winner: vind jullie een hele leuke combinatie, ziet er goed uit!!

frummels: succes met je wedstrijd!
ik moet vandaag werken ga vandaag mijn eerste proeves aftekenen(doe bbl verzorgende IG, spannendd!) heb een late dienst dus eet op het werk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frummels schreef:Winner: dankjewel, we starten in de B. Het is een Draver dus een leuk projectjeIk doe het wel in m'n broek voor die volte in galop want die gaat nog met mach 3 snelheid.
Avondeten... praat me er niet van. Ik heb ook geen idee, ik denk dat ik een salade ga maken ofzo.
RomySmink: Ziet er goed uit hoor! Zeker icm je beweging.Misschien kun je op de dagen dat je veel sport een boterham/cracker aan je lunch toevoegen? Of eet je geen brood?
Madeira: Dankjewel![]()
En misschien heeft je lichaam wat meer afwisseling nodig in je eetpatroon? Je kunt bv eens proberen om 1 of 2 dagen in de week zo te eten als gisteren. Zoals ik al eerder schreef krijgt je lichaam dan een shock en gaat het sneller verbrandenIk eet ook altijd 1 dag in de week 'wat ik wil' (tot op zekere hoogte natuurlijk maar als ik ergens trek in heb dan neem ik dat gewoon). En na zo een dag ben ik bijna altijd afgevallen, de ene keer bijna een hele kg, de andere keer 100-200 gram maar het werkt wel!
En wat goed dat je nu 80 kg weegt! Ga zo door!