Ik wil juist aankomen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ik wil juist aankomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 20:31

Ik vind het ook echt klöte.
Maar vooral mentaal vind ik het niet leuk

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 20:35

Gevolgen van te dun zijn worden vaak onderschat Ach gut

Enne, niet luisteren naar al die anorexiaverhalen hoor!

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 20:49

Inderdaad, sommige mensen willen je soms gewoon een probleem aanpraten. Dat is erg negatief en daar ga je je alleen maar slechter door voelen.
Als je echt serieus wilt aankomen Emaa_, zou ik de hulp inroepen van een dietiste, zodat je toch gezond aan wat meer gewicht komt. Je volproppen heeft geen zin.

Vaker op een dag eten helpt, en zo min mogelijk bewegen :p Neem de lift ipv de trap.
Ik probeer zes keer per dag echt wat te eten. Meestal lukt het niet, maar het idee is goed.

Ik ben ook erg gespierd, terwijl ik niets anders doe dan paardrijden (en een klein stukje fietsen daarnaartoe). Ik rij elke dag 1 tot 3 uur op m'n eigen paard, toch heb ik een wasbordje (en streke armen van het uitmesten Tong uitsteken). Ik snap echt niet hoe dat kan?

Ik vind eigenlijk dat ik wel mooi in verhouding ben. Ja, wel wat lang, maar ik heb borsten en een kont (moet ik wel een goedpassende broek aanhebben Tong uitsteken). Eigenlijk ben ik dus verder wel tevreden met mn lijf. Toch zou ik graag een paard kilotjes meer hebben, een beetje extra vet, zodat ik niet meer zo sprieterig ben en ik het wat warmer krijg van de winter Tong uitsteken Ik ben altijd de eerste die weer in een trui loopt.

EDIT: Het zit ook wel een beetje in de familie hoor (ik ben degene met het rode haar):
Afbeelding

Alleen mn moeder dus niet. Maar die heeft ook vier kinderen gebaard Lachen Op foto's van vroeger is ze wel heel slank. Naast mij staat mijn jongste zusje, die is nog dunner dan ik ben en zit daar echt mee. Omdat ze ook zo lang is (ik ben de op een na kleinste), is ze krom gaan lopen om niet op te vallen. Haar kleren kan ik niet aan, die zijn een maatje te klein. Mijn andere zus, de tweelingzus van mn andere zus, is iets kleiner dan ik, maar we schelen 2 maten. We kunnen wel schoenen delen Tong uitsteken

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 23:30

C_hristel schreef:
Downhill: me billen en me tieten! haha, mijn buik mag zelfs wel wat dunner. En ik heb gespierde benen omdat ik hardloop, dus mijn benen zijn ook wel mooi. Als ik ga hardlopen dan fiets mijn moeder trouwens altijd mee en zij voert mijn tijdens het hardlopen bananen naar binnen.. Hahaha.. Als ik het zo typt lijkt ik best gek, maar voor mij is het de normaalste zaak.

Hoi Emmaa Knipoog Welkom
Ik ben ook hier net om de hoek komen kijken in dit topicje Clown

Zooo dus jij bent een fanatieke sporter Chris? Hardlopen heb ik niet eens conditie voor maar het zou eigenlijk best goed voor mij zijn. Al is het alleen maar om longvolume op te bouwen (voor als ik straks mijn hengst zadelmak ga maken bijvoorbeeld)
Maar raak je daardoor dan niet je kilo's weer kwijt?

Mijn benen zijn net "rietjes met knietjes" maar waarschijnlijk kennen jullie deze term al. Ik trek ook nooit een rokje aan omdat ik persoonlijk mijn benen niet mooi genoeg vindt (en mij ook niet gemakkelijk voel in een rokje Haha! ) In de zomer wil ik nog wel eens een strandjurkje aantrekken maar dat is maar zelden.

