Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
margreet4 schreef:Citaat:Oh jeetje, ook dus. Mijn longembolieën zijn nu ongeveer een jaar geleden gebeurd en op dit moment gaat het wel veel beter, maar het heeft lang geduurd. En nog ben ik heel veel dingen rustig aan het oppakken, zoals sporten. Hoe gaat dat bij jou?
Ik wilde daarom, wat jij ook zegt, ook even geen anticonceptie. Maar het is wel vervelend... Nu zit ik de Mirena te overwegen, maar daar hoor en lees ik hier dus ook wisselende verhalen over. Lastig!
In juni 2017 longembolieen gekregen. In austus van dat jaar heb ik er een flinke longontsteking overheen gekregen + pleuritis (er is 1.5 liter vocht wegggehaald). Sinds december ben ik weer beter gemeld op het werk en ook weer van de bloedverdunners af.
Onder begeleiding van de fysio ook alles weer aan het oppakken al gaat dat heel rustig. Ik begin mij in ieder geval langzaam weer wat beter te voelen maar het duurt zo lang... En van een hele boel mensen hoor ik dan ach ja maar je bent nog jong dus dat herstel je ook sneller. En van de buitenkant zie je niet veel... Dus ik ben eigenlijk wel blij te lezen dat het bij jou ook wel even duurde...
Anticonceptie zijn hier de condooms. Ik ben op dit moment nog niet zover dat ik alweer aan de 'hormonen' ga. Dus dan blijft er weinig over...
Gianti schreef:Hij is nog wel veilig. is vooral heel vervelend.. kan je soms ook hebben met inplanon bijv. Ik zou anders even overleggwn met huisarts, soms is lichte pil oestrogeen erbij oplossing
Damned schreef:Die paar druppeltjes bloed kunnen inderdaad een teken zijn dat je zwanger bent... (innesteling ofzo)
Je kan inderdaad zwanger zijn en toch nog een lichte bloeding krijgen door de pil.