Maar vooral mentaal vind ik het niet leuk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

). Ik snap echt niet hoe dat kan?
). Eigenlijk ben ik dus verder wel tevreden met mn lijf. Toch zou ik graag een paard kilotjes meer hebben, een beetje extra vet, zodat ik niet meer zo sprieterig ben en ik het wat warmer krijg van de winter
Ik ben altijd de eerste die weer in een trui loopt.
Op foto's van vroeger is ze wel heel slank. Naast mij staat mijn jongste zusje, die is nog dunner dan ik ben en zit daar echt mee. Omdat ze ook zo lang is (ik ben de op een na kleinste), is ze krom gaan lopen om niet op te vallen. Haar kleren kan ik niet aan, die zijn een maatje te klein. Mijn andere zus, de tweelingzus van mn andere zus, is iets kleiner dan ik, maar we schelen 2 maten. We kunnen wel schoenen delen
C_hristel schreef:Downhill: me billen en me tieten! haha, mijn buik mag zelfs wel wat dunner. En ik heb gespierde benen omdat ik hardloop, dus mijn benen zijn ook wel mooi. Als ik ga hardlopen dan fiets mijn moeder trouwens altijd mee en zij voert mijn tijdens het hardlopen bananen naar binnen.. Hahaha.. Als ik het zo typt lijkt ik best gek, maar voor mij is het de normaalste zaak.
Welkom
) In de zomer wil ik nog wel eens een strandjurkje aantrekken maar dat is maar zelden.
. Ik loop nu 6,5 km met een gemiddelde snelheid van 9,9 km per uur. Maar ik val daar niet door af nee. Ik heb dat de eerste paar keren goed bij gehouden op de weegschaal, maar je bouwt natuurlijk ook veel spieren op. Misschien dat die extra gaan wegen ofzo, ik heb géééén idee. 

Ik ben 2kg aangekomen.
rooslovertje schreef:Ik wil nog 1 kg aankomen. Dan weeg ik 45kg, is nog niet veel, maar voor mij genoeg.
Jij bent ook al zo'n knappe jonge dame! Maar ik kon natuurlijk niets zien over je lengte en gewicht (is ook niet iets wat van belang is om in je profiel te zetten.) 

hoe is je dat gelukt?
. rooslovertje schreef:Hihi thanks
Ik ben zelf maar 1.62. dus erg groot ben ik niet.
Ik heb alleen het probleem dat ik zóveel bezig ben met mijn opleiding dat ik dus afval. Sinds de vakantie 2 kg aangekomen, maar ik ben bang dat dit er dus weer af gaat over 2 weken..
Ook niet bevordelijk om AAN te komen....
C_hristel schreef:Rooslovertje: echt super gave foto, hoe is die zo gemaakt als ik vragen mag? Met een trampoline ofzo? Heel goed dat je al 3 kg bent aangekomen, hou zo vol zou ik zeggen.

. Ik ben gisteren gaan wielrennen in de Ardennen, dus dat is flink wat geklim. Ik doe het zelf nooit, maar de mensen met wie ik fietste wel
. Ik heb ook niet alle etappes meegedaan, alleen de beruchte klim van de Stockeu (poeh!!!!!!) en nog een berg op
.
haha, ik hoop het wel!

. Maar als je ervoor zorgt dat er snelle suiker aanwezig is, sla je de rest op
.

)