[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 16:51

Dat heb je er niet bij gezegd :') maar denk dat je dat alleen bij aangesloten kapsalons kan kopen.

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 17:15

Drunksheep schreef:
Dat heb je er niet bij gezegd :') maar denk dat je dat alleen bij aangesloten kapsalons kan kopen.

Ik had erbij gezet dat ik het voor thuisgebruik wilde, dus ik dacht dat dat wel duidelijk was. I'm sorry :D

Dan ga ik even informeren of een kapper bij mij in de buurt dat heeft!

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 18:50

Stille meelezer,

Daisssx, mijn kapper, Hizi Hair Ede, heeft me verteld dat je Olaplex nr 3 alleen mag gebruiken als je nr 1 en 2 ook hebt gehad, anders heeft het een averechts effect. Ik kon nr 3, als ik nr 1 en 2 bij hun had laten doen, bij hun kopen.

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 18:52

_Ekenna schreef:
Stille meelezer,

Daisssx, mijn kapper, Hizi Hair Ede, heeft me verteld dat je Olaplex nr 3 alleen mag gebruiken als je nr 1 en 2 ook hebt gehad, anders heeft het een averechts effect. Ik kon nr 3, als ik nr 1 en 2 bij hun had laten doen, bij hun kopen.

Dat wist ik niet, dankjewel!

limagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 21:32

Zat net even op pinterest omdat ik weer eens iets anders wil met mijn haar. Kwam dit tegen:

Afbeelding.
Twijfel alleen omdat ik heel dik haar heb met slag. Zo ziet mijn haar er ongeveer uit vanaf de achterkant:

Afbeelding

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 21:41

_Ekenna schreef:
Stille meelezer,

Slimme marketing van L'Oréal :=

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 23:01

Yasmine schreef:
_Ekenna schreef:
Stille meelezer,

Slimme marketing van L'Oréal :=

Ik heb alleen nummer 3 en heb het idee dat het wel werkt (2x gebruikt thuis)

xXxXsasxXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 09:42

Ik heb een vraagje. Een hele tijd terug heb ik mijn haar geverfd maar het duurt mega lang voordat de verf echt volledig uit mijn haar is.
Nu had ik gezien dat ze bij kruidvat iets hebben om de haarverf uit je haar te verwijderen maar ik twijfel welke ik dan moet hebben.

Dit is de kleur (foto van de zomer). Het is een beetje een bruin/rode tint.
Afbeelding

Dit zijn de twee soorten die ze bij kruidvat hebben. Moet ik dan de lichte en middentonen hebben? Of de donkere tonen? Ik twijfel aangezien er een rode gloed overheen zit, en dat is toch wel een rot kleur om te verwijderen. Of weten jullie nog iets anders om haarverf te verwijderen?
Afbeelding

Afbeelding

Denken jullie dat highlights leuk bij mij staan? Ik zit er aan te denken om highlights te laten zetten als deze kleur uit mijn haar is.

Alvast bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 10:13

De onderste, MAAR waarschijnlijk blijft het rode pigment gewoon lekker zitten dus hou daar rekening mee!! Highlights vind ik bij vrijwel iedereen leuk staan :)

xXxXsasxXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 10:39

Baal nu dat ik deze kleur er toen in had gedaan.. Ga morgen maar even proberen of ik het er uit krijg.
Als het er nou wel (deels) in blijft zitten kan ik dan wel gewoon highlights laten zetten? Of denken jullie dat dat er niet uit ziet als deze kleur er ook nog in zit? (Te druk dan misschien?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 10:57

Je hebt een kans dat het donkere wel weg gaat maar het rode niet, dan krijg je een soort oranje ben ik bang. Maar er zijn niet echt andere opties dus ik zou het gewoon doen eigenlijk.

limagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 11:47

limagirl schreef:
Zat net even op pinterest omdat ik weer eens iets anders wil met mijn haar. Kwam dit tegen:

[ Afbeelding ].
Twijfel alleen omdat ik heel dik haar heb met slag. Zo ziet mijn haar er ongeveer uit vanaf de achterkant:

[ Afbeelding ]

Zou dit kunnen met mijn haar?

