Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:52

Nouks schreef:
Sence, kan me voorstellen dat chloor iig niet goed is voor je beha...

Ik zwem gewoon überhaupt niet, leek me een prima oplossing. :+

Ik zwem ook niet :') ik kan het zoiezo neit goed en mijn oren kunnen dat niet aan (slechte oren, ofwel slappe trommelvliezen en als er water inkomt dagen erna zware last)

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:55

Meavey schreef:
Cath_16 schreef:
Er komt nu ook een nieuwe collectie bikini's van freya in diverse winkels binnen.
Echt ideaal als je wat grotere borsten hebt. Vanaf cup C worden ze gemaakt tot F/G dacht ik.
http://www.brasandhoney.com/

Die Vodkatini cocoa bay is leuk!
Hing ook in een winkel hier in p'end maar daar kwam het setje op meer dan 100 euro...
Heb je weleens van die site besteld?

Nee heb niet via de site besteld maar in de winkel gewoon gekocht. Daar komen ze nu binnen namelijk.
Ik heb nu 2 bikini's de votkatini en de vodka chaser en ik moet zeggen dat ze niet allebei hetzelfde vallen.
Van de ene heb ik namelijk een groter broekje nodig dan de andere.
Ze zitten echt super lekker en ondersteunen goed.
Helaas zijn ze idd niet goedkoop nee, maar heb al een tijdje gespaard omdat ik echt geen 1 bikini meer had.

_JL_

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:24

ik ga elke week zwemmen,
gewoon een h&m driehoekjestopje maat 44 in combinatie met een broekje maat 36 :+
is goedkoop... maar dit jaar ga ik op zoek naar ook stevigere dingen, omdat ik toch wel veel tijd doorbreng in bikini...

dit weekend is het -15% in lingeriezaak in de buurt,
ik ga dus in de nieuwe collectie eens shoppen :D

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 23:27

Ik vind meestal dat de bikinis voor grotere maten zo ouderwets lijken. Maar als ik dan op het strand loop, en ik zie vrouwen met grotere borsten dan hebben ze altijd super leuke bikini's aan! Ik snap er niets van...

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:31

ingetarita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 08:56

ik wil D blijven houden.. is nog net overal wel iets van te vinden..

alleen heb je soms wel alleen maar van die oma dingen hangen :')

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:21

Ik meld mij hier ook even...

Ik ben 1.67, 70 kg en heb cupmaat DD/E.
Ik zit soms ook wel aan een borstverkleining te denken.
Weten jullie ook wanneer het vergoed wordt? Moet je dan echt lichamelijke klachten hebben?

En over de bikinis: ik kan ook nooit leuke vinden. Heb nu een triangeltopje maar dat snijdt soms wel in m'n nek.
En wat betreft BH's: je ziet vaak van die leuke bh's maar ze zijn bijna allemaal voorgevormd :? Daar worden ze nog weer een cupmaat groter van dus dat moet ik helemaal niet hebben!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:38

Ik heb vandaag bij Livera dan toch eindelijk een leuke bikini gevonden. Het heeft me wel wat gekost, maargoed. Dan heb ik nu wel voor het eerst een goed passende :D Van Esprit. Ben er echt super blij mee

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:53

Val je met 75D/80D ook onder een maatje meer? :+
Gelukkig kan ik tot nu toe altijd goed slagen bij de Hunkemoller, tenminste nog betaalbaar en zit voor mij wel goed. H&M en V&D zweren sommige vriendinnen van mij bij, maar dat zit en past voor geen meter bij mij..

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-09 22:57

D valt hier ook nog wel onder hoor, haha. Je moet geen H&M dingen nemen als je deze maten hebt, je hebt er niets aan. Betaal wat meer, en je zal minder snel theezakken hebben. En het zit veel lekkerder!

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:59

Ik meld me hier ook even!
Ben 1.76m zo'n 65 kilo en ben gezegend met een maatje 75E
Sinds een paar weken heb ik echt fijne bh's gevonden in het merk passionata! Je betaald dan wel wat meer maar het zit echt goed! Ik draag wel altijd voorgevormde bh's omdat ik snel last heb van harde tepels en dat er zo raar uit vindt zien.

Bikini's vind ik ook lastig om te kopen maar heb nu een hele leuke en goed zittende van protest.

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 12:17

het is ook al lang weer stil in dit topic...
naja, ik ben naar Londen geweest, bij de Bravissimo store (of nou ja, bij een van de drie die er in Londen zitten) en ik heb er 2 nieuwe bh's gekocht en 1 wordt nagestuurd.. conclusie voor de maat: 28FF = 60FF: en die maat ook gebruiken als uitgangspunt bij bestellingen online..
en ik ben erachter dat ik de bh's van Panache veel lekkerder vind zitten als die van Freya :)

was dus erg geslaagde trip en als ik weer is aan zeer goedkope vliegtickets kan komen over een paar maand ga ik gewoon weer terug :D

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 12:20

Super Kathris! Ik vind Panache ook fijner zitten. Dan ben je een panache girl zoals ze dan in de winkel zeggen :P

Dimra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 12:21

haj haj..

ik ben 18 jaar 1.67 meter en heb ook cup E. de beha's zijn inderdaad hartstikke duur en bikini's zijn of te groot of te klein of het zijn oma bikini's dus van die niet leuke bikini's voor jongeren! je moet is naar de honkemuller of livera gaan!

