 08:40

LadyMadonna schreef:
Als je dat hebt moet je het er niet af trekken, wordt het alleen maar erger van :j

Hoe moet je dit dan oplossen? :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 09:12

Vijlen

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 09:17

Met een vijl over het nageloppervlak? Een vijl met wat voor een sterkte raad je daarvoor aan?
Want ik heb alleen een glasvijl van herome en die zal ik zo maar niet gebruiken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 09:19

De Herome vijl heb ik nog steeds, maar ik ben er eigenlijk niet tevreden over.
Ik heb hetzelfde problem als Yv, alleen dan in mindere mate en mijn nagels gaan er niet van splijten, dus ik ben er gewoon nog niet aan toegekomen om hem te vervangen... beetje lui denk ik :')

Glasvijl is voor mij wel stukken beter dan een diamantvijl.
Van zo'n diamant lopen de rillingen over mijn lijf en een glasvijl doet het ook nog eens beter.

Welkom nieuwe mensen!
85 lakjes... jemig... *zingt "D'r kan nog meer bij, d'r kan nog meer bij... in hoofd"*
:D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 09:20

Ik zei inderdaad weet -> verleden tijd :). Dus niet dat ik er nu nog last van heb ;).
Maar mn nagels hebben zeker een jaar nodig gehad om te herstellen, het vormpje van wat er gevijld was, wilde maar niet weg.

Ik ga eens googlen op zo'n diamantvijl, heb echt geen idee wat dat is.

Hou het wel bij lakjes en gellakjes :D
Bijvoorbeeld deze topper <3
Clairevoyant Visitor

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 09:23

Oeh wat een schatje <3 Super leuk die roze glitters er tussendoor :j

Ps: de verleden tijd van kennen is "kende" en niet "kon" :) Helemaal onderaan je blog :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 09:26

Ga ik meteen ff veranderen, dat is echt zooooo Westlands, voel me nu echt zo'n lompe boer _O- :oo :oo . Thanks!!
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 07-04-14 09:48, in het totaal 1 keer bewerkt

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 09:48

Wat een enorm leuk lakje yv
ik heb op dit moment naakte nagels maar bij t kuikentje heb ik een enorm fijn lakje ondekt dus mn nahels worden geel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 09:49

Ach, kon wordt volgens mij door heel veel mensen gebruikt, maar correct is het inderdaad niet...
:')

Borealis <3