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 12:54

Ik heb zelf het idee dat korte kapsels wat makkelijker in toom te houden zijn met dun haar. Ik heb m'n haar regelmatig zo gehad zoals op de bovenste foto maar ik heb heel dun vlassig haar en dat was prima. Ik denk dat je anders toch al snel elke dag aan het fohnen en stijlen bent. :)

xXxXsasxXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 10:12

Ik heb die haarverf ontkleurer in mijn haar gedaan, maar dat spul stinkt verschrikkelijk.
Mn haar stink nu ook nog. -O-
Weten jullie misschien nog iets om die lucht uit je haar te krijgen?

Huni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 11:40

Nee helaas dat luchtje gaat er pas na een aantal keer wassen weer uit. Is het wel gelukt met ontkleuren?

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 13:54

Dat moet idd echt slijten helaas, ik ruik nu een maand later nog steeds af en toe zwavel :p

Ik ga over een uurtje richting Delft voor m'n mystery kapsel *\%/* *\%/*
ZO benieuwd. Het zal wel weer een lange zit worden dus ga zo maar even een boekje oppikken ergens. Iemand nog aanraders?

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 14:15

Ik lees al heeeeel lang mee, maar reageer heel erg weinig.

@Bambolina: super veel plezier! Ik ben bij mijn laatste bezoek bij de Kinki ook gevraagd of ik een keer model wilde zitten, ze heeft toen ook een foto van mijn kapsel gemaakt en op de Kinki Breda Facebook gezet.
Het is de enige kapper die ik vertrouw met alles qua kleuren en knippen, ze zijn zo kundig! Ik ga er zelf over 2 weken naar toe voor een grijze/zilveren balayage!
Voor boeken, ik weet niet of je geïnteresseerd bent in het boek PAAZ en Up!; gaat over iemand die in de psychiatrie terecht komt en haar belevingen daarin.

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 14:28

oeh, PAAZ zie ik regelmatig liggen en dan denk ik steeds; die moet ik eigenlijk is kopen. Zal is kijken of ze 'm hebben!

WoodyThePug

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 12:00

Bambolina schreef:
Dat moet idd echt slijten helaas, ik ruik nu een maand later nog steeds af en toe zwavel :p

Ik ga over een uurtje richting Delft voor m'n mystery kapsel *\%/* *\%/*
ZO benieuwd. Het zal wel weer een lange zit worden dus ga zo maar even een boekje oppikken ergens. Iemand nog aanraders?

En, hoe is het geworden? :)

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 12:34

Het is... Nog niet af :p
Het is echt drastisch veranderd. Nav wat ze van te voren had laten zien had ik dit echt niet verwacht. Meer dan de helft is er af, met achterin nog éen lange sliert. De kleur is nu donkerpaars met koper, en de sliert is gebleekt. Die wordt nog geverfd (weet ff niet meer wat) en dan gaan ze er pixels in zetten, wat ik wel echt heel vet vind.
Maar ik moet er verder nog heel erg aan wennen :p. Dacht gister nog: ok, i can make this work. Maar toen ik vanochtend in de spiegel keek moest ik wel een paar dikke tranen laten. Maar goed, k heb er zelf voor gekozen hun de vrije hand te geven. T is ook wel heel knap gedaan, ze hebben er echt veel werk in gestoken!
Laatst bijgewerkt door Bambolina op 27-11-15 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 12:38

Wauw maar je moet dus nog een keer terugkomen? Durf je nu nog wel? Heb je al een foto van het resultaat tot nu toe?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 12:46

Oef pittig Bambolina... En je had zo'n mooie bos!

Ben wel benieuwd naar een foto :)

Ik ga morgen naar de kapper, spannendddd.

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 12:52

Ja hoor ik durf nog wel! Volgens mij kan het nu alleen nog maar toffer worden. En ik mag nog terug komen om het was subtieler te laten verven. Grootste vraag is of ik dan ook die paardenstaart er af wil laten knippen. Ik vind het model eigenlijk wel tof, ben alleen een beetje in de rouw omdat het al minstens 6 jaar niet meer geknipt was en ik super blij was met mijn lange haar. Voordeel is wel dat als ik het nu goed blijf verzorgen, het mooi en vol blijft als het weer lang wordt.

Foto's zal ik na woensdag posten! Dan wordt het gepresenteerd. Heb ook foto's van het 'tussendoor'kapsel dan ter vergelijking.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 12:53

Oh wel tof dat je terug mag komen voor een subtieler kleurtje. Ben benieuwd :)

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 12:55

Haha ik zelf ook! Ik hoop echt dat die pixels goed lukken, dat vind ik zoooo vet!

Succes drunksheep! Wat ga je laten doen?