Liefs mel

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 12:26

enige nadeel van Panache bh's een stuk lekkerder vinden zitten is dat ik nu persé online moet bestellen want in NL ben ik dat hele merk nog nergens tegengekomen :P
ik had nog gevraagd naar bikini's en ze raadde me in de winkel aan even te wachten tot half april, dan hadden ze alles binnen - want met de 60 omvang hadden ze nog maar heel weinig op het moment.. (dus eigenlijk wil ik in mei weer naar Londen gaan, maar dat is vliegticketprijs afhankelijk :P) en anders bestel ik het maar wel online

@Dimra: mijn maatje "onmogelijk" vind ik niet bij de Hunkemoller of Livera...

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 12:28

Daar verkopen ze mijn omvang niet, sterker nog volgens hun bestaat het niet. Heb echt een *** hekel aan die winkel.
Ik heb deze http://www.bravissimo.com/products/swim ... tails.aspx
Ga er dit jaar een nieuwe bijbestellen

Kathris Panache word wel in Nederland verkocht oa in Utrecht

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 12:30

Bij Hunkemoller of Livera kan ik echt niet slagen.

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 12:47

Fairytail schreef:

waar in Utrecht? ik woon d'r... dus ben ik de winkel waar ze het verkopen dan gewoon voorbij gelopen of heb ik met mijn neus gekeken :P

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 12:52

http://www.sandrabra.nl/
Ik zie dat ze op de website geen panache hebben staan toch had ze het wel toen ik er was. Dat is wel 1,5 jaar geleden trouwens ik bestel gewoon alles.

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 12:55

sandrabra ben ik laatst nog geweest.. heb daar toen geen panache gezien, vandaar dat ik dacht dat het in NL niet te koop was.. maar denk dat ik ook maar overstap op gewoon bestellen.. dan moet ik mijn "ik wil het NU" knopje maar even uit zien te krijgen als het gaat om bh's :P

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 12:57

Er zijn nog wel meer winkels hoor. Diverse "Lincherie" zaken hebben het en een zaak in Rhenen en in Oosterbeek had het ook volgens mij. Arnhem had ook een zaak waar ze het hadden of dat nog zo is weet ik niet. Je hebt BH's heel snel binnen hoor heb het wel is binnen 3 dagen gehad.
Misschien is deze wat voor jou:
http://img8.imageshack.us/my.php?image=img7905e.jpg
Merk: Lepel
Het is een 32 G maar hij valt voor mij echt te smal en als cup te klein. Eigenlijk een 30 FF dus denk ik. Heb hem een middagje aangehad omdat ik hem zo graag wou houden en dacht even kijken of het echt niet kan blijven zitten :P
Nog een hoopvolle koop die ik niet pas
http://img8.imageshack.us/my.php?image=img7903.jpg
Merk: Panache
een 32 G welke in de omvang groter uitvalt dan anders een kleine 34 dus
En een merk wat mij gewoon niet zit
http://img8.imageshack.us/my.php?image=img7899i.jpg
Merk Kalyani
maat 32 G maar valt groot in de omvang, niet echt een 34 en eerder een FF dan G

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 13:07

de bh van je plaatje is niet mijn smaak.. dus ik kan je er niet vanaf helpen ;)
ik zal iig nog is een keer binnenwandelen bij een "Lincherie"

heb nu nog een bh op bestelling staan, maar dat zou ongeveer 14 dagen duren, omdat ze 'm niet in de winkel hadden en ook niet meer "in stock" hadden en dus nog via hun leverancier moest komen..

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 23:43

Ik hoop dat me tante dit jaar weer mooie bikinis heeft in de winkel. Anders weet ik het ook niet meer...

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:06

Fairytail schreef:
Daar verkopen ze mijn omvang niet, sterker nog volgens hun bestaat het niet. Heb echt een *** hekel aan die winkel.
Ik heb deze http://www.bravissimo.com/products/swim ... tails.aspx
Ga er dit jaar een nieuwe bijbestellen

Dat vind ik wel een mooie bikini.
Zo eentje zou ik wel willen bestellen. Kan dat gewoon op die website? Want er staan prijzen in ponden, hoe gaat dat dan met betalen? Of kan je die alleen in Londen kopen?

Ik ga op 3-5 op vliegvakantie naar een warm land dus ik moet voor die tijd nog één of meerdere mooie bikinis hebben.

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 22:17

Thnx ben er heel blij mee :D Je kan er zelf bommetjes mee maken hij zit beter dan de gemiddelde BH die ze je hier aansmeren!
Je kunt ze gewoon bestellen, op je afschrift staat dan voor welke koers er is afgeschreven. Je hebt ze binnen 3-5 werkdagen binnen afhankelijk of ze het klaar hebben liggen of uit een vestiging moeten halen.