Mijn boemberdieboems ben ik dik tevreden mee. Maar mijn enkeltjes, polsjes, en alle scharnierende gewrichten mogen wel wat spekkies hebben. Hoewel dat nu eindelijk ook wel gebeurt. Ik denk dat het met de leeftijd komt. Ben nu 36.

Sheran, heb je vandaag/vanavond volgens een speciaal aankom dieet gegeten??

Ben moe en duik mijn bedje in.....

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 20:52

Hallo Emma, welkom hier. Ik ben hier ook nog maar net nieuw. Ik weet niet zo goed hoe ik op je moet reageren. Zeggen dat je helemaal niet dik ben, hoor je ook al te vaak en het gaat natuurlijk om hoe jij je voelt. Ik kan je allemaal maar heel veel sterkte wensen.

Downhill: Naja fanatiek Tong uitsteken. Ik loop nu 6,5 km met een gemiddelde snelheid van 9,9 km per uur. Maar ik val daar niet door af nee. Ik heb dat de eerste paar keren goed bij gehouden op de weegschaal, maar je bouwt natuurlijk ook veel spieren op. Misschien dat die extra gaan wegen ofzo, ik heb géééén idee.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 20:56

Welkom nieuwelingen!
Ik heb een recente foto, van deze week. Hierop is te zien dat ik éindelijk wat dikker aan het worden ben. Haha!

Afbeelding

Misschien niet de meest duidelijke foto, maar ik ben echt blij om te zien dat ik eindelijk wat meer spek krijg. Lachen Ik ben 2kg aangekomen.

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 21:00

Hoi Rooslovertje, wat een super gave foto. Wil je nog steeds aankomen en hoeveel?

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 21:04

Ik wil nog 1 kg aankomen. Dan weeg ik 45kg, is nog niet veel, maar voor mij genoeg. Lachen

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 21:08

rooslovertje schreef:
Ik wil nog 1 kg aankomen. Dan weeg ik 45kg, is nog niet veel, maar voor mij genoeg. Lachen

Even voor mij ter info: Clown
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je nu als ik vragen mag? Knipoog

Ik heb net in je profiel gespiekt.... Bloos Jij bent ook al zo'n knappe jonge dame! Maar ik kon natuurlijk niets zien over je lengte en gewicht (is ook niet iets wat van belang is om in je profiel te zetten.) Haha!

Edit: Je gewicht staat er al in je vorige post Knipoog

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 21:15

Hihi thanks Bloos
Ik ben zelf maar 1.62. dus erg groot ben ik niet. Knipoog
Ik heb alleen het probleem dat ik zóveel bezig ben met mijn opleiding dat ik dus afval. Sinds de vakantie 2 kg aangekomen, maar ik ben bang dat dit er dus weer af gaat over 2 weken..

miltonlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:07

Hallo allemaal, en nieuw komers!!

Och jee, ik heb dit topic helemaal niet meer bij gehouden, maar onze computer was kapot..
Nouja, ik heb alles bijgelezen en ben blij dat er weer nieuwe kletsmaatjes zijn Haha!
Ik ben trouwens met mijn eetschema, dat zoveel was, tóch nog een halve kilo afgevallen, zo frusterend!
Daardoor heb ik me vandaag helemaal volgegeten, maar dan ook echt helemaal vol, en nu heb ik buikpijn, niet normaal.
Zucht..,was ik maar wat dikker.
Maar gefeliciteerd murielle, met je 2 kilo Haha! hoe is je dat gelukt?

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:11

Bij mij komt het doordat ik van mijn voedingsschema ben afgestapt én gewoon 8 weken niks aan mijn lichaam heb gedaan (lang leve de vakantie!).
Normaal sport/dans ik ruim 15 uur in de week, in totaal. én heb ik een speciaal voedingsschema, waardoor ik eigenlijk op gewicht hoor te blijven, maar dit gebeurt dus niet.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 19:04

Rooslovertje: echt super gave foto, hoe is die zo gemaakt als ik vragen mag? Met een trampoline ofzo? Heel goed dat je al 3 kg bent aangekomen, hou zo vol zou ik zeggen Haha!.

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 19:20

rooslovertje schreef:
Hihi thanks Bloos
Ik ben zelf maar 1.62. dus erg groot ben ik niet. Knipoog
Ik heb alleen het probleem dat ik zóveel bezig ben met mijn opleiding dat ik dus afval. Sinds de vakantie 2 kg aangekomen, maar ik ben bang dat dit er dus weer af gaat over 2 weken..

Ja?
Val jij af als er een vorm van stress is?

Volgens mij ben ik ook aangekomen sinds ik geen hond meer heb. Ik liep behoorlijke wandelingen met hem en sinds hij er niet meer is ben ik ook aangekomen.
Hoewel ik moet zeggen dat mijn conditie er ook slechter door geworden is... Straks moet ik mijn (nu nog) hengst zadelmak maken dus ik moet er wel voor zorgen dat mijn conditie weer op pijl komt.

En nog een slechte eigenschap van mij: ik rook...... Scheve mond Ook niet bevordelijk om AAN te komen....
En snoepen doe ik ook veel te veel wat slecht is. Ik ben verslaafd aan gesuikerde banaantjes van Haribo en het is de doodnormaalste zaak om in een paar uurtjes (of korter) een hele zak van 300 gram weg te knabbelen.....

Ik ben nog steeds erg benieuwd wat nou een goed dieet is. Wat gezond is. Wat makkelijk is, etc. Ik heb een aantal dietisten gehad......

Wat is nou een goed dieet?
Ik kan wel super gezond gaan eten maar dan kom ik zeker weten geen gram aan.

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 19:22

Hoi Miltonlover Haha!

Mag ik je schema eens zien?
Eventueel per pb, als je het hier niet wil plaatsen?

Waarmee heb jij je vandaag vol-gegeten????? Duivel

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 19:24

haai iedereen!!

ik ben weer net zo licht als toen ik begon met aankomen Boos!

een bak stress gehad en mijn gewicht lijkt vleugels te krijgen Huilen

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 20:45

C_hristel schreef:
Rooslovertje: echt super gave foto, hoe is die zo gemaakt als ik vragen mag? Met een trampoline ofzo? Heel goed dat je al 3 kg bent aangekomen, hou zo vol zou ik zeggen Haha!.

Nee, ik sprong gewoon in de lucht. Haha!

@Downhill; Nee, niet door stress, maar ik doe mee aan een 'talentenproject' bij het conservatorium. Ik dans dus héél veel, en moet ook verplichte (kracht)oefeningen doen. En bij voorstellingsperiode's móét iedereen op salades en water leven, dan val ik dus extreem veel af. Tot uitvalverschijnselen toe.. Scheve mond

Jeetje, balen Sabine. Scheve mond

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 22:31

Ik ben weer wat calorietjes kwijt Haha!. Ik ben gisteren gaan wielrennen in de Ardennen, dus dat is flink wat geklim. Ik doe het zelf nooit, maar de mensen met wie ik fietste wel Haha!. Ik heb ook niet alle etappes meegedaan, alleen de beruchte klim van de Stockeu (poeh!!!!!!) en nog een berg op Lachen.

Zie hier wat info over de Stockeu en hoe moeilijk hij is Tong uitsteken

miltonlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 16:50

Hey allemaal, wat gaan jullie toch weer snel.
Gaat het ook zo snel met de grammen? Knipoog haha, ik hoop het wel!
Bij mij niet hoor, ik vind het echt een hele klus om aan te komen, niet om alles weg te werken maar het blijft gewoon niet zitten.
Wel ben ik 0,3 kilo aangekomen, waar ik dus heeeel blij en trots op ben Haha!

@Downhill: waar ik me Vrijdag mee volgegeten had.. Knipoog
Oke komt ie: een hele zak noten, een hele bak almof volle kwark met crueslie, 2 appelflappen, heel veel spagetti, vlaflip,, chips, koekjes Knipoog

@Sabine: oh, wat balen zeg!!
Misschien moet je eens naar een chinese arts, zij kunnen echt je stress goed weghalen, heeft iets te maken met je evenwicht in je lichaam en voetmassage enzo.
Maar moeder heeft het ook geprobeerd toen het slecht met haar ging, het is het proberen waard! sucses Knipoog

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 17:02

Jeuj, Miltonlover! Go jij! Go jij!

Met mij gaat het ook alweer beter, ik weeg weer 50 gelukkig. Ik kreg de tip om voor het eten druivensuiker te eten. Dan gebruikt je lichaam dat voor de energie, en slaat hij de koolhydraten op. Zelfde verhaal met een boterham met vruchtenhagel. Zetmeel heeft lange ketens die worden gehakt als suiker Tong uitsteken. Maar als je ervoor zorgt dat er snelle suiker aanwezig is, sla je de rest op Lachen.

Vaag verhaal he Tong uitsteken

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 21:14

Ja, vaag verhaal en ik vraag me af of dat waar is...

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 21:15

Ja sorry hoor, ben nu eenmaal gewichtsconsulente Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 22:30

Na een tijdje meelezen reageer ik ook maar 's Knipoog
Ik ben 1.68 lang en weeg rond de 53 kilo (de ene weegschaal zegt 50 en de andere 55, dus ik hou het maar op 53), ga binnenkort maar eens op een goede weegschaal.
Ik ben niet graatjemager maar wel erg slank, ik zou er graag wat kilootjes bijwillen om een wat vrouwelijker figuur te krijgen.
Dit eet ik ongeveer op een dag:

Ontbijt
1 sneetje brood met smeerkaas/smeerworst/jam o.i.d.
Glas GoedeMorgen/sinaasappelsap

Tussendoor (1e pauze op school)
1 sneetje brood met smeerkaas/smeerworst
Pakje Sultana's
Pakje Wicky/Dubbelfrisss

Lunch (2e pauze op school)
Puntje met ham/kaas of pizzabroodje
Pakje Sultana's
Pakje Wicky/Dubbelfrisss

Tussendoor (3e pauze op school die ik niet altijd heb)
Pakje Sultana's
Pakje Wicky/Dubbelfriss

Tussendoor
Tosti met ham/salami en kaas, met ketchup
Glas sinaasappelsap

Avondeten
1 a 2 borden, altijd groente en vlees
1 a 2 glazen cola

's Avonds
Tosti/Broodjes pindakaas
Vaak ook nog zakje chips erbij

Verder drink ik minstens 2 glazen nog extra tussendoor. Ik fiets 10 a 20 km per dag en rijd 3 a 4 dagen in de week paard.

Eet ik te weinig? Wat kan ik veranderen aan m'n eetpatroon om wat aan te komen?

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 10:25

Ik ga meedoen met een studie die onderzoekt of je aankomt van tussendoortjes eten. wie weet haal ik er een paar kilos uit (en ik krijg nog betaald ook Tong uitsteken)

miltonlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 17:45

@Sheran: Dankje Haha!
Dat van die druivensuiker trouwens, heb ik ook wel eens gehoord, niet uitgeporbeerd trouwens Knipoog
Maar het helpt wel dus?

@Aukje: welkom!!
Je vroeg om commentaar, dus dat geef ik je maar meteen: Je eet heel goed en voldoende tussendoor, maar niet genoeg bij de maaltijden.
Probeer meer bij je lunch te eten, ongeveer 4 tot 6 goed besmeerde boterhammen, wat je overgins wel kunt opbouwen.
Sucses Knipoog

@Alicia: Wat gaaf!!!
Haha, vertel je ons zo snel mogelijk je resultaten? ikl ben benieuwd Knipoog